Käigukastide sobivus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Käigukastide sobivus?
Suured tänud info eest! Siiski selline küsimus veel, et kas on mingit vahet ka CWU ; CWL ja DDH kastide käiguhoovastikes või korpuse kujus, et peaks üks kõik milline neist ka minu autole külge hakkama?
Re: Käigukastide sobivus?
Erinevus võib olla nelja ja viiekäigulise hoovastiku kangipoolses otsas. 4-sel on liikumispiiraja , et sa ei saaks lükata kangi 5-nda kohale. See vidin on plastmassist ja selle saad koduste vahendite ja väikeste tublide näppudega ise eemaldada.
EDU
EDU
Viimati muutis vibla, 22 Sept 2011, 17:49, muudetud 2 korda kokku.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
Re: Käigukastide sobivus?
Küsin targematelt paar täpsustavat küsimust:
1. 1988 mk2 1.6d 40kw 4-käiguline kast on ilmselt 020 tüüp jah?
2. kas 020 kastid istuvad kõik 1.6d ploki otsa?
3. Viienda käigu saamiskes on parim valik ilmselt 020 4t kast jah?
Tänan
edit: Golfiga tegu ikka
1. 1988 mk2 1.6d 40kw 4-käiguline kast on ilmselt 020 tüüp jah?
2. kas 020 kastid istuvad kõik 1.6d ploki otsa?
3. Viienda käigu saamiskes on parim valik ilmselt 020 4t kast jah?
Tänan
edit: Golfiga tegu ikka
Viimati muutis Huck, 09 Apr 2012, 17:27, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Käigukastide sobivus?
Jah.Huck kirjutas: 1. 1988 mk2 1.6d 40kw 4-käiguline kast on ilmselt 020 tüüp jah?
Jah.Huck kirjutas: 2. kas 020 kastid istuvad kõik 1.6d ploki otsa?
Originaalis käis vabalthingavatel diislitel 4S.Huck kirjutas: 3. Viienda käigu saamiskes on parim valik ilmselt 020 4t kast jah?
Re: Käigukastide sobivus?
Selge. 4S/4T erinevus on maanteekiirusel umbes 190rpm bensuka kasti kasuks.pppp kirjutas:Originaalis käis vabalthingavatel diislitel 4S.
Võrreldes praeguse 4-käigulisega peaks maanteekiirusel erinevus tulema umbes 500-800rpm, sõltuvalt, kas hetkel on all 3R või 4R kast.
Veel paar küsimust:
4. Mis kast 1988 mk2 1.6d all kõige tõenäolisemalt on? 3R või 4R? (pole auto lähedal)
5. kas mk3 1.8 66kw bensuka kast on ka 020 tüüp?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Käigukastide sobivus?
"Bensuka kastiks nimetad 4T-d? Osad nimetavad 4T-d hoopis "turbodiisli kastiks", sest seda kui kõige pikemate ülekannetega G2 kasti kasutati ka TD-del.Huck kirjutas:bensuka kasti kasuks.
Kui mingi uuest peast "töömasinaks" müüdud isendiga tegemist pole, siis julgeks pakkuda, et suurema tõenäosusega on 4R.Huck kirjutas: 4. Mis kast 1988 mk2 1.6d all kõige tõenäolisemalt on? 3R või 4R?
Jah.Huck kirjutas: 5. kas mk3 1.8 66kw bensuka kast on ka 020 tüüp?
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Käigukastide sobivus?
Originaalis on MK. 3 1,8b. mono pritsung kasti kood ABS. Mootori KW-id .66. MK.2. 1,8 ja pieburg ,,karburaatoriga,, mootoril(55 kw) ja kasutati käigukasti koodiga 4T. 4T kast sobib Diislile 51 KW.ideaalselt. Kui teema algatajal on auto D 40 KW.,siis ei tahaks soovitada kasti koodiga 4T.
Re: Käigukastide sobivus?
Selline küsimus,et kas DCK ja DXN käigukastid on sarnased? jutt siis dck käigukastist mis on peal seat cordoba peal ja vw polo kast mis on tähisega dxn. Mõlemad mootorid on 1,6 55 kw. Paluks abi.