Tere.
Nimelt on mu VW Passat 1.9 TDI (1999.a, universaal) saanud külge mingi imeliku klobina. Esialgu märkasin otse löökaugust läbi sõites, vasakult ratta juurest väikest kolksu...järgmise asjana panin tähele, et kurvis(rool välja keeratult) kui on vähegi auke, künkaid siis klobiseb/koliseb vasakul ees midagi..selline metallklobin. Ning mingi hetk hakkas see ka tagurdades(rool välja keeratult) õrnemalt käima. See klobin/kolin tuleb AINULT siis kui on auke/künkaid ja ainult siis kui rooli keerata. Kui on täiesti sile asfalt ja rool keeratud..siis ei ole mingit heli. Samuti väikestest aukudest läbi sõites otse, ei ole ka heli.
Et ei tundu olevat nagu veovõlli otsa moodi, kuna see sai vahetatud ja see tegi selliseid pauke ja hakkas rooli kiskuma. Praegu nagu lihtsalt koliseb ühtlaselt kui kurvis on augud/kivid/künkad. Mida aeg edasi seda kõvemaks kolin läheb ja kolin ei sõltu kiirusest. Ehk siis ka 1 käiguga veeredes ja rattaid pöörates tuleb kolin (kui on piisavalt auklik tee).
Kas oskab keegi arvamust avaldada, suunata? Siis ehk tean milleks valmistuda kui auto üles tõstan ja uurima hakkan.
Passat 1999 (B5) esisilla klobin pööramisel?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 22 Veebr 2011, 14:29
- Telefon: 53463766
- Auto: VW Passat 1.9 TDI (81kw), universaal, 1999a
- Asukoht: Tallinn
Passat 1999 (B5) esisilla klobin pööramisel?
Viimati muutis argo, 10 Mai 2012, 11:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Parimate soovidega
Mikk.
Mikk.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1999 (B5) esisilla klobin pööramisel?
Kahjuks küll B5 esisilla suhtes tundmatu, aga tavaliselt teeb sellist häält kulunud šarniir. Pöörates kobiseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Passat 1999 (B5) esisilla klobin pööramisel?
Sinu jutt tundub kõige lihtlabasema esisilla kolina moodi, milles pole midagi ebaharilikku. Vaata ülemised õõtsad üle, need hakkavad põrgulärmi tegema kui munakad kulunud. Tõsta ratas üles ning võta paremalt ja vasakult poolt ratast kinni ja loksuta seda. Minul on mõlemad ülemised läbi ja kolisevad nagu maailmalõpp hakkaks lähenema.
Re: Passat 1999 (B5) esisilla klobin pööramisel?
Hoi!
Mul pmt sama probleem, va mul keeramine ei loe midagi.
Koliseb (kobiseb vaikselt ) munakivi sillutisele sarnasel teel - st tiheda aukude/muhkude rivi peale. Väiksel kiirusel.
Sillapudinad said kangutatud - nagu eile poest. Jääb ainult amort , mis töötab muidu korralikult ( st ei jää õõtsuma jne )
Remondimees soovitas tibake veel ringi kolistada, et saaks päris kindel olla veas. Eks ma siis kolistan
Ja soovitas ülevaatuspunkti minna igaks juhuks sarniire kangutama - kes k*rt teab milline neist 100 seal sõiduasendis kobiseda võib.
Tõstukil ei pruugi viga leida.
Mul pmt sama probleem, va mul keeramine ei loe midagi.
Koliseb (kobiseb vaikselt ) munakivi sillutisele sarnasel teel - st tiheda aukude/muhkude rivi peale. Väiksel kiirusel.
Sillapudinad said kangutatud - nagu eile poest. Jääb ainult amort , mis töötab muidu korralikult ( st ei jää õõtsuma jne )
Remondimees soovitas tibake veel ringi kolistada, et saaks päris kindel olla veas. Eks ma siis kolistan

Ja soovitas ülevaatuspunkti minna igaks juhuks sarniire kangutama - kes k*rt teab milline neist 100 seal sõiduasendis kobiseda võib.
Tõstukil ei pruugi viga leida.
Viimati muutis .coZy, 10 Mai 2012, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 1999 (B5) esisilla klobin pööramisel?
Sain oma masina klobinast lahti lõpuks. ....kuigi vaevalt see eriti teemasse sobib /kedagi huvitab 
Amortide vahetus ei andnud otsest tulemust, kuid sellekaudu sai teada mis koliseda võis.
Lahtivõttes töömees märkas mulle öelda, et alumised tagumised suured õõtsapuksid käituvad nagu tallesaba. Mida ei olnud kangutades näha :/
Said uued kaikad sinna - vaikus majas.
Niiet pmt amortide vahetus oli suhteliselt mõttetu, aga noh, nina on nüüd ca 3-4 cm kõrgemal jälle
Mis asja juures on kõige toredam - mul pikemat aega plaan osta 1 õigeveoline ja äkilisemat sorti vahend liikumiseks. Paraku iga k*rdi kord kui midagi
vaja passati juures teha , kulub selleks paras hunnik kopikaid. Nt amordid koos vahetusega 180 raha. Nädal enne seda suvatses jahutusvedelik mingi
väga kõvera vooliku purunemise tõttu lahkuda. koos vahetusega sa ka ülejäänud ütlemata rabedad plasttorud (k.a. karterituulutus) vahetatud - jälle samasuur summa.
k*rt sa peale seda autot kommiraha eest maha müüd.
....võibolla ongi 66kw hea, ei saa vähemalt väga kergelt trahvi kiiruse eest

Amortide vahetus ei andnud otsest tulemust, kuid sellekaudu sai teada mis koliseda võis.
Lahtivõttes töömees märkas mulle öelda, et alumised tagumised suured õõtsapuksid käituvad nagu tallesaba. Mida ei olnud kangutades näha :/
Said uued kaikad sinna - vaikus majas.
Niiet pmt amortide vahetus oli suhteliselt mõttetu, aga noh, nina on nüüd ca 3-4 cm kõrgemal jälle

Mis asja juures on kõige toredam - mul pikemat aega plaan osta 1 õigeveoline ja äkilisemat sorti vahend liikumiseks. Paraku iga k*rdi kord kui midagi
vaja passati juures teha , kulub selleks paras hunnik kopikaid. Nt amordid koos vahetusega 180 raha. Nädal enne seda suvatses jahutusvedelik mingi
väga kõvera vooliku purunemise tõttu lahkuda. koos vahetusega sa ka ülejäänud ütlemata rabedad plasttorud (k.a. karterituulutus) vahetatud - jälle samasuur summa.
k*rt sa peale seda autot kommiraha eest maha müüd.
....võibolla ongi 66kw hea, ei saa vähemalt väga kergelt trahvi kiiruse eest
