Automaat käigukasti jama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Automaat käigukasti jama
Nimelt 97a. Passatil jama nelja käigulise käigukastiga juba pikemat aega, kolmas käik läheb jõnksuga sisse. Katsetatud on õlivahetust, käidud erinevate diagnostikute juures, käigukasti kood ümber kirjutatud, kasti aju üle vaadatud(pole niiskust saanud).
Pidi olema tüüpviga, aga kuidas kõrvaldada ei tea keegi peale remontijate muidugi.
Automaatkasti remonti ei taha enne viia kui saan natuke aimu milles viga võib olla, muidu kirjutavad mingi 1000euri arve.
Kast ise kulunud ei saa olla, sest autol väga väike läbisõit (tõene) ja hästi hoitud (pole peenestatud).
Äkki keegi sarnasest jamast lahti saanud ja viitsib kirjutada.
Pidi olema tüüpviga, aga kuidas kõrvaldada ei tea keegi peale remontijate muidugi.
Automaatkasti remonti ei taha enne viia kui saan natuke aimu milles viga võib olla, muidu kirjutavad mingi 1000euri arve.
Kast ise kulunud ei saa olla, sest autol väga väike läbisõit (tõene) ja hästi hoitud (pole peenestatud).
Äkki keegi sarnasest jamast lahti saanud ja viitsib kirjutada.
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 17:34, muudetud 2 korda kokku.
Re: Automaat käigukasti jama
Nii huvi pärast, palju läbisõit on? Mul ka 4k automaat, teiselt kolmandale laseb tõepoolest jõnksuga. Eripära on veel ka selles, et jõnksuga vahetab siis, kui väga ei talla, st pöördeid üle 2000 ei aja. Kui aga korralikult kiirendad, läheb ilusti sujuvalt, sh läheb sujuvalt ka tald põhjas kiirendades. Õlivahetus samuti ei aidanud.. samas see jõnks väga hull ei ole ka ja nagu mainitud, saab seda "õigesti" kiirendades vältida 

mulder can tell
Re: Automaat käigukasti jama
Autol läbisõit 165000 ja õige mitte nagu kadaka turu autodel.
Sümtomid on täpselt samad hästi rahulikult gaasi lisades käib jõnks, kui rohkem gaasi anda on käiguvahetus sujuv.
Üks asi veel et kui pikemalt maantee sõidust tulla asulasse ja gaas lahti lasta ja pikalt vaba hooga liikuda ja siis jälle gaasi anda ei suuda auto kohe otsustada millist käiku panna. Kui kiirus on mingi 40 proovib kolmandat siis kohe neljandat ja siis jälle kolmandat.
Aga ega see jõnks mind ka nii väga ei häiri, pigem kardan natuke käigukasti enda pärast, et varsti päris laiali.
kuskilt foorumist lugesin, et solenoidid või hüdraulika jamavad. Või siis jälle kastis mustus sees, mida lihtsalt õlivahetusega kätte ei saa.
Kui nüüd meenutada see jõnks tuli mu mäletamist mööda siis kui sai autot natuke nööri otsas transportida. ei tea kas see tegi kastile haiget?
Sümtomid on täpselt samad hästi rahulikult gaasi lisades käib jõnks, kui rohkem gaasi anda on käiguvahetus sujuv.
Üks asi veel et kui pikemalt maantee sõidust tulla asulasse ja gaas lahti lasta ja pikalt vaba hooga liikuda ja siis jälle gaasi anda ei suuda auto kohe otsustada millist käiku panna. Kui kiirus on mingi 40 proovib kolmandat siis kohe neljandat ja siis jälle kolmandat.
Aga ega see jõnks mind ka nii väga ei häiri, pigem kardan natuke käigukasti enda pärast, et varsti päris laiali.
kuskilt foorumist lugesin, et solenoidid või hüdraulika jamavad. Või siis jälle kastis mustus sees, mida lihtsalt õlivahetusega kätte ei saa.
Kui nüüd meenutada see jõnks tuli mu mäletamist mööda siis kui sai autot natuke nööri otsas transportida. ei tea kas see tegi kastile haiget?
Viimati muutis e38, 08 Mai 2011, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: Automaat käigukasti jama
Nööri otsas sai autot veetud umbes 5 km. ja kiirusega 40-50 km/h. Ja mootor loomulikult ei töötanud.
Re: Automaat käigukasti jama
See maanteelt linna tulek ja õige käigu otsimine on ka täitsa tuttav lugu; ja mida kauem oled trassi sõitnud, seda rohkem see ilmneb. Kuigi ilmnenud on see viimase aasta jooksul alles. Kell näitab hetkel 187,000km, kas ta õige on, seda ei oska küll öelda.. samas hiljuti A6-ga sõites 5k automaat hakkis ikka niiviisi, et auto hüppas (trassil pidev otsustamatus, kas sõita 4-nda või 5-nda käiguga), niisiis selle elamuse kõrval enda kastiga täitsa tore sõita
mulder can tell
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Automaat käigukasti jama
Teemaalgatajale: kas ta vahetab sul koguaeg niimoodi jõknsuga kolmandale või ainult aegajalt? Mul on vahest täitsa siidine, samas järgmisel hetkel hakkab täpselt sama asja tegema (tundub, et on seotud sellega kui kaua olen eelnevalt sõitnud ehk siis kui kuum kast on), teinekord veel viskab nagu mingi false-neutrali ka sinna vahele ehk siis nagu vahegaas oleks, pöörded käivad üles korraks. Aga seda ainult vahetevahel. Kuna viga avaldub kohati, siis on arvatavasti tegemist mingi konkreetse solenoidi kinni katkumisega mingites tingimustes. Aga pole olnud aega asjaga tegelda. Kui targemaks saad siis valgusta meid ka.
Re: Automaat käigukasti jama
teinekord veel viskab nagu mingi false-neutrali ka sinna vahele ehk siis nagu vahegaas oleks, pöörded käivad üles korraks.
Selline probleem oli endal ka. Põhjus peitus hüdrotrahvos
Selline probleem oli endal ka. Põhjus peitus hüdrotrahvos
Re: Automaat käigukasti jama
Pöörded üles ei käi. Aga see on küll sama moodi, et külma mootoriga vahel üldse ei jõnksuta, kui auto juba soe siis jõnks käib peaaegu kogu aeg rahulikult kiirendades.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 28 Jaan 2009, 20:10
- Telefon: 56627796
- Auto: Golf IV
- Asukoht: Tartu
Re: Automaat käigukasti jama
Mul ka jõnksutab õrnalt kui alla 2500 põõrde sõita. Kiiremalt sõites on kõik nagu siid. Tahaks ka teada, et kas oleks põhjust muretseda. Minu arust on ta juba 2,5 aastat selline olnud. Õli ka vahetatud, suht puhas oli kõik.
Vähemalt vahetab kiirelt, nõks ja uus käik sees
Vähemalt vahetab kiirelt, nõks ja uus käik sees

Viimati muutis FireTiger, 13 Mai 2011, 14:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: Automaat käigukasti jama
Nüüd üle pika aja uuriks jälle inimeste käest, kas keegi targemaks saanud või kõik sõidavad ikka jõnksutades edasi, nagu mina.
Re: Automaat käigukasti jama
kui õli vahetati siis kärsahaisu ei olnud vanal õlil?
kui ei siis peaks mehaaniline osa korras olema, ja viga pigem hüdraulikas.
ega sellist sümptomit ei ole et kui kohapeal paned drive peale siis pöörded langevad ja auto hakkab natuke väristama?
solenoide pesta ja puhastada üsna kerge, aga hiljem õli normi panemine on see mida reeglina koduste vahenditega raske teha.
kui juba solenoide pesta (ntks brake cleaneriga) siis ühe pruuni pistikuga solenoidi all on luku klapp. mis võib kinni jääda peale õli vahetust, see tuleb välja võtta ja ära puhastada.
pildil siis 5 solenoidiga reas kõige ülemine.

kahjuks klapist endast hetkel pilti ei leia
õhtuks saan teha
kui ei siis peaks mehaaniline osa korras olema, ja viga pigem hüdraulikas.
ega sellist sümptomit ei ole et kui kohapeal paned drive peale siis pöörded langevad ja auto hakkab natuke väristama?
solenoide pesta ja puhastada üsna kerge, aga hiljem õli normi panemine on see mida reeglina koduste vahenditega raske teha.
kui juba solenoide pesta (ntks brake cleaneriga) siis ühe pruuni pistikuga solenoidi all on luku klapp. mis võib kinni jääda peale õli vahetust, see tuleb välja võtta ja ära puhastada.
pildil siis 5 solenoidiga reas kõige ülemine.

kahjuks klapist endast hetkel pilti ei leia
õhtuks saan teha
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Okt 2010, 15:42
- Auto: Vw Passat Highline 1.9Tdi 96kw 2004 a.
- Asukoht:
Re: Automaat käigukasti jama
Hmm, mul ka sama jama et kast jõnksutab, ja värin on autos kogu aeg sees kergem variant, kuid kui drive panna on värin väga hull:P, võib olla sama viga solenoidis v võib juba olla mingi turbiini kala;)???kastil tehtud laserpesu umbes 20t km tagasi ja vahepeal trassi peal (yliharva) pysikaga sõites 90-100 vahepeal mingi hetk lööb käigu alla ja siis lööb ylesse tagasi:P?
oskab keegi soovitada milles asi võix olla;)?
Lisaks veel, et kui kohapeal neutraali pealt Drive panna siis pöörded langevad ja akkab hullult väristama????
oskab keegi soovitada milles asi võix olla;)?
Lisaks veel, et kui kohapeal neutraali pealt Drive panna siis pöörded langevad ja akkab hullult väristama????
Viimati muutis stengros, 10 Nov 2011, 21:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Automaat käigukasti jama
Sul on juba Tiptronic, see vähe teine teema. Võid proovida veakoode lugeda, tiptronic näitab juba vähe rohkem kätte kui vanad 01M ja 01N.
Re: Automaat käigukasti jama
Tõenäoliselt on hüdraulikaplokk ja turbiin vigased.
Automaatkäigukastide remont ja varuosad
M.T.Autokoda OÜ
Tel. +372 51 987 553
www.mtautokoda.ee
E-pood!!!
M.T.Autokoda OÜ
Tel. +372 51 987 553
www.mtautokoda.ee
E-pood!!!