T4 käigud lülituvad raskelt?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Yoda
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Nov 2006, 16:30
Asukoht:

T4 käigud lülituvad raskelt?

Lugemata postitus Postitas Yoda »

Ehk siis juba teine T4 multivan mulle kasutada satub, millel 1. ja 2. k?ik probleemsed on. Ilmselt minu special ?nn...

- K?lmalt ei l?he teine k?ik sisse, soojalt probleemi pole.

- nii k?lmalt kui soojalt ei l?he esimene sisse. m?nikord foori taga ?le 10 korra vaja proovida kangiga n?ksutada enne kui siis kl?psti sisse l?heb (ja siis l?heb nagu poleks kunagi mingit probleemi olnud)

Forsis vaadati esimest bussi ja n??d Roosna-Allikul teist. Midagi ei leitud, ?litati ja puhastati k?iguhoovastikku, abi ei miskit.

Kavas on vahetada kasti ?li. On ehk kellelgi veel mingeid soovitusi? Vbolla prpobleem reguleerimises. Kuidas reguleeritakse?
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 195
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Markko »

probleem v?ib olla ka kulunud s?nkronisaatorites, mis ei suuda v?llide kiirusi k?llalt kiiresti ?htlustada.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"

Yoda
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Nov 2006, 16:30
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Yoda »

nojah
aga seni on kogemus paari kulunu s?nkroga autoga, et k?ik l?heb k?ll suuremat lihasj?udu rakendamata, aga "kr?mpsub" s.t. erinevate kiirustega hammasrattad hambuvad.

Sellel vastupidi. Kui ei l?he, v?ib suruma j??dagi. Ei l?he ja k?ik.

UrmasV
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Mär 2012, 01:57
Auto: VW T4 Caravelle Syncro 2,4D
Asukoht: Viljandi

Re: T4 k?igud l?lituvad raskelt

Lugemata postitus Postitas UrmasV »

Ei ole spetsialist, aga minu T4l on käikude lülitumise probleemid tekkinud ilmselt käiguhoovastiku ebatäpsest reguleerimisest. Esimene kord pärast hoovastiku kulunud risti väljavahetamist, teine kord peale mootori mahavõtmist/paigaldamist. Mõlemal korral saadi järelreguleerimisega asi rohkem või vähem korda. Praegune seis on "hinne 4", ainult esimest käiku lülitades korraks vilksatavad tagurdustuled võivad ristmikul tagaseisjat ehmatada.

Vasta

Mine “Ülekanne”