Golf 3 ei käivitu, nukkvõll koliseb?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 3 ei käivitu, nukkvõll koliseb?
Tere! Mure oma golf 3-mega 1992 aasta 66kw 1.8 mootor.
Esiteks siis ei lähe käima -20mnest käian ja käian, aga ei luba. Nöörist tõmmmates läks ka porblemaatiliselt.
Teiseks kui tööle saan ja mootor natuke soojenend, langevad pöörded nulli vaikselt ja sureb välja.
Seejärel käivitub normaalselt ja natukese aja möödudes sümptomid korduvad, eriti veel kui gaasiga mängida siis langevad ka, nagu uputaks üle. Milles probleem?
P.s tiibur
Esiteks siis ei lähe käima -20mnest käian ja käian, aga ei luba. Nöörist tõmmmates läks ka porblemaatiliselt.
Teiseks kui tööle saan ja mootor natuke soojenend, langevad pöörded nulli vaikselt ja sureb välja.
Seejärel käivitub normaalselt ja natukese aja möödudes sümptomid korduvad, eriti veel kui gaasiga mängida siis langevad ka, nagu uputaks üle. Milles probleem?
P.s tiibur
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 17:34, muudetud 3 korda kokku.
Re: Golf 3 mootor sureb soojast välja ja -20mnega ei käivitu
Ei ole küll spetsialist, aga prooviks teema veerema saada.
Mina pakuks paagis olevat kondentsvett. Proovi paak (võimalikult) täis lasta kvaliteet kütust ja lisa kütuselisandit?
Endal oli küll hoopis diisel mootoriga sarnane jama.. paagis oli vett ja muud pa*ka... ma ei kujuta ette kust see sinna saanud oli. Tõmmates läks vaevu tööle ja kui tööle läks sai ilmselt jälle kuskil tilga vett kuskilt ja puterdas jubedalt või suri ära. Rääkimata vee külmumisest praeguste ilmadega.
Mina pakuks paagis olevat kondentsvett. Proovi paak (võimalikult) täis lasta kvaliteet kütust ja lisa kütuselisandit?
Endal oli küll hoopis diisel mootoriga sarnane jama.. paagis oli vett ja muud pa*ka... ma ei kujuta ette kust see sinna saanud oli. Tõmmates läks vaevu tööle ja kui tööle läks sai ilmselt jälle kuskil tilga vett kuskilt ja puterdas jubedalt või suri ära. Rääkimata vee külmumisest praeguste ilmadega.
Re: Golf 3 mootor sureb soojast välja ja -20mnega ei käivitu
Nii siis
täna siis juhtus selline naljakas asi; kõigepealt tõmbasime auto käima, läks raskelt jälle.. Peale seda siis läksin tankisin tanklas paagi silmini täis ja kallasin sisse kütuselisandit, mitte seda mis oktaani arvu tõstaks vaid see mis puhastab kütte süsteemi jne, Vist oleks pidand toda teist ka ostma aga igastahes, peale natukest aega kui mootor oli kuum juba siis hakkas mootor jälle jändama ja välja surema, seega andsin korraks natuke rohkem gaasi ja käis mingi imelik ragin läbi peale seda kadus õli surve ja hüdrotõukurid hakkasid ulme häält tegema, sõitsin siis ikkagi koju selle raginaga, ja nüüd siis kardan et saaled on ära kribitud.. Kas mu teooria vastab tõele?

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 3 mootor sureb soojast välja ja -20mnega ei käivitu
Mootor jäi ilma õlituseta?
Mitu kilomeetrit sedasi sõitsid?

Re: Golf 3 mootor sureb soojast välja ja -20mnega ei käivitu
no ikka 4-6 kiltsa :S aga miks ta niimodi lambist ära kadus , mis seal puru läks siis? Et surve ära kadus
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Golf 3 mootor sureb soojast välja ja -20mnega ei käivitu
palju Õnne!! ilma õlisurveta masinaga sõitminetiibur4 kirjutas:no ikka 4-6 kiltsa :S

kuna sa viimati õli näiteks vahetasid masinal?
ja kui pikki otsi sõidad?
viljandi mölamies
Re: Golf 3 ei käivitu , õlisurve kadund!
Õli vahetasin suvel ja otsad on nii 10-15 kiltsa pikad.. Linna sõidud enamasti..
No kindel asi on see et midagi seal õhtale läks aga mis , kas õlipumba vahetusest piisab? Igastahes suvel oli ka mul õlitulega probleeme, viskas põlema kui pikemaid otsi sõitsin.. Lasin ka survet mõõta.. Siis oli kõik korras. (Tulukese keerasin välja , tean jah et mitte kõige targem otsus)
Nüüd siis kadus õlisurve täiesti ära kui pöörded 6tuhandeni lasin KUUMA mootoriga - käis mingi raks ja oligi siuke hääl nagu õlita töötaks.
Mis siis õhtale läks! Ja kas on mõtet üldse parandama hakata või tuleb soodsam kohe kasutatud mootor asemele otsida?
Jama küll selle autoga ikka. Eks ikka oma vigadest õpib, edaspidi olem hoolikam .
No kindel asi on see et midagi seal õhtale läks aga mis , kas õlipumba vahetusest piisab? Igastahes suvel oli ka mul õlitulega probleeme, viskas põlema kui pikemaid otsi sõitsin.. Lasin ka survet mõõta.. Siis oli kõik korras. (Tulukese keerasin välja , tean jah et mitte kõige targem otsus)
Nüüd siis kadus õlisurve täiesti ära kui pöörded 6tuhandeni lasin KUUMA mootoriga - käis mingi raks ja oligi siuke hääl nagu õlita töötaks.
Mis siis õhtale läks! Ja kas on mõtet üldse parandama hakata või tuleb soodsam kohe kasutatud mootor asemele otsida?
Jama küll selle autoga ikka. Eks ikka oma vigadest õpib, edaspidi olem hoolikam .
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Golf 3 ei käivitu , õlisurve kadund!
Ex seal saalekolks ole. Võta mootor maha vii emexisse ja saadud rahale pane vähe juurde ning osta uus ja korralik mootor ning tõsta vahele ja sõida nägu naerul edasi 

Kokkutulekutel näeme raisk
Re: Golf 3 ei käivitu , õlisurve kadund!
Ei ole saalekolks, 1 rohkem tundja onu ütles et õlisurvet pole ja tõukurid kolisevad ,sama häält teeb ka siis kui näiteks külma mootoriga auto tööle panna ja 1-2 sekki teeb sama häält kuni ülisurve üles lööb.
Ise olen ka juba suht loobunud ja arvan et mootori vahetuseks läheb. Aga tahaks ennem kindel olla kas odavamalt ei saa läbi ajatud.
Ise olen ka juba suht loobunud ja arvan et mootori vahetuseks läheb. Aga tahaks ennem kindel olla kas odavamalt ei saa läbi ajatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Golf 3 ei käivitu , õlisurve kadund!
Tead mina soovitan sebi endale õlisurve kell ja siis on kohe näha kas on või mitte. MInul teeb umbes 5 minna sellist klappide klõbina häält kuna õli vähe (tean ise kuna kontrollisin).
Võimalik et õlipump on saba pannud lihtsalt ja pääsed ehk selle vahetusega. Kui õlisurve puuduks oleks vast selle ajapeale saaled lõunasse sõitnud.
See vaid minu arvamus.
Võimalik et õlipump on saba pannud lihtsalt ja pääsed ehk selle vahetusega. Kui õlisurve puuduks oleks vast selle ajapeale saaled lõunasse sõitnud.
See vaid minu arvamus.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: Golf 3 ei käivitu , õlisurve kadund!
Tõstaks siis teema uuesti päevakorrale, nimelt siis olen ootand nüüd natuke soojemat ilma ja täna proovisin siis -5-7mega käivitada aga ei mingit tolku ja sammuti 1 asi veel õli tuli ei kustu ära kui süüdet keeran.
Re: Golf 3 ei käivitu , Nukkvõll koliseb
Nii sai siis karteripõhi alt ära võetud ja selgus et puruks oli läinud õli stabilisaator või mis ta nimi on see plastikust, arvasime et selle jupid kolisesid mootoris, Sammuti kontrollisime saaled ära need olid veel suht normaalsed ja väntvõll sile ja ilus, Seega õlipump oli töökorras ja survet andis. Panime siis kõik tagasi ja uus õli sisse, kuid siis ei läind mootor tööle, kuigi oli olnud juba mõnda aeg soojas garaašis ( mitte päris +10mneses kuid 0-li ringis vist oli) . Kuid tööle me ta saime siiski kui pihustasime bensiini otse karburaatorisse , siis läks poolest pöördest tööle(sammuti läks hiljem ka võtmest juba niisama). Siis avastasime et kolin polnud kuhugi kadund ja seda tekitas nukkvõll... Seega siis küsimus , mis seal nukkvõllil võis siis untsu minna ja miks auto tööle ei lähe, kuid kui natuke pihustada õhuavasse siis läheb kohe. Sammuti mõõtsime ka õlirõhku sinise anduri august, täpselt ei mäleta mis ta näitas aga teadjam mees ütles et normis oli.
p.s tiibur
p.s tiibur
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 ei käivitu , Nukkvõll koliseb
Kui saladus pole siis mis õli ja filtrit kasutad(oled kasutanud)?
Õlifiltrit ka vahetatud?
Autoga sõidetakse igapäevaselt?
Rihmamärgid paigas?
Karpa alune padi terve?
Õlifiltrit ka vahetatud?
Autoga sõidetakse igapäevaselt?
Rihmamärgid paigas?
Karpa alune padi terve?
Viimati muutis Riho72, 13 Veebr 2012, 18:45, muudetud 1 kord kokku.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
Re: Golf 3 ei käivitu , Nukkvõll koliseb
Õli on automaailmast ostetud poolsünteetiline, suht odav ja mingit firma tähist sel pole, filter on ka tavaline mida pakutakse, ega seal suurt valikut ei ole vist.
Filtrit veel ei jõudnud vahetada aga on juba soetatud , varsti vahetan ära.
Autoga sõidetakse muidu igapäevaselt ja rihmad sai vahetatud carstopis, seega arvan et on paigas kül.
Ja karpa aluse padjaga on siuksed lood et see oli mul eelmine aasta täiesti läbi mädanend, kuid selle vahetus ei muutnud midagi ikka on pööretega porbleemid kui soojeneb mootor üles.
Filtrit veel ei jõudnud vahetada aga on juba soetatud , varsti vahetan ära.
Autoga sõidetakse muidu igapäevaselt ja rihmad sai vahetatud carstopis, seega arvan et on paigas kül.
Ja karpa aluse padjaga on siuksed lood et see oli mul eelmine aasta täiesti läbi mädanend, kuid selle vahetus ei muutnud midagi ikka on pööretega porbleemid kui soojeneb mootor üles.