Vahetasin siis Golf 3 Vr6-el roolivõimu pumbast latti jooksva toru ära, selle käigus muidugi tuli roolivõimu õli välja

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Õli läheb sinna sisse autodata järgi 0,7-0,9 liitrit. Mina tegin nii G3, et kallasin õli sisse, keerasin rattad ühele poole välja, siis teisele poole(mitte töötava mootoriga) ja siis kontrollisin õlitaset. Hiljem panin tööle ja kõik korras ning siiani.G3 VR6 kirjutas:Tervist!
Vahetasin siis Golf 3 Vr6-el roolivõimu pumbast latti jooksva toru ära, selle käigus muidugi tuli roolivõimu õli välja, nüüd uus toru küljes ning tahaks teada kuidas ma saaksin nii et õli sisse valades õhku vahele ei jääks? Ehk oskab keegi nõu anda, mõnda üksikut tean niipalju kui olen foorumites lugenud aga ikkagi uuriks ise üle.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... li#p575126" onclick="window.open(this.href);return false;G3 VR6 kirjutas:Sellisest varjandist olengi kuulnud et õli sisse, auto käima ja hakata ühele ja teisele poole keerama sirka 2-3min ning jälgida õli taset aga jah korraks jäi õhku küsimus et kas tuleb ikka kõik õhk välja, nagu kuulda on siis ikka tuleb![]()
Tänud abistamast!
Küsin veel juurde et millist õli soovitate kasutada, sees oli muidu punane ATFII, naised saunas rääkisid et audid ja volksud ei salli punast vaid tahavad rohelist?
Ehk on kellegil siis autodatat käe pärast et öelda mis roolivõimu õli/vedelik data järgi Golf3 Vr6 2.8l 92.-le sisse läheb?argo kirjutas:http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... li#p575126" onclick="window.open(this.href);return false;G3 VR6 kirjutas:Sellisest varjandist olengi kuulnud et õli sisse, auto käima ja hakata ühele ja teisele poole keerama sirka 2-3min ning jälgida õli taset aga jah korraks jäi õhku küsimus et kas tuleb ikka kõik õhk välja, nagu kuulda on siis ikka tuleb![]()
Tänud abistamast!
Küsin veel juurde et millist õli soovitate kasutada, sees oli muidu punane ATFII, naised saunas rääkisid et audid ja volksud ei salli punast vaid tahavad rohelist?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... li#p573976" onclick="window.open(this.href);return false;
Hakab jälle pihta, ega ikka pole küll. On olnud piisavalt juhuseid, kus pannes punast õli süsteemi, mis ennem roheline olnud hakkanud tihenditevahelt õli lekkima.t6nis3 kirjutas:Enne,kui asute solvama ATF-I. PUNAST , ja siis ,,nn,, rohelist õli.taevani kiita?. Värvus õlis on müügimeeste propaganga . Määrimis omadused on samad.
t6nis3 kirjutas:Enne,kui asute solvama ATF-I. PUNAST , ja siis ,,nn,, rohelist õli.taevani kiita?. Värvus õlis on müügimeeste propaganga . Määrimis omadused on samad.
Uue koodiga G 004 000 M2 . Ja see, kes kallab VW/Audile punast õli on ikka otseselt debiilik, kokkuhoid on minimaalne, vast paar euri liitrilt, aga hilisemad remondikulud .... .Originaal õli maksab natu üle 10 euri liiter, ei ole ju kosmiline summa. Täna just tuleb ühel roolivõimu õli vahetus, ''targad'' remondimehed olid ka punase sisse pannud, veel ei ole probleeme, aga läbipesu teen ikka, ja roheline originaal sisse. Endal oli juhus, kus ostsin sügisel Audi 100-ja, oli ka just õlid vahetatud, aga oh üllatust, punane sees, ja peagi hakkas pump lekkima, nüüd juba üle poole aasta originaal sees, ja pole lekkeid, pumba võlli tihend sai ka loomulikult vahetatud.argo kirjutas:G 002 000 roheline.