Sharani soojenemine külmaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Sharani soojenemine külmaga
masinaks siis 66kw td motoga apastraat,millel lisasoojendus töötab.
hommikul siis eber kütab ta kuskil 60kraadini ehk siis teise kriipsuni aga kuna sõita on 13km tööle siis kunagi osuti ei tõuse sinna 90kraadini,vaid alati jääb nõksa puudu ja kui kuskil oori taga tiksuda ja puhur on 3-ndas astmes siis osuti kukub sinna 60kraadi juurde,panen 2astmesse vendi siis hakkab vaikselt tõusma.
Tegelikult soojakadu on päris suur.Kas aitaks kui isoleerida põhja all olevad vedelikutorud.Süsteemis on 9l vedelikku.
Vedelik käib läbi ka teise ahju,mis taga,kas see ei või mõjutada natuke?
Või peaks panema papi ette?
Termostaat on vahetatud kevadel ja arvan,et selle viga ei ole.
hommikul siis eber kütab ta kuskil 60kraadini ehk siis teise kriipsuni aga kuna sõita on 13km tööle siis kunagi osuti ei tõuse sinna 90kraadini,vaid alati jääb nõksa puudu ja kui kuskil oori taga tiksuda ja puhur on 3-ndas astmes siis osuti kukub sinna 60kraadi juurde,panen 2astmesse vendi siis hakkab vaikselt tõusma.
Tegelikult soojakadu on päris suur.Kas aitaks kui isoleerida põhja all olevad vedelikutorud.Süsteemis on 9l vedelikku.
Vedelik käib läbi ka teise ahju,mis taga,kas see ei või mõjutada natuke?
Või peaks panema papi ette?
Termostaat on vahetatud kevadel ja arvan,et selle viga ei ole.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:52, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Sharani soojenemine külmaga
Jahutusvedelikku oled vahetanud?
Nii imelik kui see ka pole, on uue ja vana vedeliku jahutus/soojendus võime erinev, rääkimata erinevate tüüpide vedelike omadustest.
Nii imelik kui see ka pole, on uue ja vana vedeliku jahutus/soojendus võime erinev, rääkimata erinevate tüüpide vedelike omadustest.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Sharani soojenemine külmaga
Tõsi ta on. Sai hiljuti vedelikku vahetatud ning soojaks läheb nüüd märgatavalt kauem. Vedeliku vahe vist.
Re: Sharani soojenemine külmaga
Kui sa viimati panid näiteks WAHLER termostaadi, siis ei ole mingi ime, et see taas otsas on. Viimasel ajal on WAHLERIGA liiga palju probleeme
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 19 Nov 2011, 15:20
- Telefon: +37256477747
- Auto: Volkswagen 7M Sharan TDI 1,9 81kW 2000.a.
- Asukoht: Kose
Re: Sharani soojenemine külmaga
kusjuures mul lisaahi on ära võetud ja teisel tuttaval kes omab ka sharani, tegi lisaahju korda omal, ning rääkis, et mingit suurt erinevust pole märgata. teekond on mul tööle 45km-t ja osuti tempi peal on alles alla poole ehk veerandi peal. õhk salongis hakkab alles soojenema kuskil 20-30 km läbisõiduga. temal on lihtsalt see, et 20km peal on osuti veerandi peal ja õhk samuti soe. ma ka aru ei saa mis sharanitel kiiks on.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Sharani soojenemine külmaga
Sai Sharaniga Võru-Rapla ots tehtud. Pean ütlema, et seier vertikaalasendisse ei tõusnud kordagi. Koguaeg oli veerandi peal skaalal. Kuna näidikul kraadid puuduvad, ei tea palju see kraadides on. Pakun et mingi 60c. Ühel korral lähenes juba vertikaaljoonele, mida eeldan, et võiks olla 90 kraadi. Aga kukkus tagasi ja pidama jäi jälle sinna veerandi peale. Salong läheb soojaks suht normaalselt üldiselt, termostaat on uus. Mootor 81kw tdi. Ahjaa, kohapeal tiksudes seier liikuma ei hakka, kui puhurit välja ei lülita. Ju ikka soojendusradikas jahutab nii palju maha...
Papitükist niipalju, et kui termostaat on korras, siis on papitüki radika ette toppimine mõtetu. Külma mootoriga on jahutusradikas nagunii mängust väljas.
Papitükist niipalju, et kui termostaat on korras, siis on papitüki radika ette toppimine mõtetu. Külma mootoriga on jahutusradikas nagunii mängust väljas.
Re: Sharani soojenemine külmaga
behr-hella termostaat on vahel ja vedeliku vahetasin sellepärast 2korda,et tundus nagu muudaks too värvi aga ei-ise
nägin tonte seal kus neid ei ole!
nägin tonte seal kus neid ei ole!
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 19 Nov 2011, 15:20
- Telefon: +37256477747
- Auto: Volkswagen 7M Sharan TDI 1,9 81kW 2000.a.
- Asukoht: Kose
Re: Sharani soojenemine külmaga
samas, ma ei mäleta mis firma termostaadiga on, forsist ostsin paar aastat tagasi, aga seda mäletan, et küsiti kas varasema või hilisema klapiga, seekord ma ei taibanud nende mõtet, võtsin hilisema. paigaldamisel öeldi, et see pidi just parem olema, et klapp hiljem avab aga loogika siis ütleb, et just sooja tuleb ka hiljem?
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Sharani soojenemine külmaga
Natuke teisipidi on asi, Kui klapp hiljem lahti tuleb siis kütab ta väikest ringi kuumemaks. Väike ring on ühenduses sinu salongi kütmisega.
Re: Sharani soojenemine külmaga
Õige, kuid see on alles pool tõde - teine pool on see, et kate varjab mootorit jäise sõidutuule eest... Uuemad diislid ja ka väikesed bensukad on niivõrd efektiivsed, et lihtsalt ei jaksagi soojaks minna kui külm tuul otse peale puhub. Seetõttu olen mina kõigil oma "külmadel" (põikimootoriga) masinatel pannud katte radika ja mootori _vahele_ - läheb jälle normaalselt soojaks ja vajadusel saab radikas ka normaalselt jahutatud. Olen ka väikse vatiteki ülevalt alla mootori ette pannud diislitel, millel sõidusuunas pole jalus tuliseid detaile (väljalase) või rihmu/rattaid/juhtmeid. Igal juhul, kellel mahub, praeguste külmadega katke just mootor otsese tuule eest kinni, ka radika ette pandud kattest on abi...VeiksK kirjutas:Papitükist niipalju, et kui termostaat on korras, siis on papitüki radika ette toppimine mõtetu.
Aga võrdluseks mu vanahea 1.6td caravelle... jahutussärk on 16 liitrit ja torud katmata, ilma igasuguste kateteta juba mõne kilomeetri pärast hakkab tuba soojaks minema, maanteel sõites on seier samas kohas kus suvel ja ON SOE!

Re: Sharani soojenemine külmaga
T'äna siis oli nii-moto soojenes peaaegu 90kraadini siis puhur 2astmesse ja kannatas sõita küll,lasnamäe kanalis oli kiirus 80 kuskil ja kannatas panna kah 3ndasse astmesse ja siis tuli kuuma.Valgusfoori taga jälle 2astmesse jne
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Sharani soojenemine külmaga
jäle viitsimine koguaeg näppida seda .Dleek kirjutas:T'äna siis oli nii-moto soojenes peaaegu 90kraadini siis puhur 2astmesse ja kannatas sõita küll,lasnamäe kanalis oli kiirus 80 kuskil ja kannatas panna kah 3ndasse astmesse ja siis tuli kuuma.Valgusfoori taga jälle 2astmesse jne
Re: Sharani soojenemine külmaga
mis seal ikka viitsida,teha pole muud sõidu ajalNokia555 kirjutas:jäle viitsimine koguaeg näppida seda .Dleek kirjutas:T'äna siis oli nii-moto soojenes peaaegu 90kraadini siis puhur 2astmesse ja kannatas sõita küll,lasnamäe kanalis oli kiirus 80 kuskil ja kannatas panna kah 3ndasse astmesse ja siis tuli kuuma.Valgusfoori taga jälle 2astmesse jne

Re: Sharani soojenemine külmaga
endal 2,0 B sharan ja soojenemisega probleeme pole. Alguses lasen umbes 5min kohapeal ja siis umbes 5-10km pärast temp normis ( temp seier keskel). Kusjuures sooja puhub koguaeg 3 astmes ja salong läheb hästi soojaks. Samuti tean, kellel on 1,9 disla ja tema polsterdas need alumised torud ise ära ja ka probleem kadus.
Viimati muutis Mogge, 01 Veebr 2012, 14:19, muudetud 1 kord kokku.
EX; BMW 518 Touring e34 94.a. EX: BMW 730i 160kW e38 95.a. VW Sharan 96.a.
Re: Sharani soojenemine külmaga
Kas keegi on proovinud õli soojusvaheti vahelt ära võtta.Mul tekkis lihtsalt selline mõte proovida ka enda 66 kw passatil see prooviks vahelt lahti ühendada.Olen viimastel päevadel vahetanud mitu õli soojusvaheti termostaati 2 l diisel Fordidel.To ei lase ennem jahutust soojusvahetisse kui jv on soe.Kui see termostaat läbi on lähevad nood fordikosud ka väga kehvalt soojaks.Kindlasti on see ka natuke halb mootorile,et õli ei soojendata aga kui natu ennem sõitu mootoril käia lasta ei juhtu arvatavasti midagi.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Melasi Autohooldus OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: Sharani soojenemine külmaga
Tegeikult probleemi lahendus on lihtne-tuleks paigaldada kuiv kero salongi ja ok.
Re: Sharani soojenemine külmaga
Sain teada nipi,kuda sharani kuut ikkagi soojaks saada.Kütan keroga tembi ülesse ja hakkan sõitma siis panen tagumise ahju puhuma ja seejärel saan juba esimese vendi teise astmesse panna.varsti mootor ja kuut nö soe ehk siis saab kindad ja mütsi eemaldada.Kogu süsteem siis ainult väikse ringi peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Sharani soojenemine külmaga
Kas see tagumine ahi sharanil on kero, või käib mootori pealt? Mulle tundub et ta eriti ei küta. Teiseks, kui ta kero on, siis peaks ju tiksuma ka? mul ta igatahes ei tiksu. Mootor 81kw 1,9 tdi ja aastaks 97
Re: Sharani soojenemine külmaga
Ei see tagumine ahi pole kero.Sharanil on tagumine ahi,mida saad laest juhtida nuppude abil.Selle venti lükkan tööle.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Sharani soojenemine külmaga
Jah, tagumine ahi ja nupud laes. Kas tal eraldi soojendust siis pole rattakoopas? Võtab sooja vedeliku mootorist? Ei tundu loogiline, seal tekib ju meeletu soojakadu ja mootor ei lähe nii iialgi soojaks. Kuna pole seda masinat veel lähemalt uurinud, siis ei tea ka, kuid olen kuulnud teistelt sharani omanikelt, et see ahi rattakoopas kasutab ikka kütust ja annab lisasooja ka mootorile. Ehk siis tegemist on sõidusoojendiga.
Re: Sharani soojenemine külmaga
mul nii seisusoojendi kui kah sõidusoojendi aga kuna too on 3kw siis jääb ta sharani jaoks lahjaks.see ei puutu praegu asjasse üldse.VeiksK kirjutas:Jah, tagumine ahi ja nupud laes. Kas tal eraldi soojendust siis pole rattakoopas? Võtab sooja vedeliku mootorist? Ei tundu loogiline, seal tekib ju meeletu soojakadu ja mootor ei lähe nii iialgi soojaks. Kuna pole seda masinat veel lähemalt uurinud, siis ei tea ka, kuid olen kuulnud teistelt sharani omanikelt, et see ahi rattakoopas kasutab ikka kütust ja annab lisasooja ka mootorile. Ehk siis tegemist on sõidusoojendiga.
Hommikul lükkan eberi ahju pooleks tunniks sisse ja selle ajaga kütab temperatuuri kuskil 60kraadi ligi.
kui sõitma hakkan siis lükkan tagumise salongi ventika kah puhuma ja siis panen esimese vendi 2astmesse puhuma.
Nii saan salongi soojaks kui ka mootori temp on normaalne.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 04 Mär 2010, 10:17
- Telefon: 53737486
- Auto: VW Sharan 19tdi 98´
- Asukoht:
- Kontakt:
Re: Sharani soojenemine külmaga
Mul see diisliga lisasoojendi käib ka puldiga tööle. 98 Sharan 81kw. Kas see soojus ka kuidagi mootorini jõuab enne mootori töölepanekut?
Puitmajade taastamine:
Palkide vahetus, lagede tõstmine, hüdroisolatsiooni paigaldamine vundamendi ja alumise palgirea vahele.
http://www.laastukas.onepagefree.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Palkide vahetus, lagede tõstmine, hüdroisolatsiooni paigaldamine vundamendi ja alumise palgirea vahele.
http://www.laastukas.onepagefree.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 19 Nov 2011, 15:20
- Telefon: +37256477747
- Auto: Volkswagen 7M Sharan TDI 1,9 81kW 2000.a.
- Asukoht: Kose
Re: Sharani soojenemine külmaga
mina sain sharani soojaks ajada siis kui panin papi ette radikale. aga see põhja all olev ahi lakkas töötamast 
