6-käiguline 2004 Touran 2.0 TDI käiguvahetus jonnib
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
6-käiguline 2004 Touran 2.0 TDI käiguvahetus jonnib
Nimelt antud mudeli kohapealt liikumine on raskendatud. Harva suvatseb esimene käik sujuvalt sisse minemast, tihtilugu ei aita enam ka teise käigu kasutamine kasti aeglustamiseks vaid tuleb korraks kolmas käik sisse lükata ja alles siis on esimene käik kerge ja saab kohapealt liikuma.Tagurpidikäik jonnib samamoodi, esmalt tõmban 3'da käigu hetkeks sisse ning peale seda on võimalik tagurpidikäik sisse saada.
On kellelgi olnud kogemusi/samalaadseid probleeme?
On kellelgi olnud kogemusi/samalaadseid probleeme?
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 6-käiguline 2004 Touran 2.0 TDI käiguvahetus jonnib
Lase üle kontrollida käiguhoovastikus liigendid. Mul VW Passat 2002 1,9 TDI 96 kw 6-käihuline ja hakkas samuti käigu vahetamisel probleemid. vahetasin ära käiguhoova küljes asuva puksi koos kaitsekummiga ja see oli originaal osa esindusest 16 euroga.Sama aastaarvuga 5-käigulisel Passatil ei pidanud sellist puksi olema, järelikult on veidi lihtsam süsteem. Samas on sul sellel Touranil ka käigukast teistsugune. Mootor on kapoti all risti ja liigendussüsteem on teistsugune.
Re: 6-käiguline 2004 Touran 2.0 TDI käiguvahetus jonnib
Kuna siin eelnevad vastajad on rääkinud käigukasti hoovastikust, liigenditest ja pukside vahetamisest, siis neil on põhimõtteliselt õigus. Küll aga sellel Touranil asub see hoob hoopiski käigukasti sees. Kuid selle probleemi tuvastamine on mehaanikul lihtne. Vaja lihtsalt kanali peale minna ja käigukastilt kork maha keerata ja juba siis saab selle diagnoosi käigukastile panna. Lasin just värskelt selle korda teha ning väga odav lõbu see ei olnud. Nimelt see hoob liigub mööda käigukasti sees olevat kanalit ja selle hoova ümber on laager. Miks käigud raskelt sisse lähevad? Põhjuseks on see, et see kanal on ära kulunud ja samuti vajab see laager vahetust. See kanal, mida mööda see hoob sõidab (kui ma nüüd oma mehaaniku jutust õigesti aru sain), siis see kanal freesitakse sinna uus. Tallinnas pidavat vaid 1 mees olema, kes seda tööd teeb ja tema juurde (võin omast kogemusest öelda) on pikad järjekorrad. Õnneks laabus minul see kõik tutvuse kaudu. Ja, et oma rahakotti säästa, lasin selle kogu töö teha tutvuse kaudu. Konkreetne töö käigukasti sees ning need uued vajalikud jupid/tihendid- need polegi väga kallid, kuid käigukasti maha võtmine autolt, käigukasti lahti monteerimine ja siis jälle kokku panemine- see on ulme käsitöö ja võtab palju aega. Soovitav on ära vahetada ka siduri silinder, kuna see võib hiljem lekkima hakata, muidu võib Sind taaskord ees suur väljaminek oodata, sest käigukast tuleb sellisel juhul uuesti lahti kõik võtta ja uuesti jälle kokku panna ning lisada sinna hirmkallist käigukastile mõeldud õli. Esindusest nad vist sellist asja poleks tegema hakanud vaid nad oleksid tellinud uue käigukasti korpuse eeldatavasti. Töö maksumus natuke üle 600€
Kui Teil väga suur huvi Tartus seda teha on, võin natukene pinda sondeerida ja uurida, kes seda Lõuna-Eestis kvaliteetselt teha võiks.
Kui Teil väga suur huvi Tartus seda teha on, võin natukene pinda sondeerida ja uurida, kes seda Lõuna-Eestis kvaliteetselt teha võiks.
Re: 6-käiguline 2004 Touran 2.0 TDI käiguvahetus jonnib
400.- euro eest saaks juba vähekasutatud käigukasti!
Re: 6-käiguline 2004 Touran 2.0 TDI käiguvahetus jonnib
Teil siis läks hästi. Kui autol on 5 käiguline käigukast või on mootor autol vertikaalselt peale pandud, siis tekivad juba muud tehnilised iseärasused ja see käiguvahetus hoovastik võib kardinaalselt erineda antud Touranist. Tegi mehaanik ka minu autoga 13-15 minutilise sõidu ja diagnoos tuli juba sidurist (pedaal võdises talla all) Kuid enda auto puhul, ma seisin seal kõrval ja mehaanik näitas täpselt ära, milles see probleem seisneb. Asja hõlbustas ka see, et mehaanikul endalgi sama baasiga auto ja on selle probleemiga kokku puutunud.