1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 29 Mär 2012, 16:53
- Telefon: 5587003
- Auto: vw passat 1.9tdi 81kw 1998a.
- Asukoht:
1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
Selline mure et aeg ajalt kiirendades hakkab mootor ebaühtlaselt käima ja tekitab keresse vibratsiooni äkki osakab keegi pakkuda mis viga võib olla?
Viimati muutis argo, 18 Mai 2012, 06:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
pakuks ka ise et vb hooratas...samas olen lugenud osadel ka pooltelje otsad need mis kiirendamisel ja just koormuse alla vibra tekitanud et vb selle kaitsekummi all määre kõvaks läinud jms et tasub lahti võtta ja vaadata ja vb ära puhastada vanast pasast ja uus määre peale...borade/jettade puhul oli vist ka mingi jutt et pooled ära vahetada(ei ole aimu kas nii saab). Osadel olnud ka vist midagi mootori puksidega.Deemu kirjutas:hooratas?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 29 Mär 2012, 16:53
- Telefon: 5587003
- Auto: vw passat 1.9tdi 81kw 1998a.
- Asukoht:
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
pool telg oli läbi kyll aga selle ma vahetsin ära ja need nyyd korras. aga se vibra on nagu mootoris, sest mul on sumpsil sukk katki ja sealt on kuulda turbo sisinat ja kui ma kiirendan ja vibra sisse tekib siis hakkab nagu turbi susin ebaühtlaselt kostma ehk mõni silinter hakkab valesti tööle või vahele jätma aga vahepeal töötab jumala ilusti ja kui vibra sisse võtab siis kaob jõud ka ntas ära muutub nagu uimasemaks masin.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
kuskil miskit leket pole turbo lõdvikutes...tagant tahmab kah muidu kui see jama tekib vms???
Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
kui sul on tunne, et mõne silindri viga siis ehk näitaks ka arvuti mingit veakoodi?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

Viimati muutis J.Aru, 30 Mär 2012, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2874
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
Mootor läks kiirendades ,,avarii,, reziimi.,pakun mina. Vaatame,kuulame,mida veel arvatakse. Teema algataja. Kas mootoris on kiirendades vibratsioon või katkumine ,,nn,, nõka,nõka? Viblatsiooni ei saa olla mootoris kiirendades. Sõna vibratsioon asenda mingi teise sõnaga. Tatti paluks mitte pritsida minule selle postituse eest,kuid hiromante Eestis pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
pmt kui mõnes silindris peaks põlemine/kompressioon ebaühtlane olema peaks seda vag com kaabliga kah nägema st kui mingi pihusti kuseb vms v siis surve madalam kui teistes vms...näitena võin tuua enda masina kus sai kah surveid lastud mõõta omal ajal ja 4. silinder andis 3 bar i madalama tulemuse kui ülejäänud 3 silindrit ning vag com i measuring block 13 andis kõigist teistest üsna palju erineva tulemuse ja siis oli väärtus positiivne (lubatud väärtus -2 kuni +2) ning boschi enda sõnul tähendabki siis liialt kõrge väärtus(pluss poole peal siis) kas madalat compressiooni v ummistunud pihustit/pihusti otsa...pihustid olid kõik tibin tobin ja nagu survete mõõtmine näitas oligi selle silindri surve veidi väiksem kui teistel aga kuna jääb lubatud piiridesse erinevuse suhtes ja pmt üleüldse on surved nagu tehasest välja tulnud motol siis polnud muretsemiseks põhjust sest muidu käib külmaga poolest pöördest ja tiksub muidu ka nagu nurruv kass...ainult et turtsumine kui moto täiesti maha jahtunud talve ilmadega miks kontrollima neid läksin...kokkuvõte siis et arvatavasti pumba juhtpositsioneer see mis läbi sest muu kõik tobin tobin aga see juba OT siin teemas.roomlane2 kirjutas:kui sul on tunne, et mõne silindri viga siis ehk näitaks ka arvuti mingit veakoodi?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
muidu käivitub hästi ka külmaga ei suitse ega midagi ei sinist vms ja nagu ennist küsisin et kas kiirendusega ei viska ka tahma ega midagi?
Ja nagu t6nn küsis et kas see nn jõuetus jääbki seniks kuni oled süüde välja-sisse teinud st peale seda jõud olemas kuniks järgmise kiirenduseni v siis lihtsalt sel ajal pole jõudu aga on uuesti olemas kui vahepeal rahulikumalt võtad ja seda moto vibra jms pole.
Paha ei teeks ka muidugi sisselaske kolde ja EGR klapi kontrollimine et ega see ei pane kelbast st ei jää avatud asendisse vms ja kas sisselase ikka aktsepteeritavalt puhas mitte täis õli ja tahma segust "koksi".
Aga kui soov veidi selle teemaga tutvuda siis paar teemat:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=193663
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 534&page=3
Viimati muutis copilot, 31 Mär 2012, 01:06, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=41961
loe selle teema esimest lehekülge...seal kah jõuetuse ja kakkumise jama ja vistist, nagu aru sain, oli tegu EGR klapi jamaga...tasub uurimist...pealegi ei ole see EGR klapi lahti kiskumine nii raske ega keeruline et see ära puhastada sitast.
Kui vag comile ligipääs siis saad seda EGR teooriat veel nii katsetada et võtad talt vaakumvoliku ajutiselt ära küljest et ei saaks avaneda(kui ei ole juba jäänud avatud asendisse) ja vaadata kas siis kah jamab...hiljem lihtsalt vb vaja veakoodi kustutada ajust peale sellist lüket.
loe selle teema esimest lehekülge...seal kah jõuetuse ja kakkumise jama ja vistist, nagu aru sain, oli tegu EGR klapi jamaga...tasub uurimist...pealegi ei ole see EGR klapi lahti kiskumine nii raske ega keeruline et see ära puhastada sitast.

Viimati muutis copilot, 31 Mär 2012, 01:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 29 Mär 2012, 16:53
- Telefon: 5587003
- Auto: vw passat 1.9tdi 81kw 1998a.
- Asukoht:
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
Maisin käivutub väga hästi nii soojalt kui külmalt. Masin ei suitse ja kui mootor hakkab ebaühtlsaelt käima siis ka ei tule ei musta ega sinist suitsu. See jõetus on ainult siis kui hakkab kakkuma ja enamasti kui hakkan madalatelt pööretelt kiirendama ja kord hakkab lollitama ja kord ei hakka. EGR klapi kontrollisin ära töötab ilusti ja puhastasin ära aga viga sellega ei kadunud.
Kas selles ei või asi olla et kui paisupaagi tosooli täis valad ääreni siis hakkab sealt peenikesest torust mulle tulema aga ainult siis kui paisupaak ääreni täis. Et äkki on plokikaane tihend ära ja segab silindrite surveid? Või siis kuidas see süsteem on kütte tagasi vool mis läheb filtri peale klappi et kas se klapp peab laskma tagasivoolust kütte algul filtrisse ja siis paaki või vastubidi. Mul igatahes praegu kui puhun siis surub tagasivoolust kütte otse filtrisse et äkki see tekitab sellist viga??? Alles sai ostetud ka masin ei tea veel kõiki vigu mis on?
Kas selles ei või asi olla et kui paisupaagi tosooli täis valad ääreni siis hakkab sealt peenikesest torust mulle tulema aga ainult siis kui paisupaak ääreni täis. Et äkki on plokikaane tihend ära ja segab silindrite surveid? Või siis kuidas see süsteem on kütte tagasi vool mis läheb filtri peale klappi et kas se klapp peab laskma tagasivoolust kütte algul filtrisse ja siis paaki või vastubidi. Mul igatahes praegu kui puhun siis surub tagasivoolust kütte otse filtrisse et äkki see tekitab sellist viga??? Alles sai ostetud ka masin ei tea veel kõiki vigu mis on?
Viimati muutis kullese, 01 Apr 2012, 08:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
paisupaaki ei valata ääreni täis, vaid tuleb valada paagil märgitud jooneni. Paisupaak ongi selleks, et vedelikule oleks mingi ruum, kuhu paisuda. Kui sa selle silmini täis valad, siis paisub see vedelik kuhugile ikka. Lase üleliigne tosool välja. Mis küll ilmselt ei lahenda sinu probleemi, aga võib säästa sind sellest et jahutussüsteemis ülerõhu tõttu mingi jama tekiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 29 Mär 2012, 16:53
- Telefon: 5587003
- Auto: vw passat 1.9tdi 81kw 1998a.
- Asukoht:
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
ei mul paisupaagis ongi vedelik normis aga kui ma õhutasin siis valasin ääreni täis ega ma ei jätnud teda ääreni täis. aga lihtsalt huvitab kas sealt võib õhumulle tulla kui ta on ääreni täis?
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
no ei peaks tulema. Aga õhutamise ajal ju loomulik et võib tulla.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 29 Mär 2012, 16:53
- Telefon: 5587003
- Auto: vw passat 1.9tdi 81kw 1998a.
- Asukoht:
Re: 1.9 tdi 81kw kiirendades mootoris vibra?
selline küsimus et olen üritanud jahutusüsteemi õhutatud aga ei õnnestu kuna õhk ikka sees aga tuttav tõi süteemi et tõmbasime vaakumiga tosooli sisse aga ikka lõdvikud lähva punni ja õhk liigub süsteemis et kas siis võib olla plokikaane tihend ära? masin keema ei lähe käivitub ilusti sõidab ilusti ei aja musta ega sinist suitsu. paisupaak on ka õline natukene et kas võib ka õli jahutist tulla surve jahutusüsteemi?