G3 spidomeetri tuled ei tööta?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G3 spidomeetri tuled ei tööta?
Mure,
spido ploki tuled ei tööta, aga samas salongi valgustus ja sigari süütaja töötavad ning ohutus tuled armatuuris samuti ka töötavad. Tegu g3-ega.
Kas keegi saab aidata?
Ettetänades:
ken
spido ploki tuled ei tööta, aga samas salongi valgustus ja sigari süütaja töötavad ning ohutus tuled armatuuris samuti ka töötavad. Tegu g3-ega.
Kas keegi saab aidata?
Ettetänades:
ken
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 02:12, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Spidomeetri tuled ei tööta
Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Spidomeetri tuled ei tööta
GTI kirjutas:Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?
Tulede lülitis asi ei olnud,sai ka proovitud teiste lülititega, juhtmed sai ka üle vaadatud,lühist ei paistnud ka kuskil olema !
ploki pistiku taga olid ka kõik juhtmed omalkohal.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8020
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Spidomeetri tuled ei tööta
Pole räägitud, kas pirnid terved. Igatahes lahkasin üht passatit millel ka ei töötanud, viga oli kõrbenud trükirajas. Mõõta kas vool üldse pistikusse jõuab ja seejärel hakata radu vaatama, ega pole kõrbenud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
- Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: Spidomeetri tuled ei tööta
Ps. Märkus : Ei taha norida, aga kas teed vahet mis on lyhis ja mis on katkestus?fatedog kirjutas:GTI kirjutas:Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?
Tulede lülitis asi ei olnud,sai ka proovitud teiste lülititega, juhtmed sai ka üle vaadatud,lühist ei paistnud ka kuskil olema !
ploki pistiku taga olid ka kõik juhtmed omalkohal.
deemonid lendavad põrgus
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Spidomeetri tuled ei tööta
TEH kirjutas:Ps. Märkus : Ei taha norida, aga kas teed vahet mis on lyhis ja mis on katkestus?fatedog kirjutas:GTI kirjutas:Tehn. probleemidest võiks ikka avalikult rääkida - vahest on sellest teistelegi kasu. Kui pirnid on terved, pakuks tuledelülitis olevat reostaati. Kas reostaadi keeramine keskkonsooli nuppude valgustusele mõjub?
Tulede lülitis asi ei olnud,sai ka proovitud teiste lülititega, juhtmed sai ka üle vaadatud,lühist ei paistnud ka kuskil olema !
ploki pistiku taga olid ka kõik juhtmed omalkohal.
Lühise all sai siis mõeldud läbi põlenud/kärsanud/sulanud juhtmeid !
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
- Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: Spidomeetri tuled ei tööta
Tegelikult tuleks alustada el.skeemist ja vaadata kas "kellaplokki"üldse vool jõuab. Lühist võid otsida siis kui sul kaitsmete asemel on "raudnael". Peaksid otsima katkestust, lihtsamalt öeldes vooluring on: allikas(+)(aku, generaator) - kaabel(+)- tarbija(ära ole pidur)
- korpus(kaabel)(-) - allikas(-). Veel võib sinna vahele panna lüliti. Lühise puhul kulgeb vool otse allikast kaablist(+) korpusse(-) allikas(-) ajani millal kaitse sulab katkestusse või ahela nõrgin lüli "katkeb". Katkestus võib olla allikast(+) kuni allikas(-)(vt. eestpoolt) kus iganes nende vahele(kaitse jääb tervelks). Elementaarne. Lihtsamalt ja lühemalt ei oska enam seletada mis vahe on lühisel ja katkestusel ning millistest piirkondadest otsida. Kui ei oska el.skeemi lugeda, siis natuke raske viga leida. Preambulas on G3, suht puudulik informatsioon. Wikiped andis G3-le 2. vastuseks http://fi.wikipedia.org/wiki/Heckler_%26_Koch_G3" onclick="window.open(this.href);return false; 


deemonid lendavad põrgus