VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Moderaator: etnies858
VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Eile öösel varastati Viimsist VW Sharan 4Motion. Auto on musta värvi, sündinud 2002, 1.9TDI, 85kW. Autol on konks, reelingud, toonklaas, tuulesuunajad, 16" orig valuveljed, orig suure ekraaniga navi, orig hands-free, käetoed, riidepuud, puitsisu, katuseluuk, kliima jms. Ühesõnaga põmst peaaegu kõik jutud.
Varguse hetkel kandis numbrimärki 088AYB. Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes teab midagi, siis igasuguse lähemale või tulemuseni viiva informatsiooni eest oleksin väga tänulik! Kontakttelefon on 5177003.
Varguse hetkel kandis numbrimärki 088AYB. Kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes teab midagi, siis igasuguse lähemale või tulemuseni viiva informatsiooni eest oleksin väga tänulik! Kontakttelefon on 5177003.
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Risustan teemat teatega, et see on siis juba 3. Sharan sellel nädalal... 

-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Risustan teemat Tegu on taas tellimustööga idaplokis
Kokkutulekutel näeme raisk
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Omad mingit infot?Po18 kirjutas:Risustan teemat Tegu on taas tellimustööga idaplokis
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Kas need lähevad tehasealarmiga
või tehasepuldist juhitava alarmiga
või eraldi puldist juhitava signalisatsiooniga minema ?
või tehasepuldist juhitava alarmiga
või eraldi puldist juhitava signalisatsiooniga minema ?
(o\_!_/o)
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Seda oleks huvitav teada jah, pakun et enamus arvab et kui juba tehasest pult (klappvõti) on, siis on kohe kõik väga hästi. VW vist mitte, aga paljudel autodel ju see kõigest keskluku juhtimine.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Kasulik oleks teada, mis need pätid teha oskavad tänapäeval.
Kui tehase võtmest juhitakse alarmi, ja nad "kinni püüavad" signaali või lihtsalt "teevad võtme järgi" siis läheb lisana paigaldatud alarm ka maha ju.
Samas ei tea ma ka mis sagedusel näiteks Gemini või Cobra või GT alarmi enda puldid töötavad.
Võibolla püüavad selle signaali ka kinni.
Peab ikka relee kuhugi ajule toiteotsa vahele panema ja igal käivitusel vaja "nupust" blokeering maha võtta.
Vahetagu oma ajusid siis kui tahavad, kui diislipump(aju) toidet ei saa, siis vast ikka ei sõida ??
Kui tehase võtmest juhitakse alarmi, ja nad "kinni püüavad" signaali või lihtsalt "teevad võtme järgi" siis läheb lisana paigaldatud alarm ka maha ju.
Samas ei tea ma ka mis sagedusel näiteks Gemini või Cobra või GT alarmi enda puldid töötavad.
Võibolla püüavad selle signaali ka kinni.
Peab ikka relee kuhugi ajule toiteotsa vahele panema ja igal käivitusel vaja "nupust" blokeering maha võtta.
Vahetagu oma ajusid siis kui tahavad, kui diislipump(aju) toidet ei saa, siis vast ikka ei sõida ??
(o\_!_/o)
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Üldiselt peaks uuemate alarmidega ikka nii olema, et kasutusel on muutuv kood ja alarmi pealepanemise koodi võib ju eetrist kinni püüda aga maha sellega signat ikka võtta ei saa. Ja ka immol on muutuv kood niiet lihtviisil ei saa ka võtit kopeerida. Ilmselt jääb vargal üle mõni võti varastada või kogu aju väljavahetada või auto minema vedada.kaupz kirjutas:Kasulik oleks teada, mis need pätid teha oskavad tänapäeval.
Kui tehase võtmest juhitakse alarmi, ja nad "kinni püüavad" signaali või lihtsalt "teevad võtme järgi" siis läheb lisana paigaldatud alarm ka maha ju.
Samas ei tea ma ka mis sagedusel näiteks Gemini või Cobra või GT alarmi enda puldid töötavad.
Võibolla püüavad selle signaali ka kinni.
Peab ikka relee kuhugi ajule toiteotsa vahele panema ja igal käivitusel vaja "nupust" blokeering maha võtta.
Vahetagu oma ajusid siis kui tahavad, kui diislipump(aju) toidet ei saa, siis vast ikka ei sõida ??
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Pigem ikka see teema, et originaalsigna tuleb maha ka füüsiliselt lahti keerates, tee seda siis titaanvõtme või kruvika ja toore jõuga. Käivitamine on juba jah muu teema, lihtsaim variant kindlasti jah oma aju külge või siis mingi immo "petja". Miskit sellist ju täitsa müüakse, pole ise selle paigaldamist uurinud, aga tahtis vist +´,-, ja diagnostika liin. Teoorias võiks siis piisata diagnostika pistiku külge selle ehitamisest ja siis varguse ajal pistad selle diagnostikapistikusse ja sõidad.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Immo petja käib ikkagi w-juhtme külge, ehk siis selle mis on immo ja aju vahel. Aga uutel autodel saab immo väljalülitada, selleks on olemas obd pessa käiv jubin. EDC15 EDC16 ja motronic 7 ajudega on see immo väljalülitus kõigelihtsamdellu kirjutas:Pigem ikka see teema, et originaalsigna tuleb maha ka füüsiliselt lahti keerates, tee seda siis titaanvõtme või kruvika ja toore jõuga. Käivitamine on juba jah muu teema, lihtsaim variant kindlasti jah oma aju külge või siis mingi immo "petja". Miskit sellist ju täitsa müüakse, pole ise selle paigaldamist uurinud, aga tahtis vist +´,-, ja diagnostika liin. Teoorias võiks siis piisata diagnostika pistiku külge selle ehitamisest ja siis varguse ajal pistad selle diagnostikapistikusse ja sõidad.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Hoiame ikka teema üleval, et kui keegi seda ärandatud Sharani näeb siis ehk aitab õnnetut omanikku...
Uurides huvipärast, kuidas on lood üldse Sharanil ja ka teistel Volkswagenitel tehaseseades turvalisusega tuleb välja natuke üllatavaid asju. Näiteks Sharan kuni väljalaske aastani 2010 on oluliselt ebaturvalisem varguse või ärandamise suhtes. Samast Golfil ja Passatil on turvalisuse tärne isegi vanadel mudelitel palju rohkem. Ja peaaegu alati on ärandada keerukam uuemat diiselautot kui bensiinil töötavat. Ka see fakt tuleb tärnide võrdlusest välja, kui vaadata, mis mootoritega autod on saanud missuguse hinnangu.
Kel huvi võib tutvuda oma autole antud hinnangutega valides auto mudeli alloleval lingil ja samast ka peaks tegema võimalusel järeldusi auto turvaseadmete täiustamise vajalikkusest konkreetsel autol:
http://www.thatcham.org/nvsr/index.jsp?page=200" onclick="window.open(this.href);return false;
golfi_vend jutu põhjal võiks veel lisada, et lisaimmo (või kasvõi varjatud lüliti), mis teeks ajus täiendavad katkestused, pole liiast ühelegi autole.
Uurides huvipärast, kuidas on lood üldse Sharanil ja ka teistel Volkswagenitel tehaseseades turvalisusega tuleb välja natuke üllatavaid asju. Näiteks Sharan kuni väljalaske aastani 2010 on oluliselt ebaturvalisem varguse või ärandamise suhtes. Samast Golfil ja Passatil on turvalisuse tärne isegi vanadel mudelitel palju rohkem. Ja peaaegu alati on ärandada keerukam uuemat diiselautot kui bensiinil töötavat. Ka see fakt tuleb tärnide võrdlusest välja, kui vaadata, mis mootoritega autod on saanud missuguse hinnangu.
Kel huvi võib tutvuda oma autole antud hinnangutega valides auto mudeli alloleval lingil ja samast ka peaks tegema võimalusel järeldusi auto turvaseadmete täiustamise vajalikkusest konkreetsel autol:
http://www.thatcham.org/nvsr/index.jsp?page=200" onclick="window.open(this.href);return false;
golfi_vend jutu põhjal võiks veel lisada, et lisaimmo (või kasvõi varjatud lüliti), mis teeks ajus täiendavad katkestused, pole liiast ühelegi autole.
Viimati muutis HawkHill, 07 Mär 2012, 17:36, muudetud 3 korda kokku.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Geminil on 100% muutuv kood ja tolle koodiga pole varastel midagi tehakaupz kirjutas:Kasulik oleks teada, mis need pätid teha oskavad tänapäeval.
Kui tehase võtmest juhitakse alarmi, ja nad "kinni püüavad" signaali või lihtsalt "teevad võtme järgi" siis läheb lisana paigaldatud alarm ka maha ju.
Samas ei tea ma ka mis sagedusel näiteks Gemini või Cobra või GT alarmi enda puldid töötavad.
Võibolla püüavad selle signaali ka kinni.
Peab ikka relee kuhugi ajule toiteotsa vahele panema ja igal käivitusel vaja "nupust" blokeering maha võtta.
Vahetagu oma ajusid siis kui tahavad, kui diislipump(aju) toidet ei saa, siis vast ikka ei sõida ??
Edit:Ja võrust läks 9.3 öösel 2 Passatit minema 2001a-
Viimati muutis anti555, 11 Mär 2012, 17:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Kui diagnosti pessa on vajalikud jubinad olemas, kas oleks mõistlik siis diagnostipesa asukohta muuta? See ei ole teab mis keeruline töö, aga varga elu muudab keerulisemaks - iga sekund loeb.
Kui turvalised on tehasepuldid? Kas kood muutub? on loetavad?
Kui turvalised on tehasepuldid? Kas kood muutub? on loetavad?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
B5.5 puldi kood muutub ja seda ka immol niiet võti kopeeritav ei ole.jmets kirjutas:Kui diagnosti pessa on vajalikud jubinad olemas, kas oleks mõistlik siis diagnostipesa asukohta muuta? See ei ole teab mis keeruline töö, aga varga elu muudab keerulisemaks - iga sekund loeb.
Kui turvalised on tehasepuldid? Kas kood muutub? on loetavad?
See idee diagnostikapistiku asendi muutmiseks on huvitav, eriti kui sinna ka vana pistik alles jätta ning vanasse pistikusse vaheldumisi üle 1 kontakti sisse lasta akult 12V pluss ja miinus.

Viimati muutis HawkHill, 26 Mär 2012, 15:54, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
Just, oleks päti seade ka rivist väljas. Samas, peab alati valvel olema, et mõni töökoda/tuttav oma kaablit sinna ei torka.
PS, selle teema mitmed postitused võiks koondada ühe teema alla nimetajaga turvalisus. Keegi ei taha oma turvalahendustest avalikult ja põhjalikult rääkida, aga mõtteid ja vihjeid, kindlaid ohukohti jne on ikkagi kasulik vahetada.
PS, selle teema mitmed postitused võiks koondada ühe teema alla nimetajaga turvalisus. Keegi ei taha oma turvalahendustest avalikult ja põhjalikult rääkida, aga mõtteid ja vihjeid, kindlaid ohukohti jne on ikkagi kasulik vahetada.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: VARASTATUD VW Sharan 4Motion
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... 44#p603644" onclick="window.open(this.href);return false;