Küsimus esitatud pealkirjas aga kas selle kinnijäämine võib põhjustada automaatkastist neljanda käigu kadumise?Teiselt käigult kolmandale vahetab alles kõrgetel pööretel(3600).
Kui juba küsin,siis kuidas on mõistlik kontrollida kasti õli nivood?Nivoo kontrollimine on alt,nivoopunniga.Kas auto peab käima ja käigud läbi lappama....või kuidas?Iga vend räägib ise juttu.
Kus on drosserklapp 1,9 tdi 81kw.?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kus on drosserklapp 1,9 tdi 81kw.?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:34, muudetud 1 kord kokku.
Golf 2 1,6td-86---Passat-98 1,8T---Sharan 1,9tdi-97---Bora 1,9tdi-2000
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kus on drosserklapp 1,9 tdi 81kw.?
Õlitaseme kontrollimise hetkel ei pea käike lappama, kuid auto peab olema tasasel pinnal, käigukang asendis P ning mootor töötab. Siis keerad õlipunni lahti ja vaatad kas hakkab õli jooksma või mitte.
Kui inglise keelt oskad:
FLUID LEVEL CHECKING PROCEDURE
Now start the car and go into the transmissions data blocks under transmission with
your V AG-C o m and go to block 005, this will display fluid temp.
-ATF temperature not above approx. 30C (86F)
-Vehicle level
-Selector lever in "P"
-If ATF is below 30C (86F) bring the ATF up to test temperature.
Test temperature: 35C to 45 (95 to 113F)
-Remove ATF level plug from oil pan.
CHECKING PHYSICAL QUANTITY
If ATF drips out of hole:
ATF need not be topped up.
-Install new seal on plug and tighten to 15 Nm11 ft lb).
ATF check is completed.
If ATF does not drip out
-Remove plug from filler line.
-Fill with ATF until ATF runs out of level hole
-Install new seal on plug and
Kui inglise keelt oskad:
FLUID LEVEL CHECKING PROCEDURE
Now start the car and go into the transmissions data blocks under transmission with
your V AG-C o m and go to block 005, this will display fluid temp.
-ATF temperature not above approx. 30C (86F)
-Vehicle level
-Selector lever in "P"
-If ATF is below 30C (86F) bring the ATF up to test temperature.
Test temperature: 35C to 45 (95 to 113F)
-Remove ATF level plug from oil pan.
CHECKING PHYSICAL QUANTITY
If ATF drips out of hole:
ATF need not be topped up.
-Install new seal on plug and tighten to 15 Nm11 ft lb).
ATF check is completed.
If ATF does not drip out
-Remove plug from filler line.
-Fill with ATF until ATF runs out of level hole
-Install new seal on plug and
Re: Kus on drosserklapp 1,9 tdi 81kw.?
No näed,jälle veits targem.
Aga,kus asub see klapp ja kas see segab käigukasti normaalset toimimist?
Aga,kus asub see klapp ja kas see segab käigukasti normaalset toimimist?
Golf 2 1,6td-86---Passat-98 1,8T---Sharan 1,9tdi-97---Bora 1,9tdi-2000
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kus on drosserklapp 1,9 tdi 81kw.?
TDI-l ma küll sellisest klapist kuulnud ei ole. Sel on gaasipedaal elektrooniline, vajutad pedaali, signaal liigub kust iganes teid pidi sinnamaani, et pumbale antakse käsk suurendada kütuse kogust ja nii ta käib. Mul kadus ka ükskord neljas käik ära ja siis vahetati hüdromuhvi lukustussiduri rõhku reguleeriv solenoid ära käigukasti hüdraulika juhtplokis. Samas mul teised käigud toimisid normaalselt, sümptom viitas väga konkreetse solenoidi veale. Tegelikult neljas käik isegi lülitus, kuid oli nagu variaator, üürgas aint, ei lukustanud ära. Möödasõite teha oli võimatu.