Mure selles, et külmast peast ei lähe tööle. Käiata võib pikka aega, kuid isegi ei luba. Eetri abil läheb koheselt. Kui auto on korrakski tööle läinud ja kohe välja suretada, siis läheb koheselt tööle. Eelsüüte küünlad töötavad. Soojast peast läheb ilusti ning kui paar tundi seisab, siis läheb pärast lühikest käiamist.
Enne suuri külmasid käitus normaalselt, külmadega ei reageerinud sellise käitumise peale. Nüüd pole ulme külmasid enam,kuid korralikult ikka ei toimi.
Ehk on keegi kokku puutunud sellise käitumisega ning oskab nõu anda
1.9 td 55kw külmkäivitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.9 td 55kw külmkäivitus
Mul oli oma autoga sama probleem ning järgnevalt sulle mõned näpunäited, mida kontrollida:
1. Eelsüüteküünlad - Oled sa 100% kindel, et küünaldele vool ikka läheb peale? Mul oli see juhus, et spiraal armatuuris küll ilusti põles, kuid reaalselt vool küünaldele peale ei läinud. Nüüd plaanis endal pirnike salongi vedada, mis näitab alati, kui küünaldele vool peale läheb.
2. Kütusetorustik - Vaata üle, et pealevoolus ja tagasivoolus ei oleks õhumullikesi. (nii pööretel kui ka tühikäigul). Minul viskas mullikesi just siis, kui gaasi pedaali järgi lasin.
3. Üks võimalus on ka, et kütus vajub tagasi - Jäta auto tagumine ots kuhugi kõrgemale (mäe peale) ja vaata kuidas siis käivitub.
4. "Käbi" - Kontrolli mida teeb sul rihmaseib. Kui see väga laperdab otsas, siis arvatavasti "käbi" läbi ning see pidavat süüte hilisemaks keerama, mis põhjustab halva käivituse. Mina sain isiklikult sellest abi, kui vahetasin ära käbi ning ühtlasi ka rihma ja muu selle juurde käiva.
5. Pumba reguleering vale - Süüde liig hiline või varane. Kui liiga varane, siis on kuulda teravamat mootori tööd.
Kui kellelgi paremaid mõtteid, siis alati teretulnud.
Parimat!
1. Eelsüüteküünlad - Oled sa 100% kindel, et küünaldele vool ikka läheb peale? Mul oli see juhus, et spiraal armatuuris küll ilusti põles, kuid reaalselt vool küünaldele peale ei läinud. Nüüd plaanis endal pirnike salongi vedada, mis näitab alati, kui küünaldele vool peale läheb.
2. Kütusetorustik - Vaata üle, et pealevoolus ja tagasivoolus ei oleks õhumullikesi. (nii pööretel kui ka tühikäigul). Minul viskas mullikesi just siis, kui gaasi pedaali järgi lasin.
3. Üks võimalus on ka, et kütus vajub tagasi - Jäta auto tagumine ots kuhugi kõrgemale (mäe peale) ja vaata kuidas siis käivitub.
4. "Käbi" - Kontrolli mida teeb sul rihmaseib. Kui see väga laperdab otsas, siis arvatavasti "käbi" läbi ning see pidavat süüte hilisemaks keerama, mis põhjustab halva käivituse. Mina sain isiklikult sellest abi, kui vahetasin ära käbi ning ühtlasi ka rihma ja muu selle juurde käiva.
5. Pumba reguleering vale - Süüde liig hiline või varane. Kui liiga varane, siis on kuulda teravamat mootori tööd.
Kui kellelgi paremaid mõtteid, siis alati teretulnud.
Parimat!