Kust nüüd alustada..
Ühesõnaga hakkas täna pihta jälle sama jama mis varem juba olnud. Mootor saab liiga palju kütet peale, tahab välja surra kui gaasi ei vajuta, ja kui vajutada siis ei taha kuhugi liikuda. Eelmine kord sai asja korda temp. anduri vahetusega, ja mõtlesin et võtan pistiku tagant ära ja vaatan mis siis saab.
Märkasin, et pistiku juurest juhe katki, ja arvasin, et tõenäoliselt selles ongi viga. Võtsin pistiku tagant ja tundus, et ajutiselt ongi lahendus leitud.
Kuid siis 2-l korral, vabapööretel, viskas pöörded kuhugi 4k kanti ja siis suri välja. Käivitus jälle ilusti.
Mõtlesin, et kuna pistik ripus lihtsalt lahtiselt, siis teibin otsa lihtsalt kinni isoleeriga, ehk käis kuskile vastu, sai vale signaali vms. ja siis hakkas nii pullima.
Teipisin pistiku otsa kinni, hakkasin käivitama ja enam üldse tööle ei läinud. Lihtsalt käia ja oota kuni kütte haisu üles lööb. Isegi ei luba midagi. Õnneks sai poes ära käidud ja jäi maja ees seisma.
Oskab keegi selle kirjelduse peale midagi arvata?
2.0 16v C - Ei käivitu/Sureb välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: 2.0 16v C - Ei käivitu
Vaata kas säde on olemas, kui bena haisu üles lööb. Kui säde on peaks käima saama ka vedades.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: 2.0 16v C - Ei käivitu/Sureb välja
Mõtlesin, et lähen proovin, vaatan mis külma mootoriga teeb.
Läheb tööle, aga sureb kohe välja kui gaasi ei anna.
Tööle läheb ka ilma gaasi andmata (kuid sureb peale 1-2 sekki), ja gaasi peal hoides tundus töötavat ilma viperusteta.
Tühikäigumootor?
Kas see oleks ka võimalik põhjendus sellele mida kirjeldasin eile? (temp. andur lahti ühendatud, sooja mootoriga ei käivitu üldse?)
Läheb tööle, aga sureb kohe välja kui gaasi ei anna.
Tööle läheb ka ilma gaasi andmata (kuid sureb peale 1-2 sekki), ja gaasi peal hoides tundus töötavat ilma viperusteta.
Tühikäigumootor?
Kas see oleks ka võimalik põhjendus sellele mida kirjeldasin eile? (temp. andur lahti ühendatud, sooja mootoriga ei käivitu üldse?)
Re: 2.0 16v C - Ei käivitu/Sureb välja
Pesin tühikäigumootori läbi ja parandasin termo anduri juhtme ära. Siiani ei ole enam niisama välja surnud ja ka esimene külm käivitus peale termo anduri juhtme parandamist möödus suhteliselt edukalt. Tundub, et käivitub isegi paremini, olenemata temperatuurist, kui varem.
Kuid siiski tühikäik on ebastabiilne ja kui pöörded langevad (näiteks foori taga seisma jäädes) siis vahest liiga palju, ennem kui jälle "normaalseks" tõmbab ("Normaalseks" jutumärkides, kuna mootori töö ei ole tühikäigul siiski sujuv). Ja veel kaob vahepeal jõud keset ühtlast sõitu täielikult ära, kui siis gaasi rohkem vajutan hakkab podisema ja kõhklema ja mõne sekundi möödudes tuleb jõud järsult tagasi. Oskab keegi soovitada kuhu poole võiks vaadata?
Mainitud on pristepead, kuid räägitakse et tegemist on suhteliselt kuulikindla asjaga ja VW poolt on ette määratud vähemalt 500k km hooldusvaba tööd. Ja isegi siis pidavat probleemid tekkima enamjaolt ainult siis kui masin on aastaid vana kütusega seisnud ja igast jollereid täis.
Siiski, kas on mõni võimalus pritsepead kuidagi edukalt värskendada/puhastada?
Kuid siiski tühikäik on ebastabiilne ja kui pöörded langevad (näiteks foori taga seisma jäädes) siis vahest liiga palju, ennem kui jälle "normaalseks" tõmbab ("Normaalseks" jutumärkides, kuna mootori töö ei ole tühikäigul siiski sujuv). Ja veel kaob vahepeal jõud keset ühtlast sõitu täielikult ära, kui siis gaasi rohkem vajutan hakkab podisema ja kõhklema ja mõne sekundi möödudes tuleb jõud järsult tagasi. Oskab keegi soovitada kuhu poole võiks vaadata?
Mainitud on pristepead, kuid räägitakse et tegemist on suhteliselt kuulikindla asjaga ja VW poolt on ette määratud vähemalt 500k km hooldusvaba tööd. Ja isegi siis pidavat probleemid tekkima enamjaolt ainult siis kui masin on aastaid vana kütusega seisnud ja igast jollereid täis.
Siiski, kas on mõni võimalus pritsepead kuidagi edukalt värskendada/puhastada?
Viimati muutis XIII, 25 Veebr 2012, 22:13, muudetud 1 kord kokku.