Õlituli vilgub ja piiksub
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Õlituli vilgub ja piiksub
Soetasin omale paar päeva tagasi Volkswagen Passati 92 aasta.
Sõitma hakates hakkab õlituli vilkuma ja karjuma. Kui auto käivitada, siis tühikäigul ta töötab ilusti, õlituli ei vilgu ega karju.
Oskab keegi mind aidata?
Sõitma hakates hakkab õlituli vilkuma ja karjuma. Kui auto käivitada, siis tühikäigul ta töötab ilusti, õlituli ei vilgu ega karju.
Oskab keegi mind aidata?
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:10, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Õli taset millal viimati kontrollisid?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Kohe kui piiksuma hakkas. Oli sel hetkel siiski natuke veel üle miinimumi. Loomulikult palin sinna kohe õli ka juurde, aga siiski jäi asi piiksuma ja vilkuma.
Lasin tal tühikäigul natuke tiksuda ja andsin gaasi natuke, lasin pöörded 6000 peale, õlituli ei teinud midagi. Kohe, kui liikuma hakkab auto, hakkab ka vilkuma ja piiksuma.
Lasin tal tühikäigul natuke tiksuda ja andsin gaasi natuke, lasin pöörded 6000 peale, õlituli ei teinud midagi. Kohe, kui liikuma hakkab auto, hakkab ka vilkuma ja piiksuma.
Viimati muutis Focky, 11 Mär 2012, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Eile õhtul sõitsin autoga ja midagi polnud viga. Täna hommikul peale mingi 30 minutist sõitu hakkas piiksuma ja vilkuma.
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Seda ma arvasin ise ka algul. Homme hommikul viin ta kuhugi töökotta korraks.
Googeldasin ka samat probleemi ja on olnud inimesi küll, kes sama murega. Õlirõhud ja kõik korras aga ikkagi tuli vilgub ja piiksub. Õlirõhu kohapealt ma küll enda autol ei tea, aga seda saab kindlasti mõõta kuski.
Googeldasin ka samat probleemi ja on olnud inimesi küll, kes sama murega. Õlirõhud ja kõik korras aga ikkagi tuli vilgub ja piiksub. Õlirõhu kohapealt ma küll enda autol ei tea, aga seda saab kindlasti mõõta kuski.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Kõigepealt lase kusagil õlisurve ära mõõta ja kui see korras siis vaheta õlisurve andurid ära ja muidugi kontrolli kas pistikud korras(et ei oleks halba ühendust)Endal oli ühe G2 samamoodi ja siis oli veaks kaitsmeploki küljest ära murdunud juhe.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Homme hommikul esimese asjana lähen ja mõõdan õlisurve. Kui ma ei eksi siis googeldamine ja foorumist otsimine ütles, et norm rõhk on 2,0bar@2000rpm? Teen võibolla õlivahetuse ka homme. Oskab keegi öelda, et mis firma õli võiks panna sinna? Mootoriks 2,0 85kw, automaatkastiga, bensukas.
Viimati muutis Focky, 11 Mär 2012, 22:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Õlisurve peab jhh nii olema .Mina oma Ventol mis on sama mootoriga kasutan poolsünt 10w40.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Endal oli taoline probleem. Priidik aitas õlisurve mõõtmisega.
Mis ise saad teha - vaadata õlitaset. Kui auto on just ostetud, siis ilmselt õli oli õigel ajal ka vahetamata (ka filter).
Millega teised saavad aidata - mõõta õlisurve. Seda tuleb teha nii või naa kui piniseb. Just in case, sest hiljem võib see asi kopikasse lennata. Teine asi on diagnostika VAG-COM kaabli abil.
Näiteks mu probleem seisnes selles, et mõlemad nii kõrg- kui ka madal õlisurve andurid olid tuksis. Peale vahetamist on muretu sõit (juba 3000 läheb).
Mõned kasutajad kasutavad paksema sorti õli. Ka variant, kuid ise ei kasuta.
Muud:
Üks juhtum sõbral oli see, et pani 2W pirnid spidoplokki, ei tea kuidas võimalik on, aga see 2W andis rohkem kuumust ja peale instaleerimist mõne aja (ei tea vahemik) hakkas pinisema. Tuli kõik üleval nimetatud variandid ära proovida siis aga tuli välja, et kuidagi sulasid kontaktid ja hakkaski pinisema. Sai korda. Kuid jälle hakkas pinisema, siis viga sai leitud kusagil juhtmestikus.
Õli osas - teemasid on väga palju - kasuta otsingut. Saab ka targemaks osas mis autodele läheb täissünt, mis poolsünt ja mis sünteetika õlid. poolsünt 10W40 on päris levinud.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=96&t=82165
Mis ise saad teha - vaadata õlitaset. Kui auto on just ostetud, siis ilmselt õli oli õigel ajal ka vahetamata (ka filter).
Millega teised saavad aidata - mõõta õlisurve. Seda tuleb teha nii või naa kui piniseb. Just in case, sest hiljem võib see asi kopikasse lennata. Teine asi on diagnostika VAG-COM kaabli abil.
Näiteks mu probleem seisnes selles, et mõlemad nii kõrg- kui ka madal õlisurve andurid olid tuksis. Peale vahetamist on muretu sõit (juba 3000 läheb).
Mõned kasutajad kasutavad paksema sorti õli. Ka variant, kuid ise ei kasuta.
Muud:
Üks juhtum sõbral oli see, et pani 2W pirnid spidoplokki, ei tea kuidas võimalik on, aga see 2W andis rohkem kuumust ja peale instaleerimist mõne aja (ei tea vahemik) hakkas pinisema. Tuli kõik üleval nimetatud variandid ära proovida siis aga tuli välja, et kuidagi sulasid kontaktid ja hakkaski pinisema. Sai korda. Kuid jälle hakkas pinisema, siis viga sai leitud kusagil juhtmestikus.
Õli osas - teemasid on väga palju - kasuta otsingut. Saab ka targemaks osas mis autodele läheb täissünt, mis poolsünt ja mis sünteetika õlid. poolsünt 10W40 on päris levinud.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=96&t=82165
Viimati muutis Igor, 11 Mär 2012, 23:40, muudetud 1 kord kokku.
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/
http://vw-life.lv/
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
FuchsFocky kirjutas:Priidik mis firma õli sa kasuta?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=95&t=85539" onclick="window.open(this.href);return false;
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Täna hommikul käivitades ei tulnud ühtegi piiksu enam. Viisin ta töökotta ikkagi, tegin õlivahetuse, vahetasin õlifiltri ja bensufiltri(bensufiltrist tuli mingit musta värvi vedelikku, remondivennike ütles, et pole elus midagi sellist näinud
) Nüüd on pöörded tühikäigul ilusti seal 800-900 peal. Liigub ka juppmaad paremini. Mingi termostaadi andur oli ka lahti kapotiall, juhe lihtsalt rippus, polnud pistikus. Ma ei kujuta ette ka, et millega võis tegu olla. Igatahes on ta mul nüüd korras.
Rooli keerates on ta mul vilisema hakanud. On võimalik, et tegu on roolivõimuga? Niisama sõites ja gaasi andes ei ole midagi, ainult siis, kui rooli keerad.
On kellelgi anda mingit infot või linki, kus kohast võiks lugeda 92' Passati tüüpvigadest? Kuulsin kuskilt, et neil 2.0 automaatidel pidi olema väga paha käigukast.

Rooli keerates on ta mul vilisema hakanud. On võimalik, et tegu on roolivõimuga? Niisama sõites ja gaasi andes ei ole midagi, ainult siis, kui rooli keerad.
On kellelgi anda mingit infot või linki, kus kohast võiks lugeda 92' Passati tüüpvigadest? Kuulsin kuskilt, et neil 2.0 automaatidel pidi olema väga paha käigukast.
Viimati muutis Focky, 12 Mär 2012, 22:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 01 Mär 2012, 12:39
- Telefon: 567 2 9999
- Auto: Golf 4
- Asukoht:
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Mul hakkab sooja mootoriga õlituli vilkuma ja piiksuma,annad paaru,siis koab ära. Õlisurve tühikäigul alla 1 atm,nii umbes 0.8. Undama hakkab hoiatussignaal ka umbes 2500 pöörde pealt umbes. Ei usueriti,et andur kuskil jebib,sest alati soojam ootoriga hakkab undama. Võimalik,et on õlipump
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Õlituli vilgub ja piiksub
Kui rooli keerates viliseb siis roolivõimu rihm lõtv.Mul ka juhtumisi automaat ja pole ta nii paha midagi, parem ikka kui linnavahel koguaeg mingit kaigast edasi tagasi vibutadaFocky kirjutas:Täna hommikul käivitades ei tulnud ühtegi piiksu enam. Viisin ta töökotta ikkagi, tegin õlivahetuse, vahetasin õlifiltri ja bensufiltri(bensufiltrist tuli mingit musta värvi vedelikku, remondivennike ütles, et pole elus midagi sellist näinud) Nüüd on pöörded tühikäigul ilusti seal 800-900 peal. Liigub ka juppmaad paremini. Mingi termostaadi andur oli ka lahti kapotiall, juhe lihtsalt rippus, polnud pistikus. Ma ei kujuta ette ka, et millega võis tegu olla. Igatahes on ta mul nüüd korras.
Rooli keerates on ta mul vilisema hakanud. On võimalik, et tegu on roolivõimuga? Niisama sõites ja gaasi andes ei ole midagi, ainult siis, kui rooli keerad.
On kellelgi anda mingit infot või linki, kus kohast võiks lugeda 92' Passati tüüpvigadest? Kuulsin kuskilt, et neil 2.0 automaatidel pidi olema väga paha käigukast.

www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681