Pidurikettad kõverad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Pidurikettad kõverad
Lugu siis järgmine,et ostsin omale sügisl Golf IV ja kettad olid kõverad.vahetasin,siis uute vastu kohe välja(loomulikult võimalikult odavate vastu) olen saanud talve jooksul sõita ainult umbes 3000km uutega ja juba jälle väristavad pidurdades ja nagu vaikselt aina hullemaks läheb? küsiks mis case on? pole kuskil lume hanges istunud kuumade ketastega,suuri lompe talvel ple millest läbi uhada,et kas tegu nende odavate ketastega? kas neid saaks üle treida?
Viimati muutis kevva, 02 Mär 2012, 23:38, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
- Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Pidurikettad
Ikka saab üle treida, iseasi kaua nad Sul peale seda sirged püsivad, kui juba praegu kõveraks tõmbavad. Odavate ketaste viga jah, et kipuvad kõverduma segastel asjaoludel. 

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Pidurikettad
Nii jäädki neid treimaPriidix kirjutas:mjnah eks kevadel lasen nii vanad,kui uued kettad üle treida
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Pidurikettad
aa,mis sa muud ikka teed,ei julge kalleid ka osta.pärast lähevad need samamoodi kõveraks täiesti lamppi.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Pidurikettad
Ja kui sa kettaid vahetad, siis mitte lihtsalt ära vaheta neid vaid puhasta kasvõi traatharjaga sadulaid. Et igasugune sodi sealt minema saaks.Priidix kirjutas:aa,mis sa muud ikka teed,ei julge kalleid ka osta.pärast lähevad need samamoodi kõveraks täiesti lamppi.
Kõveraks lähevad nadsiis kui pidurdamisel aetakse kuumaks ja siis kuhugi lompi sõites nad äkki maha jahutatakse.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Pidurikettad
Kinnijäänud või hooldamata liuguritega pidurisuppordid võivad samuti pidurikettad ära rikkuda (pidurdusel toimub ebaühtlane kuumenemine). See kuuma kettaga lompi sõitmine on paras kohvipaksu pealt võetud põhjendus, kui nüüd täpsemalt süveneda, kuhu ja kuidas vesi liigub, kui autoratas lompi sõidab. Ehk siis ainult kui parkida tuliste ketastega auto lompi, mis ulatub poole rattani võiks see kõne alla tulla. Kõverdumise põhjus on ketaste valmistamise tehnoloogilises protsessis. Enne lõplikku töötlemist peab ketast laskma seista teatud aja (küsimus on mitmetes nädalates), et sisepinged täielikult kettast kõrvaldada - alles siis toimub ketta tööpinna lõplik töötlemine. Odavama poole valmistajad seda pingete kõrvaldamise etappi läbi ei tee, kuna pole tingimusi ja ajaks hinna üles. Teemat valgustas kunagi ühe kvaliteetsema piduriketta brändi maaletooja. Umbes sama teema viski ja veini valmistamisega - mida kauem laagerdub, seda kvaliteetsem on lõpptulemus
.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Pidurikettad
mis kettad sa siis omale ostsid. mina võtsin automaailmast mingid inglismaa toodangu ja hetkel olen ca 2400 läbi lasknud ja pole mingit probleemi. ega kõik odavad ka nüüd nii kehvasti tehtud ka ole.
.
Re: Pidurikettad
ma ei tia ma ostsin Fixusest 20.euri tk. eks,kui läheb juba väga talumatuks see pidurdamine,ostan kallimad 

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Pidurikettad
Ah need, panime needsamused ühele Seatile alla. 2 nädala pärast oli juba värin talla all.Priidix kirjutas:ma ei tia ma ostsin Fixusest 20.euri tk. eks,kui läheb juba väga talumatuks see pidurdamine,ostan kallimad
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Pidurikettad
Ise ostsin corrile 27€ tükk kettad taha, baembro omad, vaatasin firmat mitte hinda, kuna odavam tuleb korra vahetada kui koguaeg lahti kiskuda, lasta treida või jälle uued panna.
Muidugi jah, nagu ees pool mainitud siis vaata ka piduri supportid üle, kui ma ei eksi siis ülevaatus punktis pidureid ja veermiku kontrollides ütlevad ka kumb pool paremini võtab jne kui juba suur erinevus sees.
Et mine lase üle kontrollida, kõige kindlam, siis tead mille kallal edasi majandada.
Muidugi jah, nagu ees pool mainitud siis vaata ka piduri supportid üle, kui ma ei eksi siis ülevaatus punktis pidureid ja veermiku kontrollides ütlevad ka kumb pool paremini võtab jne kui juba suur erinevus sees.
Et mine lase üle kontrollida, kõige kindlam, siis tead mille kallal edasi majandada.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Millest saab aru, et esimesed pidurikettad kõverad on? Nimelt robleem selline - auto on hakanud vähe kõvemini pidurdades jõnksutama. Rool ei värise ja pedaal ka ei värise vaid auto jõnksutab nagu pidurite efektiivsus erineks erinevad ketta asendis. Kiskusin supportid ja kettad maha, seesmised klotsid olid juba metallini välja kulunud. Põhjuseks ilmselt kulunud supporti liugpuksid, ok said need uued pandud ja enda arvates ka piisvalt määritud, klotsid said ka uued. Kettad jätsin vanad. Jõnksutamine on alles - vahest ainult natukene vähenenud. Kas siis on ikkagi viga ketastes või ei lase liugpuksid ikkagi klotsidel vabalt liikuda, üks klots surub rohkem kui teine?! Nüüd juhul kui läheb ketaste vahetuseks kas on vaja jällegi panna uued klotsid või võib ka vanad jätta mis on vahest paar tuhat ainult läbi sõitnud?
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Pidurikettad kõverad
Võta kettad maha ja pane mõne rakise külge ning lase ringi käia,siis on näha kas viskab või ei.
Nii kindlalt ei saa väita et kõverad on aga võivad olla ja kui uued kettad juba tulevad siis ka klotsid.
Nii kindlalt ei saa väita et kõverad on aga võivad olla ja kui uued kettad juba tulevad siis ka klotsid.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Kui klotsid on erinevalt kulunud (tavaliselt kulub sisemine veidi kiiremini, väike paksuste erinevus on normaalne) ja klotside tööpinnad veel kiilu kulunud (hõõrdkatte paksus on klotsi otstes erinev), siis poob ühe liuguri pidurdades kinni. Selle vastu ei aita ka uued liugurid. Prooviks võiks suppordi kokku panna ilma klotsideta ja proovida, kas ta liigub vabalt liugurite peal, kui palju ta annab loksuda ja kas mingis asendis liigutades võib support liuguritel kinni kiiluda. Põhjus võib olla kulunud liuguri pesades - kui liugurit loksutada oma pesas, saab aimu kui palju ta on kulunud. Uuel autol on seal loks praktiliselt olematu. Mis võiks aidata - kas usta uued suppordi raamid+liugurid või lasta treialil teha uued jämedamad liugurid ning liugurite pesad üle puurida (seda viimast tuleb pingis teha et liuguri pesad saaksid rangelt paralleelsed).Derthin kirjutas:Kiskusin supportid ja kettad maha, seesmised klotsid olid juba metallini välja kulunud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Olen treinud sadu kettaid.Üks tähelepanek,90% kõveratest ketastest viskub keskel tuulutuspilu, mis tähendab seda et metallikiht kettal igas punktis on erinev.Minu arvates ernev soojusmahtuvus ketta eriosades põhjustab kõveraks mineku.Auto originaalketastel ei ole tuulutuspiluviskumist täheldanud.Treimise kuldreegel on, et kolm pinda tulevad ühe ülesseadega treida.
Vajadusel võin treimisega aidata.
tel.56565512
Vajadusel võin treimisega aidata.
tel.56565512
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Ventileeritavaid piduri kettaid ei treita. Lugege postitaja Derthin probleemi. Temal autol mootoriks 81. kw. TDi.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Küsiks miks ei treita?On treitud väga erilisi kettaid ja probleemi ei ole olnud.Näited ufo,Vw Phaeton,Audi Rs.t6nis3 kirjutas:Ventileeritavaid piduri kettaid ei treita. Lugege postitaja Derthin probleemi. Temal autol mootoriks 81. kw. TDi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Pidurikettad kõverad
Kui palju see ketaste treimine uutest siis odavam on ja kas treimisega ei võeta maha mõnest punktist liigne kogus materjali? Vb mingite kallimate ketaste treimine mõistlik, aga a la 25EUR paari eest tagumised odavaid kettaid pointless minu arvates. Parem pane paarkümpi EUR juurde, ja osta korralikud kettad, kui kardad et uued odavad hakkavad jälle võbistama. Selleks, et ketas hakkaks võistama, peab asi ikka päris hull olema. Endal kogemus tagumiste rataste võbinaga näiteks rehvid ise, mis olid üle 5 aasta vanad ja milledel karkass juba kõver ning pingis tasakaalu panek päris täielikult vibra ei kaotanud....pingis oli näha, kuidas rehv ise ratta tsentrist viskus.
Ise kasutanud seni taga sillal pmt peaaegu kõige odavamaid.....jah, enamus juba uuena veidi kõverad, kuid mingeid anomaaliad ja võbinaid ei tekita.
Ise kasutanud seni taga sillal pmt peaaegu kõige odavamaid.....jah, enamus juba uuena veidi kõverad, kuid mingeid anomaaliad ja võbinaid ei tekita.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Kirjutasin eelmises postituses natuke valesti. Ma ei vahetanaud mitte liugureid, vaid need kummipuksid ära, mille sees liuguri varbad liiguvad. Kas need varvad üldse kuluvadki kui neile on vastas kummipuks?GTI kirjutas:Põhjus võib olla kulunud liuguri pesades - kui liugurit loksutada oma pesas, saab aimu kui palju ta on kulunud. Uuel autol on seal loks praktiliselt olematu. Mis võiks aidata - kas usta uued suppordi raamid+liugurid või lasta treialil teha uued jämedamad liugurid ning liugurite pesad üle puurida (seda viimast tuleb pingis teha et liuguri pesad saaksid rangelt paralleelsed).
Viimati muutis Derthin, 26 Okt 2013, 01:14, muudetud 1 kord kokku.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Aga kas seda jõnksutamist võivad põhjustada nii tagumised kui ka eesmised kettad? Äkki ei olegi häda eesmistes vaid tagumistes?! Ise küll sooviks tagumised välistada kuna need on ka hiljuti vahetatud, nii klotsid kui kettad.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Kuidas olid vanad klotsid kulunud ? Jutt siis esipiduritest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Pidurikettad kõverad
Vanadel esipiduritel olid sisemised klotsid metallini välja kulunud, samas kui välimistel oli u 8mm veel alles.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!