audiofiilid kiruvad päeva kui leiutati highlow konverter, see tapab helikvaliteedi täielikult ära, bassika jaoks sedaanil käib kah(90prossa pemmidest), seal rohkem see et "ükstapuha [VW Bot: "Keel korda!"] peaasi et tümm on", ning salongi elemendid pole ikkagi selle highlow konverteri taga, niiet lihtsalt ei saada aru sellest vahest, aga kindel ei, kuna tuleb sellest edasi heli salongi, kõrgematele elementidele antud autos, see oleks juba antud puhul raiskamine selles projektis, kui arvestada et mis konkteetses autos plaanitud/varutud on,,
ning nagu mulle targemad seletasid siis isegi kui on rca kaudu mõnda võimu lubatud 6.5v sisend siis high inputina seda ikkagi kasutada ei tohi kuna massi osa peab olema eraldatud jne. muidu on sisuliselt tulemus et poodi uue võimu järgi jälle.
aga natuke loogilisem lahendus siis oleks(lisaks mu eelmisele jubepornovälimus ideele) et näiteks osta keskklassi odavamaotsa rca kaablid, või y otsad(emased) ning siis juhe läbi lõigata, varjestuse poolne soon on nõ miinus pool ehk need kõik kokku üheks miinuseks ja siis sisemised pooled on plussid ja need vastavalt ühendada pistikutele pinnidesse...
(mul sama tehtud enda hobikal, fordil, tõsi seal makil ongi mul ainult välisevõimuläbi kogu heli, aga oem väline võim on tõeline käsn, pisem kui makk ise, ning mul vaja 2 võimu sinna taha ühendada kokku.)
mul tinutused jne olemas, käime kusagil audio poes, ostame mis vaja ära ja hakkame meisterdama, hind tuleb isegi odavam kui 2 konverterit. (kui leiab 2emast-2emast) rca kaabli siis odavam kui 1 converter, ning asi kvaliteetsem...

ehk siis selleasja analoog ise teha... vöib ka nii teha et 2 paari rcasid vötta ja neile siis ühine ots teha, sama pistik... siis asi ühes jupis..
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007