Siduri- ja piduripedaali veidrused...?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18 Mär 2012, 18:09
- Auto: Vw passat 2000, 1,9TDI 85KW
- Asukoht:
Siduri- ja piduripedaali veidrused...?
Äsja soetatud Passatil (2000a, 1,9 TDI 85KW) ilmnesid sellised vead, et siduripedaal jääb aeg-ajalt poolde vinna, ehk siis vahel ei tule üles, peab varbaotsaga tõmbama. Muidu sidur ei libise ja vedeliku kadu pole selle lühikese ajaga märganud. Teine jama on, et linnas jutti mitu korda pidurdades kaob pidurivõim ära. Ehk siis enne ristmikku näiteks, kui vaja mitu pidurdust järjest teha, peab viimased korrad juba jõuga litsuma. Mõne sekundi pärast taas normaalne. Kas need vead võivad neil omavahel seotud olla või on täiesti erinevad juhtumid? Aastaid tagasi ühel vanal passatil oli sarnane sidurijama, kui töösilindri mansetid läbi olid....?
Viimati muutis argo, 02 Apr 2012, 18:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Siduri- ja piduripedaali veidrused...?
Pidurivõimu kadu võiks seletada vaakumpumba töö eripäraga - ega see palju tallamist ei kannatagi et vaakum ja sellega ka võimendus kehvaks läheks või sootuks ära kaoks, olenevalt muidugi pumba seisukorrast ja kas võimendi lekib või ei. Ise pole analoogilist diislit omanud, küll aga on neid klientidel olnud - vahest sarnaste diislite omanikud aitavad infoga kuidas nende pidurivõim käitub antud olukorras.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18 Mär 2012, 18:09
- Auto: Vw passat 2000, 1,9TDI 85KW
- Asukoht:
Re: Siduri- ja piduripedaali veidrused...?
Annan ka tagasisidet, ehk kellegil abiks. Siduripedaali veidrus seisnes ikkagi lekkivas töösilindris. Imes õhku vahele, forsis öeldi et tihendeid sellele mudelile eraldi pole saada, uus silinder ca 60 eurikut.
Pidurdades vaakumi defitsiit oli lekkes, mootori küljel olev stuts, kust jäme voolik läheb vaakumpumpa, logises, ehk siis stantsist lahti (tüüpviga). Lihtsaim viis parandada keemilise metalliga.
Jutt, et tihedalt talludes ei jätkugi vaakumit ja et see normaalne, on müüt. Ei kujta sellise autoga näiteks Norra mägedes laskumist ette. Pole ka kunagi sellist isendit omanud.
Pidurdades vaakumi defitsiit oli lekkes, mootori küljel olev stuts, kust jäme voolik läheb vaakumpumpa, logises, ehk siis stantsist lahti (tüüpviga). Lihtsaim viis parandada keemilise metalliga.
Jutt, et tihedalt talludes ei jätkugi vaakumit ja et see normaalne, on müüt. Ei kujta sellise autoga näiteks Norra mägedes laskumist ette. Pole ka kunagi sellist isendit omanud.