VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Mär 2012, 14:23
- Telefon: 56757934
- Auto: vw passat Highline 2.8 142kw 4motion 12/2000.a
- Asukoht: Viljandi mk vastemõisa
VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Probleem on järgmine tegemist on õlisurve probleemiga. tegemist on v6 mootoriga.
külmamootoriga ei ole mingit jama, aga nii kui mootor ja õlis soojaks lähevad kaob surve ja kompu hakkab karjuma ja käseb auto seisma jätta.
Ja tekib väike klõbin kohe ühe poole V-se ja ülesse.
Ja on ka küsimus kui keegi tark teab palju mootori kaprtemont maksab?
ja keegi oskab nõu anda kuna siiski tegemist mul esimes vw passatiga.
külmamootoriga ei ole mingit jama, aga nii kui mootor ja õlis soojaks lähevad kaob surve ja kompu hakkab karjuma ja käseb auto seisma jätta.
Ja tekib väike klõbin kohe ühe poole V-se ja ülesse.
Ja on ka küsimus kui keegi tark teab palju mootori kaprtemont maksab?
ja keegi oskab nõu anda kuna siiski tegemist mul esimes vw passatiga.
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 19:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Seal pole väga vahet millal õli on vahetatud. Need mootorid teevadki seda pulli et kaotavad lambist õlisurve lõpuks. Kas hommikuti tossab ka kui käima paned? Tüüpviga pidi olema et silindrid valguvad õli täis ööga ja käima enam ei lähe lõpuks. Endal oli sama mootoriga Audi a4 ja oli sarnane viga. Aitas vaid mootori vahetus kuna see aeg öeldi remondi summaks mingi ulmeline number.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Mär 2012, 14:23
- Telefon: 56757934
- Auto: vw passat Highline 2.8 142kw 4motion 12/2000.a
- Asukoht: Viljandi mk vastemõisa
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Käima pannes ei ole mingit probleemi. Ei tossa ega midagi. Probleem esineb ainult sooja mootoriga. ja siis ka ei tossa. lihtsalt surve kadunud ja muud midagi.
küsimus kas olla võib viga kulunud õlipumbas?
küsimus kas olla võib viga kulunud õlipumbas?
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Lase õlisurve ära mõõta. Võib olla küll et õlipump on pensionile minemas.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Mär 2012, 14:23
- Telefon: 56757934
- Auto: vw passat Highline 2.8 142kw 4motion 12/2000.a
- Asukoht: Viljandi mk vastemõisa
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
See oli ka minu esimene mõte nagu ja ka tutavad arvasid sama
aga aga kerge kolin võib olla sellest tekinud, et hüdrotõukurid ei saanud õli kätte ja nüüd teevad kerged kolinat siis kui mootor soojaks läheb, ja surve kaob 


-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Tegelt peaks nad häält tegema ka külma mootoriga.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Võibolla pead vahetama õlitootja firmat.Kasutasin varem OMV täissünteetilist,millega peale pikemat sõitu hakkas tühikäigu lõlirõhutuli põlema.Kusagilt foorumist leidsin infot et OMV õlid kaotavad peale 7-8000km. visskoosuse.Nüüd kasutan BB 5w40 ja probleemi ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2884
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Kiiremas korras on vaja vahetada kepsu saaled. REIN . Õli mark siin teemas on SINU reklaam.
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
- Telefon: 569 01 388
- Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
- Asukoht: Tartu
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Saaled on tõesti see mis algeliselt seda probleemi PEAKS põhjustama, aga pole välistatud ka õlipump. Reinu kaitseks- BP tõmbas ka ühe päevinäinud Passati rõhu normaalseks (mitte minu, aga kasutan ka ise juba aastaid sama firma tooteid). Seega polegi vahet kas reklaam või mitte, kui ikka aitab siis tulebki reklaamida.
Viimati muutis Vant, 04 Mär 2012, 02:49, muudetud 2 korda kokku.
Raketimustriga istmed
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Mär 2012, 14:23
- Telefon: 56757934
- Auto: vw passat Highline 2.8 142kw 4motion 12/2000.a
- Asukoht: Viljandi mk vastemõisa
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
No selge eks ma sis võtan asja ette
vahetan saaled ja pumba ka
eks näe mis siis edasi saab.


-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Vastuseks:eelkirjeltatud asi toimus aasta tagasi ja mootor on sõitnud teadaolevalt 330000km.Mootoriks 2.0 85kw.Sõitsin enne ja peale õlivahetust mõned päevad mehhanilise õlirõhumanomeetriga,mille põhjal ka järeldused.t6nis3 kirjutas:Kiiremas korras on vaja vahetada kepsu saaled. REIN . Õli mark siin teemas on SINU reklaam.
Teema jätkuks.Väimehe Passatil B5 1.8 92kw.kasutasime viimase 100 000 km.ajal sama OMV 5w40 õli.Plokikaane remondi käigus ilmnes et mootor on seest suhteliselt rääbakas.Samas me ei tea millega sõideti esimesed 180 000 km.Väide et täissünt peseb mustuse lahti ei näi ka toimivat.Õli vahetasime iga 10 000km.tagant
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Mär 2012, 14:23
- Telefon: 56757934
- Auto: vw passat Highline 2.8 142kw 4motion 12/2000.a
- Asukoht: Viljandi mk vastemõisa
Re: VW passat 142kw 2.8 4motion Õlisurve
Passati viga on teada ja likvideeritud. viga kulunud õlipump, aga soovituseks kui selline viga esineb siis asi võib ka õlifiltris olla, kuna seegi võib liiga palju soga täis olla.
et kontrollida see esimesena ja siis edasi liikuda.
kadunud on ka hüdrotõukurite hääl, et masin korras ja teema lukku!!!
suured tänud informatsiooni eest mis ma siit sain!!
et kontrollida see esimesena ja siis edasi liikuda.

kadunud on ka hüdrotõukurite hääl, et masin korras ja teema lukku!!!
suured tänud informatsiooni eest mis ma siit sain!!
