Vw jetta 1,6TD 44kw jahutusvedeliku probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 704
- Liitunud: 17 Aug 2007, 10:32
- Telefon: 56111426
- Skype: heiks21
- Auto: Golf II
- Asukoht: Tartu
Vw jetta 1,6TD 44kw jahutusvedeliku probleem
Tere.Tekkis probleem,et autol talvel isa lasi kusagil hanges jahutussüsteemi laiali...voolikud siis...kõik oli ilus tore kuniks ühel hetkel hakkas paisupaaki surve tekkima.Nagu auto käima paned veidi soeneb peksab kõik jahutusvedeliku paisupaagist välja tagasi..Terve kapotialune ujub..Oskab keegi nõu anda või aidata..Vahetasime mootrist tulevad jahutusvedeliku vahejupid ära.Ennemalt lekkis sealt veidi..Aga nüüd on asi ikka päris hull..Arvasime plokikaane tihendit aga õli ja tosool on eraldi veel täiesti.Ühest kohast nagu veidi lekiks aga kindel ei ole.Ehku peale ei taha ka plokikaant tegema minna.Ise ma nii pädev pole,et oskaks lahenduse leida.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 00:58, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Tänapäeval teavad inimesed kõigi asjade hinda ja ei millegi väärtust.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Vw jetta 1,6TD 44kw jahutusvedeliku probleem
See on suht tavaline, et korralikult keema lastes ka plokikaane tihend haiget saab. Nii palju kui mul seda juhtunud on (ja mõned korrad ikka on), siis pole kunagi nii juhtunud, et tihend jahutusvedeliku ja õlikanali vahelt oleks ära põlenud - ikka silindri ja jahutusvedeliku kanali vahelt (ning õli ja jahutusvedelik siis muidugi kokku ei saa). Kompressiooni mõõtes peaks näha olema, missugusest silindrist surve jahutussärki jõuab.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Vw jetta 1,6TD 44kw jahutusvedeliku probleem
Ka plokkikaan võib õhtal olla. Vw-audi eelpõlemiskambriga kaantel tulevad klappide vahele mõrad, kui need liiga sügavale lähevad ongi surve veesärgis. Minul ükskord nii olnud, aga siis lõi silindri ka vett täis. Seda ei saa muul moel tuvastada kui kaas maha ja survestamisse.