Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
mure siis selline, et Passat 2,0 diisel ei taha külmaga väga soojaks minna. kui viimsist kesklinna sõidan hommikuti siis salongi eriti soojust pole jõudnud samuti pole ka soojenduse seier tõusnud.
kas see on normaalne või võib midagi läbi olla? Veel vahest kui auto on kauem seisnud ei taha hästi käima minna teeb ikka päris mitu tiiru enne kui käima läheb.
kas see on normaalne või võib midagi läbi olla? Veel vahest kui auto on kauem seisnud ei taha hästi käima minna teeb ikka päris mitu tiiru enne kui käima läheb.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Ega see diisel nüüd ülikiiresti ei soojenegi. Lihtsalt ei tekigi teist nii palju. Täna just vaatasin, et stardin kanali lõpust kuskil 1km+ külavahelt (auto käis ka kuniks lume ära pühkisin) ja Gonsioris näitas 70 kraadi. Mul 1.9 TDI 96kw.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
aga jah mul hommikul -10C ja kui linna jõudsin (~13km) siis temp seier veel täiesti 0.
Viimati muutis map, 26 Jaan 2012, 12:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Termostaat on esimene kahtlusalune. Seni võid proovida kõrgemate pööretega sõita. 60km/h ja 4 käik. Automaatkastiga muidugi on teisiti. Näiteks ummikutes istudes ja vaikselt edasi liikudes (nagu Viimsi poolt hommikul Pirita teel tavaliselt ongi) kukub ka minu autol seier allapoole, sõltuvalt sellest, kui palju sooja salongi ära võtan.map kirjutas:aga jah mul hommikul -10C ja kui linna jõudsin (~13km) siis temp seier veel täiesti 0.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Kui Webastot peal pole, võid talvel soojast autost unistama jäädagi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Auto läheb soojaks küll aga väga aeglaselt. Kuidas kontrollida kas webasto töötab?
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]
[ Postitus tehtud iPhone'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 17 Dets 2010, 19:40
- Telefon: 5076791
- Auto: VW Passat.2001a96kw diisel ja A4 66kw diisel 1996a
- Asukoht: Lõuna Eesti.
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
elan maal ja hommikul vaja sõita 6km.Kui panen -10 auto käima ja hakkan kohe sõitma ja kliima võtab sooja niipalju kui ta ise arvab siis kui kohale jõuan on temp alati üle 70 C Ja salongis on normaalene soe.Kui sõidan veel kilomeetri või kaks siis on 90 käes.Jah aga termostaadi panin ka uue alles paarpäeva tagasi.Aga sellist väikest sooja hakkab kül väga kiiresti andma.Teinekord käib õues kohapeal minutid viis ja siis tuleb juba sooja hästi.Pidid olema mingid soojendus küünlad kusagil tosooli sees.Tegu siis 96kw diisliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
On ikka üldse Webasto autol olemas? See oli lisavarustuses ja tegelikult tähendab eelsoojendust/lisasoojendust.map kirjutas:Auto läheb soojaks küll aga väga aeglaselt. Kuidas kontrollida kas webasto töötab?
Aga täna hommikust, minu näide - temp. osuti tegi esimese liigutuse ülespoole peale 8 minutit, jõudis siis ca' 80 peale ja kui linnas jälle fooride taga ootasin, kukkus 70 peale. AGA! Mul oli Defa elektriline lisasoojendus (mootor+salong) järgi hommikul veidi üle 1h. Sellest võib teha järeldusi voolikutevahelise mootorisoojenduse elemendi tõhususest ja ka sellest, et linnasõidus (sõidad-seisad-sõidad-seisad) ei lähegi mootor soojaks. Maanteesõit - see tõstab temperatuuri oluliselt paremini.
NB! Võib midagi (papp) radiaatorile ette panna, pool või isegi 3/4 kinni katta. Aitab ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
kapoti äärele on küll kirjutatud webasto. kuidas selle töötamist kontrollida saab?
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Webasto töötab kui on kliima "AUTO" resiimil "ECON" resiimil ei tööta. Kondrollida saad teeninduses, saad ka ise kui auto käima paned ja umbes auto keskelt põhja alt tossu ei tule siis ei tööta.
/niinekas/
/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Kas keegi käivitamise kohapealt ei oska nõu anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Nii täna sai käidus Saksa autos hoolduses. Hoolduse käigus selgus, et webasto ei tööta. Kas keegi teab kus Tallinas peale Saksa auto veel neid remonditakse?
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
kui salongisoojenduse välja lülitan siis soojeneb mootor ilusti aga kui uuesti sisse lülitan langeb mootori soojus ka kohe. kas see on normaalne? ise oma rumala peaga mõtlen et vb on viga termostaadis.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Termostaat ei puutu asjasse. Kurb küll aga nii see on! Kui sa Saksa autos käisid miks naad siis ei vaadanud, miks webasto ei tööta? Tavaliselt seda naad teevad ikka. Alustuseks lase välja selgitada põhjus miks webasto ei tööta. Kui see korras on ka tuba soe.
Edu!
/niinekas/
Edu!
/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Jaan 2012, 12:39
- Auto: VW Passat b8 2,0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
nii nüüd siis jälle külmad ilmad tulemas. kas keegi oskab tallinnas kohta soovitada kus lasta webastot kontrollida/remontida. Kas nõrk aku võib ka webasto töötamist takistada?
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Uuematel diislitel on enamasti peal lisasoojendi. Eile kuulsin, et osadel (mul endal 2006 Passat) on see lisasoojendi elektriline. Ma olen veendunud, et mingi lisasoojendi (mitte segi ajada taimeritega eelsoojenditega) mu autol on, kuna alati kui lähen peale auto käivitamist aknaid puhastama, siis koheselt hakkab ka esiklaas alt sulama. Viimasel ajal aga ei taha see klaas enam sama kiiresti sulamise märke näidata. Kas keegi oskab öelda, mismoodi see elektriline lisasoojendus töötab ja kas ta soojendab ainult salongiõhku või on ta kuskil sellises kohas, et soojendab ka jahutusvedelikku? Eile seda elektrilise lisasoojenduse juttu kuuldes arvasin endal sellesama olevat, kuna peale auto seiskamist on hetkega vaikus. Webasto puhul peaks mingi ventikas ikka vist mingi aja veel pöörlema. Kuna arvan, et selle soojendusmehhanismiga on mingi jama, siis äkki kellelgi on samal teemal kogemusi ja oskab öelda, kus ja mis hinnaga on lahenduse leidnud.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Sul järelikult tehasest peal elektriline radikas, mis asub kuskil salongi ahju põhjas. Paras voolu röövel ja ega ta oma elueaga ei hiilga eriti.tony661 kirjutas:Uuematel diislitel on enamasti peal lisasoojendi. Eile kuulsin, et osadel (mul endal 2006 Passat) on see lisasoojendi elektriline. Ma olen veendunud, et mingi lisasoojendi (mitte segi ajada taimeritega eelsoojenditega) mu autol on, kuna alati kui lähen peale auto käivitamist aknaid puhastama, siis koheselt hakkab ka esiklaas alt sulama. Viimasel ajal aga ei taha see klaas enam sama kiiresti sulamise märke näidata. Kas keegi oskab öelda, mismoodi see elektriline lisasoojendus töötab ja kas ta soojendab ainult salongiõhku või on ta kuskil sellises kohas, et soojendab ka jahutusvedelikku? Eile seda elektrilise lisasoojenduse juttu kuuldes arvasin endal sellesama olevat, kuna peale auto seiskamist on hetkega vaikus. Webasto puhul peaks mingi ventikas ikka vist mingi aja veel pöörlema. Kuna arvan, et selle soojendusmehhanismiga on mingi jama, siis äkki kellelgi on samal teemal kogemusi ja oskab öelda, kus ja mis hinnaga on lahenduse leidnud.
Mul endal ka see radikas ütles mingi aeg lepingu ülesse, aga kuna webasto ja soojendusega esiklaas peal, siis pole viitsinud isegi sellesse süveneda kas, kus ja kui palju.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Kas saan õigesti aru, et salongi ahi on salongi soojendusradiaator? Sel juhul avaldab see elektriline küte mootori soojenemisele ainult niipalju mõju kuipalju suudab ta kütta jahutusvedelikku, mis voolab läbi soojendusradiaatori uuesti mootoriplokki. Mure just selle nurga pealt, et tundub, nagu ei tõuseks jahutusvedeliku temp ka nii kiiresti kui enne (võib-olla kujutan ette). Aga kui selle elektrividina läbipõlemine mootoritemperatuurile mõju avaldab, siis pole see ju hea ka mootorile (mul palju lühikesi otsi). Siia lõppu küsikski, mida jussike minu olukorras kõige mõistlikumaks lahenduseks peaks? Kas osta Webasto (auto eelsoojendamine mind eriti ei huvita, kuna see tapaks lühikeste otstega kiiresti akut) või lasta korda teha see elektriküte (eeldades, et seda remonditud pole, on see ju ikkagi 6 aastat vastu pidanud)? Või töötab see Webasto nii, et isegi kui eelnevalt seda tööle ei pane, siis rakendub see automaatselt kui käivitada auto piisava külmaga? Hinnaklass paistab Webastol olema 1000 raha kanti. Tänud eelneva ja (loodetavasti ) tulevase vastuse eest.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Salongi ahi on see moodustis, mis asub armatuuri all, mille sees on radikad ja klapid õhu suunamiseks. Kõnealune radikas on salongi õhu soojendamiseks ja jahutus vedelikuga ta kokku ei puutu, seega mootori soojenemisele ta praktiliselt kaasa ei aita. Remontida seda pole võimalik, kuna ehituslikult on see pm keeduspiraal. Kindlasti on selle vahetus odavam kui webasto paigaldus, kuid webasto oleks mootori soojenemise aitamiseks parem valik. Üldjuhul järelpaigaldus webastod pannakse eelsoojenduseks, kuna ta suhtleb auto ajuga siis töötab ta ka lisa soojendusena ilma inimese sekkumiseta automaatselt auto käivitamisel alla +5 kraadi.
Kui rahakott lubab, tasuks kindlasti Webasto poole vaadata.
Kui rahakott lubab, tasuks kindlasti Webasto poole vaadata.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Salongi ahju all on mõeldud tervet salongisoojendussüsteemi tervikuna, sealhulgas soojendusradiaatorit. Elektriline lisasoojendus on veel eraldi element salongi ahjus.tony661 kirjutas:Kas saan õigesti aru, et salongi ahi on salongi soojendusradiaator?
Kui see katki ja soov vahetada, siis sellega võib isegi omal käel hakkama saada. Leidsin juhtumisi ühe venekeelse õpetuse kuidas seda Škoda Yeti´sse paigaldada aga Passat B6 ja Golf 5 paigaldus on analoogne. Neid elektriradikaid on kahte varuosakoodi järgi. Üks on 1K0963235E, mis on nö. omaenda ajuga ja kallim, esineb 2004 kuni võibolla 2006 ja sealt edasi on 1K0963235F, mida käitavad eraldi releed ning on oluliselt odavam. Kui vahetada, siis vaadata ikka kumb endale läheb.
2010 talvehooajal mõtlesin oma bensukale selle elektriradika sisse pista aga järgnenud leebed talved panid ümber mõtlema

Viimati muutis siLc, 18 Jaan 2013, 22:37, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Mul on võrldusmoment olemas.
Ennem oli 1.9 77kw Golf ja nüüd 2.0 103kw Tiguan. Mõlemad 2009a omad.
103kw läheb ca 2x kiiremini soojaks (soe õhk toas + mootoritemperatuur) kui 77kw. Kummalgi webastot ei ole.
Neil milledel on webasto ja mis on sõidusoojendiks vaikimisi programmeeritud, need lähevad ka väga hästi soojaks. Kohapeal käies on siis kuulda lisakohinat ning üldjuhul lisatossu auto põhja all (kogemus Touareg 165kw mudeliga).
Ahjaa, et webasto töötaks peab temp. olema alla +8C ning kütusetuli ei tohi põleda. Kui sõidad paagi tühjaks ja sel ajal webasto töötab siis viimane läheb lukku ja tuleb uuesti esinduses (Või tuttava juures kaabliga) uuesti aktiveerida.
Ennem oli 1.9 77kw Golf ja nüüd 2.0 103kw Tiguan. Mõlemad 2009a omad.
103kw läheb ca 2x kiiremini soojaks (soe õhk toas + mootoritemperatuur) kui 77kw. Kummalgi webastot ei ole.
Neil milledel on webasto ja mis on sõidusoojendiks vaikimisi programmeeritud, need lähevad ka väga hästi soojaks. Kohapeal käies on siis kuulda lisakohinat ning üldjuhul lisatossu auto põhja all (kogemus Touareg 165kw mudeliga).
Ahjaa, et webasto töötaks peab temp. olema alla +8C ning kütusetuli ei tohi põleda. Kui sõidad paagi tühjaks ja sel ajal webasto töötab siis viimane läheb lukku ja tuleb uuesti esinduses (Või tuttava juures kaabliga) uuesti aktiveerida.
xc60
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Olen lugenud ka seda, et kui on DSG automaatkäigukast, siis pole jahutusvedeliku sees kolme soojendusküünalt, mis tavaliselt nendel mootoritel on. Selle asemel autab DSG kasti soojusvaheti soojendada jahutusvedelikku, mis tähendab seda et nt. kohapeal ei soojene see auto nii kiiresti kui soojeneks lisasoojendusküünaldega.
-
- Huviline
- Postitusi: 204
- Liitunud: 30 Juun 2007, 23:42
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Ei hakka uut teemat tegema vaid uurin antud teemast. Nimelt töökaaslase autol on sääne probleem, et kui panna sooja õhku puhuma salongi, siis mõtteliselt tehes armatuur pooleks, juhi poole puhub sooja aga kõrvalistuja poole puhub külma. Tempid on keeratud maksimumi peale. Masinaks Passat Universaal 2006a ning sama mootoriga nagu antud teema algatajal. Ehk oskab keegi kommenteerida antud olukorda.
Parimat K.
Parimat K.
Lowered cars save gas!
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat 2,0 (103kw) diisel ei taha soojaks minna
Õhukanalites reguleerimiseks klapid, mida juhivad elektrimootorid.
Pakun, et üks neist kinni. Arvutiga testitav.
Pakun, et üks neist kinni. Arvutiga testitav.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094