2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Mul pole küll mure lahenenud aga ilmselt on veaks ikka küünlad kuna nüüd hoian autot juhtme otsas ja hetkel -20C 2h juhtme otsas ja läheb ilusti käima. Samas pole ma proovinud nüüd niisama käima panna aga ilmselt võtan ühel päeal ka küünalde vahetuse ette.
Re: 2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
oskab keegi kirjeldada passati 1.9tdi 81kw starteri vahetuse protsessi. Vaatasin, et ilget kepp töö:) Alt sain ühe poldi välja kuid pealmisele poldile ei mahu ligi. Kui väljalaskel sukk koos paunaga vahelt ära võtta siis tekib rohkem ruumi ja vist saab ka ülemise poldi lahti kuid juhtmed on küll nii peidus, et sinna ligi ei pääse. Äkki lähenen asjale valest küljest ja asi käib hoopis lihtsamalt:) Kui keegi seda ennen teinud siis võiks veidi kirjeldada mis ja kuidas!
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: 2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Kas said käivitusprobleemidest lahti ja mis siis lõpuks aitas?rako kirjutas:Jah kasu oli kõiges muus kui käivituses
Nüüd on järgmine asi starteri vahetus, kui see tehtud siis on mõistus otsas.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Hei!
Ma ka väikse mure ees. 1997 a Passat b5 81 kw diisel, AFN. Viimase nädalalõpu temperatuuridega oli halb külmkäivitus. -9 kraadiga pidi päris pikalt käiama. Korra oli juba mure, et ei käivitugi. Hakkasin siis probleemi lahkama:
*külma mootoriga panin eelsüüte juhtmestikule kontrollambi vahele ja süüdet andes kõik 4 pesa andsid voolu edasi (lamp süttis) - vool tuleb peale
*Panin ühe juhtme otsa aku + klemmile ja teisega puudutasin kergelt eelsüüte küünalt, säde oli kõigil olemas - küünlad vist korras siis (mingisugunegi takistus olemas)
Edasi - hakkasin siis neid "piipe" edasi tagasi seal kinnitama ja vaatasin, et ainult üks läheb nö "plõksuga kinni" teistel oli see piibu osa ära murdunud (eks aeg on ka oma töö teinud). Hetkel kahtlustan seda, et eelsüüteküünlad ei saa korrektselt voolu peale kuna piibud on kuidas kunagi peal.
Kas keegi oskaks öelda nende piipude koodi või kust neid leida saaks? Google otsingu põhjal leidsin vaid sellised kus 4 tk reas. Mul piibud igal pütil eraldi. Kas see on mingi isearetus või ongi selline lahendus ka olemas?
Vahetaks piibud ära ja siis peaks asi lahendatud olema.
Oskab keegi veel nõu/soovitusi anda?
Tänud ette ja muretuid kilomeetreid!
Ma ka väikse mure ees. 1997 a Passat b5 81 kw diisel, AFN. Viimase nädalalõpu temperatuuridega oli halb külmkäivitus. -9 kraadiga pidi päris pikalt käiama. Korra oli juba mure, et ei käivitugi. Hakkasin siis probleemi lahkama:
*külma mootoriga panin eelsüüte juhtmestikule kontrollambi vahele ja süüdet andes kõik 4 pesa andsid voolu edasi (lamp süttis) - vool tuleb peale
*Panin ühe juhtme otsa aku + klemmile ja teisega puudutasin kergelt eelsüüte küünalt, säde oli kõigil olemas - küünlad vist korras siis (mingisugunegi takistus olemas)
Edasi - hakkasin siis neid "piipe" edasi tagasi seal kinnitama ja vaatasin, et ainult üks läheb nö "plõksuga kinni" teistel oli see piibu osa ära murdunud (eks aeg on ka oma töö teinud). Hetkel kahtlustan seda, et eelsüüteküünlad ei saa korrektselt voolu peale kuna piibud on kuidas kunagi peal.
Kas keegi oskaks öelda nende piipude koodi või kust neid leida saaks? Google otsingu põhjal leidsin vaid sellised kus 4 tk reas. Mul piibud igal pütil eraldi. Kas see on mingi isearetus või ongi selline lahendus ka olemas?
Vahetaks piibud ära ja siis peaks asi lahendatud olema.
Oskab keegi veel nõu/soovitusi anda?
Tänud ette ja muretuid kilomeetreid!
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Kahtlustan, et sul pole siiski ainult küünlapiipude viga aga mine sa tea. Tegelikult hea mootor käivitub sellise külmaga veel üsna murevabalt, samas enda oma kukkus juba 0 kraadi juures ilma küünaldeta protestima (jättis vahele kui käima läks) aga -20ga koos küünaldega käivitus päris hästi. AFNil ongi eraldi juhtmetega iga piip, näiteks 2.5Tdi R5el on samuti ehk siis ei ole midagi "haruldast".
Kuidas ta sul käima läheb, hakkab lubama ja siis lõpuks silindri haaval läheb käima? Pigem kahtlustaks, et küte vajub tagasi, vaevalt nüüd ükski piip ühendust ei anna, muidu peaks longates ikka käima hakkama ja eeldan, et tahtis paarkümmend sekundit käimaist kui juba tekkis tunne, et ei saa käima?
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
https://volkswagen.afora.ru/RDW/Passat% ... 71-971022/
Muidu on ühes tükis terve juhtmestik tehasest. Päris kallis eraldi osta!
Siin midagi on mis suunab õiges suunas, aga kuidagi soovitatakse joota juhtmed või siis jõuga see sama ühendus jupp kinni pressida.
Halb kontakt sulatab kiiresti selle koha ära ja põletab terve auto kiiresti ka maha!
https://www.eoltas.ee/ee/Suutesusteem/K ... d/Juhtmed/
Muidu on ühes tükis terve juhtmestik tehasest. Päris kallis eraldi osta!
Siin midagi on mis suunab õiges suunas, aga kuidagi soovitatakse joota juhtmed või siis jõuga see sama ühendus jupp kinni pressida.
Halb kontakt sulatab kiiresti selle koha ära ja põletab terve auto kiiresti ka maha!
https://www.eoltas.ee/ee/Suutesusteem/K ... d/Juhtmed/
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mär 2012, 20:47
- Telefon: 56568551
- Auto: Skoda
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Alusta süütenurga kontrollimisest. Saaksin sellega Keila kandis aidata.
Peres üks 81kw mis käivitub sarnaselt ja süüde on väga hiline. Pole paika jõudnud sättida, aga peaks probleemi lahendama.
Peres üks 81kw mis käivitub sarnaselt ja süüde on väga hiline. Pole paika jõudnud sättida, aga peaks probleemi lahendama.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Super, Asun ise Keilas ja Sauel 
On selle kohta mingit õpetust kuidas kontrollida? Hakkan ise kohe googeldama. Kui kellegil rusikas silmaauku juhend, siis jagage
Arvutiga seda ei tee vist? Või teeb?

On selle kohta mingit õpetust kuidas kontrollida? Hakkan ise kohe googeldama. Kui kellegil rusikas silmaauku juhend, siis jagage

Arvutiga seda ei tee vist? Või teeb?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Mehhaanika ja arvuti käsikäes. Video küll vist G4/Bora laadne, aga Passat suures plaanis sama.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Dellu video natuke mööda, eks see tõesti eksitav, et teema pealkiri 85kw diisli kohta aga viimased jutud 81kw kohta, päris erinevad mootorid. Aga just arvutiga seda kontrollida saabki, vajadusel tuleb pumpa kinnihoidvad poldid lõdvaks lasta ja pumpa mm haaval keerama hakata. Passatil ei saa rihmarattast reguleerida nagu Golfil ja seal videos.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Kas see võiks olla parem:
Viimati muutis tofetome, 06 Dets 2018, 11:45, muudetud 1 kord kokku.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Ma kusjuures algul paningi õige, aga siis vaatasin pealkirja ja vahetasin PD vastu ära 

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Tänud kõigile siiani.
Panin juhtme taha ja vaatasin seda timingut Kohe veel reguleerima ei hakanud, kuna tahtsin veenduda (targemate käest kinnitust saada).
Esmalt, kas panin ikka õige settingu? Rohekm AFN tüüpe mul ei kuvanud.

Ja siis graafik ise. Ma ütleks, et peaks üle keskmise olema? Aga on hoopis allpool piiri.

Ehk edasi peaks siis käituma vastavalt õpetustele eks?
Mida veel selline allpool normi seadistus mõjutada võiks?
Panin juhtme taha ja vaatasin seda timingut Kohe veel reguleerima ei hakanud, kuna tahtsin veenduda (targemate käest kinnitust saada).
Esmalt, kas panin ikka õige settingu? Rohekm AFN tüüpe mul ei kuvanud.

Ja siis graafik ise. Ma ütleks, et peaks üle keskmise olema? Aga on hoopis allpool piiri.
Ehk edasi peaks siis käituma vastavalt õpetustele eks?
Mida veel selline allpool normi seadistus mõjutada võiks?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Mootor soojaks, linnuke ette et mootor soe ja.... kumb sul siis on? 81 kW vanakooli AFN mootor või nagu nimi ütleb - uuem 85 kW PD mootor?
Muidu jah, süüde on liiga varajane - AFN mootoril keera pumbast kuni kollase kasti nurk jookseb sinise peal (peab olema rohelise ja punase vahel; parem oleks kui sinise peal või natuke sellest üleval pool isegi on tolereeritav).
EDIT: lugesin varasemaid postitusi - jah ikka vanakoolikas. Seal on süütenurga reguleerimine väga lihtne. Pump lahti kolmest poldist ja nurk paika tagasi.
Muidu jah, süüde on liiga varajane - AFN mootoril keera pumbast kuni kollase kasti nurk jookseb sinise peal (peab olema rohelise ja punase vahel; parem oleks kui sinise peal või natuke sellest üleval pool isegi on tolereeritav).
EDIT: lugesin varasemaid postitusi - jah ikka vanakoolikas. Seal on süütenurga reguleerimine väga lihtne. Pump lahti kolmest poldist ja nurk paika tagasi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mär 2012, 20:47
- Telefon: 56568551
- Auto: Skoda
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Kas on vahet ka, kas ajad mootori 80 kraadi ja teed linnukese või ajad 90 kraadini mootori?
Mina igatahes ajasin mootori 90 kraadi, siis kadus see kiri, et "engine not warm enough". Siis tuli sinna ka kiri, et süütenurk liiga hiline.
Mina igatahes ajasin mootori 90 kraadi, siis kadus see kiri, et "engine not warm enough". Siis tuli sinna ka kiri, et süütenurk liiga hiline.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Ideeliselt saad ka külma mootoriga teha, aga no halloo - kas sõidad 4 või 5 minutit mootorit soojaks - mis seal enam vahet on.
Jah, ma saan aru hilisemal kontrollimisel sellise külmaga - siis on keeruline - jahtub kiirelt maha. Aga sellegipoolest - minut siia-sinna soojendada ei tohiks probleem olla.
Jah, ma saan aru hilisemal kontrollimisel sellise külmaga - siis on keeruline - jahtub kiirelt maha. Aga sellegipoolest - minut siia-sinna soojendada ei tohiks probleem olla.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
2000a 1,9 85kw Passat halb külmkäivitus?
Pritsehetk ikka hiline praegu, keera varajasemaks. Võid rahulikult ka rohelise jooneni panna (väike liigutamine mõjub suht palju ehk ei pruugi kohe sinna sinise peale vms. saada), reaalselt on veel rohelise joone pealgi ajul võimalust pritsehetke vajadusel hilisemaks reguleerida.