1) Puhastage kuumap?ssiga tehtavad osad, kuivatage kas siis r?tikuga v?i millega iganes, fakt see, et mingi vesi j??b ikka kuskile, aga selle aurustab p?ss ?ra.
2)Hakake vaikselt kuumutamisega pihta, liigutage ?htlase tempoga p?ssi, hiljeb v?ivad laigud tekkida kui m?ni koht v?hem/rohkem kuuma saanud, aga ?ldiselt pole hullu, sest saab uuesti kuumaga ?le lasta, ning isegi kui j??b natuke eba?htlane, siis kompenseerib selle hiljem silikoon.
3)Kui kuumap?ssiga k?ik tehtud, siis lasta osade peale sellist asja nagu Silicone spray(motip'i oma) prismas ja automaailmas m??gil, v?ibolla m?nes kohas veel. Lasta k?ik osad sellega ?le ning k?ik. Spreid v?ib ka teistele kummi ja plast detailidele peale lasta, sest see annab neile nii ?elda m?rja efekti. Vaadake, et seda ainult akna peale ei lase, p?rast on paras jamamine klaasi puhtaks saada.
Mida tuleks ette vaadata on see, et te liiga kaua ?hte kohta ei kuumutaks, sest siis hakkab plastikosa sulama ning kui auto v?rvi peal liiga kaua lasta, siis hakkab v?rv mullitama. . Teiseks liiste ja kaari ?ritage vaheaegadega kuumutada, sest ?huke plast on kerge kuju muutma ning kui j?rjest lasete, siis v?ib detail lainetama hakata.
Pidage meeles ka seda, et igat plastikut ei saa kuumap?ssiga ?le k?ia, mk2 mudelitel saab kuuma p?ssiga n?iteks ?le k?ia stanged, kaared, liistud(m?nel juhul mitte). K?iksugu plast/kumm spoilerid/tiivad laske silikooniga ?le. Ning neil kellel on mingit punased v?i kroom liistud stangede k?ljes, ?ritage mitte neid kuumutada, sest need hakkavad lainetama ning neid sirgeks saada on suht v?imatu.
Pilt, sellest millega v?imalik stanget ''v?rskendada''
esimene on siis kontroll pind, siis tuleb v?rv, siis mingisugune stange v?rskendaja kemikaal, siis tuleb Kiwi leather dye(annab parema kontrasti, kui kuumap?ss) ning kuumap?ss

L?hike video kuumutamisest.
Siin n?ide toodud kuidas kiwi asja muudab, kuumap?ssiga umbes sama tulemus.
Enne

P?rast

?ks v?rdlus veel, kuumap?ssiga tehtud:

Kui kellelgi on midagi lisada, siis andke teada.
[Muudetud: 20-11-2009 Corra]