G3 karteri tuulutus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G3 karteri tuulutus.
tere. mure siis järgmine golf 3 1.4 44kw. mootor toodab kondentsi ja majoneesitaolist jama. kõik see tuleb karterituulutusest üles. õhufiltri kopsikusse. ja selle tulemusena sureb auto välja pidevalt. kui ära puhastada, on mingit aega kõik ok.
õli ja tosool segamini ei ole.kumbagi ei lähe grammigi mootorist kaduma.õli on vahetatud regulaarselt koos filtriga.
hetkel on mul karteri tuulutus toru suunatud põhja alla et see jama sinna jookseks mitte sisselaskese, siis töötab masin ilusti,ainuke häda et kohapeal töödates salong haiseb. ja külmaga korra jäätus ära see jama ja lõi õlivardast õli üles. surve siis sees. sai voolik ära võetud ja külmund majonees välja pekstud. peale seda kõik ok
eile sai võetud maha tuulutus kopsig, pesin seest läbi. õhk käis läbi. lahti ma seda kopsikut ei saand. sees mingid õli kanalid või plastik sein vms. panin tagasi ja ühendasin karterituulutus toru õige kohapeale õhufiltri kopsikukülge sain päeva sõita ja hakaks jälle väljasuremis jama pihta läksin vana meetodipeale üle, keerasin toru põhja alla ja asi korras.
nagu ma olen lugenud siis paljudel olnud sellega probleeme siin,aga midagi konkreetset ma välja ei suutnud kaevata.
minu mootoril on orginaalis peal see alumiinium toru mis kolle pealt sooja ahmib teine ots on tal siis sisselaske tooru otsas. kas selle torupuudumine talvel võib põhjustada seda kondentsi ja majoneesi ? või peaks viga otsima mujalt.
õli ja tosool segamini ei ole.kumbagi ei lähe grammigi mootorist kaduma.õli on vahetatud regulaarselt koos filtriga.
hetkel on mul karteri tuulutus toru suunatud põhja alla et see jama sinna jookseks mitte sisselaskese, siis töötab masin ilusti,ainuke häda et kohapeal töödates salong haiseb. ja külmaga korra jäätus ära see jama ja lõi õlivardast õli üles. surve siis sees. sai voolik ära võetud ja külmund majonees välja pekstud. peale seda kõik ok
eile sai võetud maha tuulutus kopsig, pesin seest läbi. õhk käis läbi. lahti ma seda kopsikut ei saand. sees mingid õli kanalid või plastik sein vms. panin tagasi ja ühendasin karterituulutus toru õige kohapeale õhufiltri kopsikukülge sain päeva sõita ja hakaks jälle väljasuremis jama pihta läksin vana meetodipeale üle, keerasin toru põhja alla ja asi korras.
nagu ma olen lugenud siis paljudel olnud sellega probleeme siin,aga midagi konkreetset ma välja ei suutnud kaevata.
minu mootoril on orginaalis peal see alumiinium toru mis kolle pealt sooja ahmib teine ots on tal siis sisselaske tooru otsas. kas selle torupuudumine talvel võib põhjustada seda kondentsi ja majoneesi ? või peaks viga otsima mujalt.
Viimati muutis kevva, 03 Mär 2012, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: G3 karteri tuulutus.
kus juures ei ole väga . ja lasen masinal töödata tavaliselt ikka enne sõitma asumist
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 24 Mai 2011, 08:22
- Auto: Ford Mondeo -93 1.8 85kW; Chrysler Voyager -99 2.5TD 85kW; BMW 520i -92 110kW; Vw Golf3 -94 55kW
- Asukoht:
Re: G3 karteri tuulutus.
Kui pikad otsad on? Kord nädalas võiks siis ju veel pikema otsa teha kui muidu:)
Re: G3 karteri tuulutus.
mõtlesin ise ka õlilisandipeale.
otsad ei ole üksi alla 5km ja seda tallinnas kui hommikul minan siis saab masin kenalt soojaks juba.
otsad ei ole üksi alla 5km ja seda tallinnas kui hommikul minan siis saab masin kenalt soojaks juba.
Re: G3 karteri tuulutus.
narkokoer kirjutas:mõtlesin ise ka õlilisandipeale.
otsad ei ole üksi alla 5km ja seda tallinnas kui hommikul minan siis saab masin kenalt soojaks juba.
Pikk ots on ikka paar sada (200) kilomeetrit ja rohkem.
Re: G3 karteri tuulutus.
neid saab ka ikka tehtud.aga vaevalt see sellest ikkagi on. kuna see jama tekkis ka siis kui väljas veel + kraadid olid ja sadas vihma.
Re: G3 karteri tuulutus.
ostsin täna selle soojaõhu toru mis kollektoripealt tuleb. äki kui sooja õhku saab siis ei teki seda jama nii palju.
nüüd oleks vaja tervet tuulutus toru ja seda magnet klapiga osa õhuvõtu küljest. siis saab näha kas muutub asi paremaks.
nüüd oleks vaja tervet tuulutus toru ja seda magnet klapiga osa õhuvõtu küljest. siis saab näha kas muutub asi paremaks.