MURE 1,6td peal 1,9td pump
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
MURE 1,6td peal 1,9td pump
Nii masina siis vw passat 1,6td 59kw!
kui ostsin selle siis öeldi et nad olid peale sinna pannud 1,9td pumba:S
aga siis mure juurde:käima pannes tuleb sellist sinakas halli suitsu mehiselt tagant:Spaar minutit ja kadunud,
käima läheb ja käib ilusti,mootor käib hirmus vaikselt ka diisli kohta nagu ei lagisekski:Sgaasi andes täiega siis musta ei tule ültse kui hästi vaadata siis natukene ainult!aga minek on elu kehva 5käiguga vedada ei jaksa!
kohapeal läheb muidu pöördesse kül!ei turtsu ega jäta vahele ega miskit!aga lihtsalt minekut ei ole:S
OOTAN PAKKUMISI ET MIDA TEGEMA PEAKS,MIDA NÄPPIDA JNE!!!
suured tänud juba ette ära!
kui ostsin selle siis öeldi et nad olid peale sinna pannud 1,9td pumba:S
aga siis mure juurde:käima pannes tuleb sellist sinakas halli suitsu mehiselt tagant:Spaar minutit ja kadunud,
käima läheb ja käib ilusti,mootor käib hirmus vaikselt ka diisli kohta nagu ei lagisekski:Sgaasi andes täiega siis musta ei tule ültse kui hästi vaadata siis natukene ainult!aga minek on elu kehva 5käiguga vedada ei jaksa!
kohapeal läheb muidu pöördesse kül!ei turtsu ega jäta vahele ega miskit!aga lihtsalt minekut ei ole:S
OOTAN PAKKUMISI ET MIDA TEGEMA PEAKS,MIDA NÄPPIDA JNE!!!
suured tänud juba ette ära!
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
Mul suht sarnane häda. Proovi ikka kõigepealt diagnosti teha, äkki näitab midagi. Aga seal võib sada häda olla. Minu auto läheb järgmisel nädalal pihustite kontrolli ja sisselaskekollektor puhastatakse ära. Ise kardan, et ikkagi pump on õhtal.
Soojalt käivitub sul hästi?
Soojalt käivitub sul hästi?
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
soojalt läheb poolest pöördest!
minuti auto käinud siis pole eelsüüdet vajagi enam:S
külmalt läheb ka normaalselt käima!
aga kui see külmkäivitus klapp kohe maha lükata külmalt siis hakkab putertama...ja suitsema,paar minutit siis käib normilt ja suits ka enamjaolt kadunud!
kui kohapeal gaasi anda siis läheb uimaselt pöördesse aga ei puterda ega midagi!
minuti auto käinud siis pole eelsüüdet vajagi enam:S
külmalt läheb ka normaalselt käima!
aga kui see külmkäivitus klapp kohe maha lükata külmalt siis hakkab putertama...ja suitsema,paar minutit siis käib normilt ja suits ka enamjaolt kadunud!
kui kohapeal gaasi anda siis läheb uimaselt pöördesse aga ei puterda ega midagi!
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
nii külmalt ei kävitunud ka mitte ültse hästi:Spidin käijama minuti ainult lubas!siis lõpuks läks:S panin rihma märgid kokku ja mis ma nägin:S nukk sai pandud selle tagumise otsa soone w lõike järgi paika siis oli pump pool hammast mööda ja vända märk mis hoorattal jäi ültse kuhugi nurga taha (umbes 2 hammast vänt nuka suhtes valesti:S)
mis tegema peaks!?kas paika keerama märgid!?w mismoodi seda kontrollitakse et rihmaseb vända otsast üle tõmmanud!?
mis tegema peaks!?kas paika keerama märgid!?w mismoodi seda kontrollitakse et rihmaseb vända otsast üle tõmmanud!?
Viimati muutis SOG, 06 Apr 2012, 08:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
nii keerasin süüdet varasemaks ja keerasin kütet ka peale ja nüüd veab ikka päris hästi edasi!
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
aga mure ikka seisab 3 tundi ja enam k2ima ei taha minna:Snii kui v6tit keerad hakkab kohe lubama aga käima et läheks pead mingi 20-30 sekundit ketrama siis lõpuks läheb!?2ki eelsüüte küünlad:S
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
Ei usu, et praeguse ilmaga eelsüüteküünal erilist rolli mängib. Kütte ja õhufilter vahetatud?
Üldse, praegu läheb juba veis segaseks. Esimeses postituses rääkisid ainult suitsust. Nüüd ikkagi probleem käivitusega? Soovitaks ikkagi alustada filtrite vahetusega. Need võivad diisli puhul suurt peavalu põhjustada.
Kui külmalt ei taha käima minna, võib viga olla selles, et mootor on hõre. Õli võtab mehiselt?
Üldse, praegu läheb juba veis segaseks. Esimeses postituses rääkisid ainult suitsust. Nüüd ikkagi probleem käivitusega? Soovitaks ikkagi alustada filtrite vahetusega. Need võivad diisli puhul suurt peavalu põhjustada.
Kui külmalt ei taha käima minna, võib viga olla selles, et mootor on hõre. Õli võtab mehiselt?
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
nii ennem läkski normaalsemalt käima:Saga siis j2rsku enam ei läinud:Stäna kontrollisin eelsüüte küünlaid ja 4-st ainult üks töötas:D
kruvisin siis uued peale ja läks kohe poolest pöördest!
aga ok siis hetke muredest:
kuidas saab seda pumpa liigutada et süüdet keerata,sest keerasin hamba jagu pumpa rihmast kuna ei saanud teda teistmoodi liigutada:S pumba ees on üks mutter mida keerasin ja siis üritasin seda pumpa liigutada aga ei tuhkagi:S tahaks nüüd natuke hilisemaks keerata siis peaks mootoriga kõik olema!ainult veel rihm ja rull pluss filtrid vahetada(kütte filter juba tutikas peal)
kruvisin siis uued peale ja läks kohe poolest pöördest!
aga ok siis hetke muredest:
kuidas saab seda pumpa liigutada et süüdet keerata,sest keerasin hamba jagu pumpa rihmast kuna ei saanud teda teistmoodi liigutada:S pumba ees on üks mutter mida keerasin ja siis üritasin seda pumpa liigutada aga ei tuhkagi:S tahaks nüüd natuke hilisemaks keerata siis peaks mootoriga kõik olema!ainult veel rihm ja rull pluss filtrid vahetada(kütte filter juba tutikas peal)
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
sedasi mulle ühes teemas õpetati.alts20 kirjutas:rihmakate maha siis läbi rihmaratta aukude saad pumba poldid lahti natuke lasta oli vist 2 või oli 3 ja siis pihustitorud natuke lahti lasta ja siis pihustitorude all on veel üks pumba tagumine kinnituspolt mida on ilge halb lahti saada ja siis pump liigub niipalju kui vaja sinu puhul
Re: MURE 1,6td peal 1,9td pump
nii aga ma ei saa aru kõik sain lahti aga seda mida peab keerama rihmaratta augu kaudu sinna ei saa ühegi võtmega ligi:Ssest see polt liiga üleval:Skõik augud proovisin ära:Skas siis pean rihmaratta maha võtma w!?
nii ja üks küsimus veel!?kust ma saan pöördeid autol maha,et tühikäik madalama oleks:S kuna kui kütet peale keerasin tõusis ka tühikäik:Saga tagant musta ei aja nii,et liiast ei saanud!see kruvi mis selle gaasi hoova taga on see on nii maha keeratud,et see hoob ei lähe selle vastugi enam:S
nii ja üks küsimus veel!?kust ma saan pöördeid autol maha,et tühikäik madalama oleks:S kuna kui kütet peale keerasin tõusis ka tühikäik:Saga tagant musta ei aja nii,et liiast ei saanud!see kruvi mis selle gaasi hoova taga on see on nii maha keeratud,et see hoob ei lähe selle vastugi enam:S
Viimati muutis SOG, 08 Apr 2012, 10:49, muudetud 1 kord kokku.