Passat B4 kojamehekangi upgrade
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B4 kojamehekangi upgrade
Ei meeldi B4 funktsioon, kus kangi alla vajutades hakkavad kojamehed intervalliga tööle. Sealt ülesse tõstes OFF, veel ülesse aeglane kiirus, veel ülesse kiire kiirus. Kogu aeg häirib.
Tahan, et kojameeste OFF asendist kangi alla vajutades tõuseb kang ise üles ja kojamehed käivad ühe korra.
Seega, kas saab paigaldada näiteks Golf 4 kangi või Passat B5 kangi kui sellel ka selline mugavam süsteem.
Kas MFA kang võib ka sobida?
Tahan, et kojameeste OFF asendist kangi alla vajutades tõuseb kang ise üles ja kojamehed käivad ühe korra.
Seega, kas saab paigaldada näiteks Golf 4 kangi või Passat B5 kangi kui sellel ka selline mugavam süsteem.
Kas MFA kang võib ka sobida?
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
- Telefon: 569 01 388
- Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
- Asukoht: Tartu
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Ei oska teiste kangide kohta midagi rääkida, aga minul on kang vist juba piisavalt kulunud ja kui hästi natuke kangi üles lükata (nii, et veel ära ei lukusta) siis kojamehed käivad täpselt ühe korra ja kang jääb ise off asendisse püsima. Harjutamise värk tegelt. Golf II-l oli mul peaaegu sama teema, ainult enda poole tõmbamisega (tõmbasid nii palju, et vett veel ei tulnud, kang ära ei lukustunud ja jäi off'i peale).
Raketimustriga istmed
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Jees, ma olen täpselt samamoodi mõlemat süsteemi kasutanud nagu sina. Toimib, kuid siis peabki jälgima, et järgmisesse asendisse ei jääks. Jube mugav on ju ikka käega vasta kangi lajatada ja ongi korras:D Intervalli regulleerimine käib ka nii naljakalt, et kang alla-üles ja siis oleneb mitme sekundi pärast tahad intervalli sagedust, uuesti kang alla.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Ma mõtlesin, et mu Passatil oli mingi kiiks, et käib vahest ühe intervalli ja vahest teisega
Kuigi viimastel aastatel taipasin selle nö õppimisvõime isegi ära, aga arvasin siiski, et see siiski mingi kiiks, aga ju see siis nii mõeldud oligi.
Kusjuures see kangi kergelt (oli vist tõesti üles) liigutamine kojameeste ühe korra käimiseks jäi väga kiiresti kuidagi käe sisse ja automaatseks. Ma ei leia, et see kerge kontakti variant oleks ebamugavam kui uuematel mudelitel see korra käimiseks konkreetsem lülitamine. Kusjuures B5.5-el kui liiga järsult või jõuliselt alla tõmmata ühe korra käimise asendisse, siis hüppab kang nullasendist üle nullist üleval pool olevasse asendisse. Võimalik muidugi, et mul kang kulunud või see ongi nii.

Kusjuures see kangi kergelt (oli vist tõesti üles) liigutamine kojameeste ühe korra käimiseks jäi väga kiiresti kuidagi käe sisse ja automaatseks. Ma ei leia, et see kerge kontakti variant oleks ebamugavam kui uuematel mudelitel see korra käimiseks konkreetsem lülitamine. Kusjuures B5.5-el kui liiga järsult või jõuliselt alla tõmmata ühe korra käimise asendisse, siis hüppab kang nullasendist üle nullist üleval pool olevasse asendisse. Võimalik muidugi, et mul kang kulunud või see ongi nii.
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
- Telefon: 569 01 388
- Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
- Asukoht: Tartu
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Ma sellest intervalli seadistamisest ei teadnud midagiarvin kirjutas:Jees, ma olen täpselt samamoodi mõlemat süsteemi kasutanud nagu sina. Toimib, kuid siis peabki jälgima, et järgmisesse asendisse ei jääks. Jube mugav on ju ikka käega vasta kangi lajatada ja ongi korras:D Intervalli regulleerimine käib ka nii naljakalt, et kang alla-üles ja siis oleneb mitme sekundi pärast tahad intervalli sagedust, uuesti kang alla.


Raketimustriga istmed
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Vant kirjutas:Ma sellest intervalli seadistamisest ei teadnud midagiarvin kirjutas:Jees, ma olen täpselt samamoodi mõlemat süsteemi kasutanud nagu sina. Toimib, kuid siis peabki jälgima, et järgmisesse asendisse ei jääks. Jube mugav on ju ikka käega vasta kangi lajatada ja ongi korras:D Intervalli regulleerimine käib ka nii naljakalt, et kang alla-üles ja siis oleneb mitme sekundi pärast tahad intervalli sagedust, uuesti kang alla.Jälle targem, aitüma
kas see intervall siis igal b4 kérega passatil. kuidas see täpsemalt käiks. sain midu targemasks, rakenada ei oska veel , muidu ei teadnud seda õpetamise värki ültse.
samas võiks olla teema kus kirjas passat b4 kerega imelikest vunktsioonidest. kuidas miskid teha
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
ja tavaline oli vist 19, nii et saate kohe ülevaate kumb teil on.
Samas ei ole ju imelik, lausa geniaalne
. Kui sa uuesti alla lükkad, siis saabki ju ideaalse sageduse. Ehk siis vihm samas kandis peaks ju suht sama tihedusega sadama.
Marko käib nii, et lükkad korra kangi alla ja siis kohe offi tagasi. Nüüd ootad kuni sinu jaoks on langenud aknale piisav (või siis häiriv kogus) vihma ja lükkad uuesti alla (ja jätad alla). Nüüd hakkab klaasipuhastaja täpselt selle sinu oodatud ajaga intervalliga töötama. Ehk olgu ta siis 5 või 15 sekundit.
Samas ei ole ju imelik, lausa geniaalne

Marko käib nii, et lükkad korra kangi alla ja siis kohe offi tagasi. Nüüd ootad kuni sinu jaoks on langenud aknale piisav (või siis häiriv kogus) vihma ja lükkad uuesti alla (ja jätad alla). Nüüd hakkab klaasipuhastaja täpselt selle sinu oodatud ajaga intervalliga töötama. Ehk olgu ta siis 5 või 15 sekundit.
Viimati muutis dellu, 16 Veebr 2012, 11:23, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
dellu kirjutas:ja tavaline oli vist 19, nii et saate kohe ülevaate kumb teil on.
Samas ei ole ju imelik, lausa geniaalne. Kui sa uuesti alla lükkad, siis saabki ju ideaalse sageduse. Ehk siis vihm samas kandis peaks ju suht sama tihedusega sadama.
Marko käib nii, et lükkad korra kangi alla ja siis kohe offi tagasi. Nüüd ootad kuni sinu jaoks on langenud aknale piisav (või siis häiriv kogus) vihma ja lükkad uuesti alla (ja jätad alla). Nüüd hakkab klaasipuhastaja täpselt selle sinu oodatud ajaga intervalliga töötama. Ehk olgu ta siis 5 või 15 sekundit.
ok tänud. kahjuks mul on 19nr elee seega jääb see teema poolikuks. sama skui panna see 99nr relee kas siis saan endake selle.
samas kui ma kangi alla lükkan siis hakkab mul taga kojamees intervalliga tööle (universaal) voi see on ainult sedaani pärusmaa.
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Piisab jah vahetusest, et asi toimiks. Tagaluugi oma jään võlgu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
- Telefon: 569 01 388
- Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
- Asukoht: Tartu
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Käisin proovimas, mul relee number 99 ja asi tõesti töötab. Aga mis enam ei tööta on auto
Sain õlijahuti tihendist lahti.. Aga juba Fixuses käidud ja uus olemas, eks nädalavahetusel läheb külge.

Raketimustriga istmed
Re: Passat B4 kojamehekangi upgrade
Ma tahtsin ka targemaks saada:D kuidas siis uuema kangi külge pookimise võimalusega on.
Uuema mudeli kang on minu jaoks kindlasti igas mõttes mugavam. Hea, et mind veel vihmasensoriga ära pole hellitatud:P
Uuema mudeli kang on minu jaoks kindlasti igas mõttes mugavam. Hea, et mind veel vihmasensoriga ära pole hellitatud:P