.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
See on üks vaakum voolik mis näeb suht räsitud välja ja peaks reguleerima turbo tööd.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
abiks äkki.. kui ikka ALH mootor 

VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
Vaatan mina seda skeemi ja kapotialla. No kudagi ei saa asjale pihta, lõpuks sai siis vin koodi järgi vaadatud ja mootoritüüp on AHU.

Nüüd aga ei suuda ma goolgest tuvastada õiget skeemi

Nüüd aga ei suuda ma goolgest tuvastada õiget skeemi
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
See mootor jhm 1Z/AHU, ALH skeemiga pole miskit teha.
Aga mis aasta masinaga tegu?
Ja kui kõrvutada su viimast pilti selle pildiga...siis EGR klapp oleks nagu vahelt ära võetud, niiet pole selle otsaga vast midagi teha.

Aga mis aasta masinaga tegu?
Ja kui kõrvutada su viimast pilti selle pildiga...siis EGR klapp oleks nagu vahelt ära võetud, niiet pole selle otsaga vast midagi teha.

Viimati muutis VWM, 08 Mär 2012, 12:20, muudetud 3 korda kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
Egr klapp on sul ikka olemas...see seal taga allpool väheke..kui pildilt väheke uurida siis on isegi näha.
Aga selle vooliku kohta saan hiljem teada anda..sest lähen kohe sellise mootoriga masinalt starterit maha võtma ja siis uurin.
Kas see voolik on see seal teisel pildil klapi küljest tulev vasakpoolne?
Edit: Sellel masinal millega tegelesin ennist tuli see voolik nii nagu lilla joon on tehtud. Tundub nagu läheks salongi või kuhugile sinna. Vaata kas sul seal ,kus mul punane ring, on mingi voolik .

Aga selle vooliku kohta saan hiljem teada anda..sest lähen kohe sellise mootoriga masinalt starterit maha võtma ja siis uurin.
Kas see voolik on see seal teisel pildil klapi küljest tulev vasakpoolne?
Edit: Sellel masinal millega tegelesin ennist tuli see voolik nii nagu lilla joon on tehtud. Tundub nagu läheks salongi või kuhugile sinna. Vaata kas sul seal ,kus mul punane ring, on mingi voolik .
Viimati muutis VWM, 08 Mär 2012, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
aga mis väike ots sealt kahe toru vahelt paistab? Äkki on sealt pärist.... keegi tõesti täpsemalt ei tea?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Golf 1,9 tdi 66kw küsimus
See väike toru salongisoojenduse lõdvikute vahel on üldiselt ainult kliima või konditsioneeriga masinatel ja just sinna see voolik minema peakski. Salongis teiselpool soojendusradikat on samasugune ots kust läheb voolik edasi vaakumklappidesse mis vastavalt kliima tööle või konditsioneeri puhul nupuvajutusele sulgevad välisõhu klappi, kui vaja, et soojendusmootor ainult siseõhku ringi ajaks.VWM kirjutas:aga mis väike ots sealt kahe toru vahelt paistab? Äkki on sealt pärist.... keegi tõesti täpsemalt ei tea?