.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
j6rx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10 Apr 2011, 09:13
Asukoht:

.

Lugemata postitus Postitas j6rx »

-
Viimati muutis j6rx, 31 Mär 2022, 16:19, muudetud 2 korda kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

See on üks vaakum voolik mis näeb suht räsitud välja ja peaks reguleerima turbo tööd.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas VWM »

abiks äkki.. kui ikka ALH mootor Pilt
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

j6rx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10 Apr 2011, 09:13
Asukoht:

Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas j6rx »

.
Viimati muutis j6rx, 31 Mär 2022, 16:19, muudetud 1 kord kokku.

j6rx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10 Apr 2011, 09:13
Asukoht:

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas j6rx »

Vaatan mina seda skeemi ja kapotialla. No kudagi ei saa asjale pihta, lõpuks sai siis vin koodi järgi vaadatud ja mootoritüüp on AHU.

Pilt

Nüüd aga ei suuda ma goolgest tuvastada õiget skeemi

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas VWM »

See mootor jhm 1Z/AHU, ALH skeemiga pole miskit teha.
Aga mis aasta masinaga tegu?
Ja kui kõrvutada su viimast pilti selle pildiga...siis EGR klapp oleks nagu vahelt ära võetud, niiet pole selle otsaga vast midagi teha.
Pilt
Viimati muutis VWM, 08 Mär 2012, 12:20, muudetud 3 korda kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

j6rx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10 Apr 2011, 09:13
Asukoht:

Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas j6rx »

.
Viimati muutis j6rx, 31 Mär 2022, 16:20, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas VWM »

Egr klapp on sul ikka olemas...see seal taga allpool väheke..kui pildilt väheke uurida siis on isegi näha.
Aga selle vooliku kohta saan hiljem teada anda..sest lähen kohe sellise mootoriga masinalt starterit maha võtma ja siis uurin.
Kas see voolik on see seal teisel pildil klapi küljest tulev vasakpoolne?

Edit: Sellel masinal millega tegelesin ennist tuli see voolik nii nagu lilla joon on tehtud. Tundub nagu läheks salongi või kuhugile sinna. Vaata kas sul seal ,kus mul punane ring, on mingi voolik .
Pilt
Viimati muutis VWM, 08 Mär 2012, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

j6rx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10 Apr 2011, 09:13
Asukoht:

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas j6rx »

selle skeemi järgi ei jookse mul küll miskit.

Pilt

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas VWM »

aga mis väike ots sealt kahe toru vahelt paistab? Äkki on sealt pärist.... keegi tõesti täpsemalt ei tea?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa

Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus

Lugemata postitus Postitas aivo82 »

VWM kirjutas:aga mis väike ots sealt kahe toru vahelt paistab? Äkki on sealt pärist.... keegi tõesti täpsemalt ei tea?
See väike toru salongisoojenduse lõdvikute vahel on üldiselt ainult kliima või konditsioneeriga masinatel ja just sinna see voolik minema peakski. Salongis teiselpool soojendusradikat on samasugune ots kust läheb voolik edasi vaakumklappidesse mis vastavalt kliima tööle või konditsioneeri puhul nupuvajutusele sulgevad välisõhu klappi, kui vaja, et soojendusmootor ainult siseõhku ringi ajaks.

Vasta

Mine “Diislid”