passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
Huvitav millest võik see põhjustatud olla. Käivitamise järgsetel sekunditel max 6-8 on pöörded normis aga siis tõusevad vaikselt 1000 peale. Ja imelik ka see, et ventilaatorid töötavad kohe alguses ja jäävadki tööle. Diagnostikat tehes ei näita midagi!
?????
?????
Viimati muutis Max, 02 Mär 2012, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
See, et ta tühikäigu pöördeid kõrgemale tõstab võib vast tingitud olla sellest, et tahmafilter hakkab täis saama ja siis ta üritab seda põletada. Ärge maha lööge kui eksin.
EDIT:
EDIT:
DPF ehk tahmafilter teeb oma tööd, kõik on korras, äre muretse. Diisli tahmaosakesed kogutakse nö filtrisse kus nad teatud aja tagant ära põletatakse kui andurid tuvastavad, et filtris ei ole enam selline läbivoolavus nagu peaks.
Viimati muutis Drag, 03 Veebr 2012, 23:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
ilmselt selle viga ei ole kuna autol läbisõit väike ja tahmafiltri protsessid toimuvad korrapäraselt!
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
kus need jahutusvedeliku temperatuuri andurid tavaliselt asuvad. Kui see info abiks siis sama anomaalia kehtis ka siis kui väljas oli +5 -kuni -5 !
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
Tere.
Kuidas passat märku annab tahmapõletusprotsessist? Kas armatuuris süttib mingi tuluke või on kompuutril mingi märge? 2005 a. 2,0 tdi 103 kW
Kuidas passat märku annab tahmapõletusprotsessist? Kas armatuuris süttib mingi tuluke või on kompuutril mingi märge? 2005 a. 2,0 tdi 103 kW
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
mul sama auto ja ka ventikad töötavad koguaeg isegi kui -25 väljas.
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
et on alanud autol nn "päevad"
ehk tahmapõletusprotsess.... minu kogemus ütleb, et siis see partikkelfilter ajab imelikku kärsahaisu vahest, siis salongis on tunda kergelt nagu natuke vibratsiooni või mürinat- ühesõnaga kõrvaga kuuled, et mootor nurrub teistmoodi kui tavaliselt! Mingit tuld selleks ei sütti.

Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
markomarko34 kirjutas:mul sama auto ja ka ventikad töötavad koguaeg isegi kui -25 väljas.
ühesõnaga pead seda normaalseks???
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
Tähendab et nn.päevade ajal kõvasti raadiot kuulates ei saagi aru mingist tahmapõletusest.Kui aga katkestada see protsess julmalt, mis järgneb?
Paar korda trassil sõites olen küll nagu kuulnud sellist häält nagu oleks sumpal auk sees.See on jälle mingi aja möödudes paranenud.Äkki see ongi siis "päevadele" omane mürin.
Paar korda trassil sõites olen küll nagu kuulnud sellist häält nagu oleks sumpal auk sees.See on jälle mingi aja möödudes paranenud.Äkki see ongi siis "päevadele" omane mürin.
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
jah.... mõnele auk, mõnele imelik vibreerimine
, kuidas kellegile. No kui julmalt katkestada siis ei juhtu mitte midagi. Egas VW ei tee ju autosid, mida näiteks siis protsessist mitteteadlikud kodanikud suudaksid ülepäeviti tuksi keerata. Siis peaks varuosade leti taga iga teine klient küsima uut partikkelfiltrit. Kõik, mis katkestatakse, tehakse hiljem uuesti.
Tegelt võiks mõni asjast rohkem teadlik foorumlane öelda, mis on normaalne nende tsüklite vahemik, kui on auto näiteks läbisõiduga 100 000km ja 200 000km. Nagu mina olen aru saanud, muutuvad tsüklid tihedamaks, kui läbisõit suureneb ?! Parandage, kui eksin!

Tegelt võiks mõni asjast rohkem teadlik foorumlane öelda, mis on normaalne nende tsüklite vahemik, kui on auto näiteks läbisõiduga 100 000km ja 200 000km. Nagu mina olen aru saanud, muutuvad tsüklid tihedamaks, kui läbisõit suureneb ?! Parandage, kui eksin!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: passat 2,0 TDI 2007 mootori pöörded kõrged
Tsüklite vaheline aeg peaks vähenema kuna filter ajapikku täitub tahma põletamisest üle jääva tuhaga.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
