Tegin mõnda aega tagasi teema, kui välimine kütusepump üles ütles, kus soovitati asendada kaks stock pumpa ühe walbro vastu.
Nüüd küll välimine pump vahetatud, kuid pumba ümber olevas korpuses, või mis iganes see on, on nüüd mõra. Uurisin palju see uus plastik julla maksab ja see jääb sinna 150€ kanti. Ehk siis ühe walbro pumba hind.
Ühesõnaga kogu see kahe pumba süsteem tundub nõme ja kahtlane. Ja tahaks siiski walbro peale üle minna - parem hilja kui mitte kunagi. Kuid nii palju kui erinevatest foorumitest olen uurinud siis räägivad, et walbro 255 ei taha corrado paaki eriti hästi istuda. Siit ka küsimus:
On kellegil kogemusi universaalse walbro in-tank pumba sobitamisega corrado paaki (70l)?
Kui palju peavalu sellega on ja mis selleks täpsemalt teha tuleb, et see seal toimima saada?
Walbro in-tank corradosse
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: Walbro in-tank corradosse
Neid põhjaaluseid pumpasi on ka vist olenevalt mootorist vist erinevaid. Osa jämedamaid osa peenemad. Kui hästi otsin siis peaks kuskil vedelema korralik see plastikkopus ja väiksemat tüüpi pm mittesõitnud pump
Re: Walbro in-tank corradosse
Erineva suurusega peaks neid jah olema. Aga pigem siiski väldiksin tulevikus sarnaseid probleeme ja eemaldaks selle plastik julla ja liigse pumba üleüldse.coollaager kirjutas:Neid põhjaaluseid pumpasi on ka vist olenevalt mootorist vist erinevaid. Osa jämedamaid osa peenemad. Kui hästi otsin siis peaks kuskil vedelema korralik see plastikkopus ja väiksemat tüüpi pm mittesõitnud pump
Veel küsiks, et kas oskab keegi nendest replica walbrotest midagi rääkida? Hinna vahe on päris arvestatav, kas see kehtib ka kvaliteedi puhul?