TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
tervitus
kaugele te jõudnud olete selle egri eemaldamisega
endal kah huvi see asi ealt ära eemaldad lasta
kaugele te jõudnud olete selle egri eemaldamisega
endal kah huvi see asi ealt ära eemaldad lasta
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Profiilis oleva auto puhul pead ka aju üle flashima softiga kus EGR on nn kustutatud. Torudele pimedad ette ja korras.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
kuna ei ole asi, mis karjuks tegemist, siis hetkel pole tegudeni jõudnud st finants tähtsamate asjade peale kulunud....küll aga endiselt plaanis sest see EGR klapp lekib suht omajagu ja seda nii 81kw kui ka 96kw boratil. Uus maksab liialt palju ja pealegi mida vähem seda väljalaske gaase koos tahmaga sisselaskesse lendab seda parem. 81kw sai lihtsalt egr klapilt algatuseks vaakumvoolik tagant võetud aga ega see lekkimist peata, sel õnneks pole vaja ka ajule flashi sest kas aju ei saa asjast aru läbi MAF i (selle nädala jooksul mis eestis olles viimati sõitsin ei olnud seal ühtegi veakoodi) või siis asi selles et CEL ei tule nii kui nii ette sest isegi süüte sisse lükkamisel seda ei ilmu st kas pirn läbi v siis see eemaldatud ennem mind kuna kunagi olnud mingi suurem viga aga tahetud autost lahti saada.ricardo25 kirjutas:tervitus
kaugele te jõudnud olete selle egri eemaldamisega
endal kah huvi see asi ealt ära eemaldad lasta
96kw sama jama siis et lekib aga kui sel võtta vaakumvoolik tagant v lihtsalt turbost EGR i tulevale torule pime ette panna siis mingi aja peale kindlasti CEL olemas aga nagu ütlesin õli leket see ei kõrvalda va kui kohe EGR välja ja toru asemele aga mureks jääb siiski CEL ning sellega ülevaatusele vast ei ole mõtet minna kui just ei ole head tutvust kuskil...kuigi endale käiks ikka närvidele see tuluke seal. Iseenesest on kõige odavam EGR asemele käiv toru ~2 korda odavam kui uus klapp. 96kw jaoks täpselt sobiv st nn clip in(egr külge käiv vaakumvoolik ju ühendub teistsuguse klambriga kui 81 v 66kw) toru kah saadaval mis siis maksab kah umb 100 EUR, teine ja odavam variant ~60 EUR kandis aga siis peab selle vooliku kinnituse EGR poolel ümber tegema kuid sellel kaasas ka õpetus.
Aga enda plaanidest- vaja veel osta ka KWP 2000 või Galletto et ajust originaal soft alla laadida ja siis olemasolevale õpetusele/kondikavale üles otsida EGR kalapi juhtimise osa ja see muuta nii et CEL i põlema ei lööks kui EGR vahelt visata. Iseenesest saaks ka miskine uue klapi hinna kandis remapi kus siis sees EGR delete kui ka power upgade.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kas mitte flashis lihtsalt EGR töö nulli ei keerata?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
tehakse seda mõlemat pidi...pmt võimalik see täiesti nulli keerata v siis niiviisi et ta toimiks vb healjuhul 5% ulatuses vms sest pmt pidi võimalik olema et kui ta täiesti mitte toimivaks kirjutada võib kuidagi moodi ikkagi CEL tule põlema lüüa ja sp siis soovitatakse jätta see a la 5% mis pidi tavaliselt ka toimima.golfi_vend kirjutas:Kas mitte flashis lihtsalt EGR töö nulli ei keerata?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
aga milleks sinna mingi to´ru tuleb asemele panna
mulle siin räägiti et sohftist egr kinni keerata ja plekk ette
kas tavalise vag kaabliga pääseks sinna ligi ja kinni panna või on vaja mingit spets kaablit
kui keegi viitsiks sellega tegeleda siis võib mulle ps kirjutada koos töörahaga
asun tallinnas
võib ka lähiümbrusest
mulle siin räägiti et sohftist egr kinni keerata ja plekk ette
kas tavalise vag kaabliga pääseks sinna ligi ja kinni panna või on vaja mingit spets kaablit
kui keegi viitsiks sellega tegeleda siis võib mulle ps kirjutada koos töörahaga
asun tallinnas
võib ka lähiümbrusest
Viimati muutis ricardo25, 02 Mai 2012, 18:44, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Spetskaabel, millega laetakse soft alla. Ma oskan ja tean kuidas teha kuid ei tea kas minu vana juust kaabel seda suudab. Vanakooli diisliaju kirjadejärgi on toetatud. Kas jyrisoo ei oska teha? Softi on ta võimeline uuendama, mis see egr siis ära pole.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
sest see kuradima EGR klapp hakkab lekkima nendest membraani õhutusaukudest pika peale(vb siis jääb kestma kui veel ei leki ja nüüd EGR välja lülitada ning selt klapilt ka vaakumvoolik tagant võtta). Neid õhutusauke 2tk st üks ühel pool teine teisel pool. Tüüpviga. Ainuke miinus minu arvates selle klapi enda vahelt viskamisega ja nn asenduskiti(mis siis pmt toru aint) on see et ka see "anti shudder" klapp läheb vahelt minema mida oleks vaja aga juhul kui(väga ebatõenäoline muidugi) moto nn lõhkuma peaks minema et siis käsitsi see klapp kinni lükata ja moto ära "lämmatada".ricardo25 kirjutas:aga milleks sinna mingi to´ru tuleb asemele panna
mulle siin räägiti et sohftist egr kinni keerata ja plekk ette
kas tavalise vag kaabliga pääseks sinna ligi ja kinni panna või on vaja mingit spets kaablit
kui keegi viitsiks sellega tegeleda siis võib mulle ps kirjutada koos töörahaga
asun tallinnas
võib ka lähiümbrusest
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
golfi_vend kirjutas:Spetskaabel, millega laetakse soft alla. Ma oskan ja tean kuidas teha kuid ei tea kas minu vana juust kaabel seda suudab. Vanakooli diisliaju kirjadejärgi on toetatud. Kas jyrisoo ei oska teha? Softi on ta võimeline uuendama, mis see egr siis ära pole.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
muidu tead sa millist osa softist täpselt muuta?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamin.e
jyrisool sain pakkumise softi kaudu egr ära kustutada
lihtsalt uurin siin täpsemalt maad et mis võimalused üldse on
lihtsalt uurin siin täpsemalt maad et mis võimalused üldse on
Viimati muutis ricardo25, 02 Mai 2012, 20:27, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kas Anti-Shudder-i peab kindlalt eemaldama? Kas mingit vigurit ei anna teha? Näiteks vanalt torult egr vahelt lõigata ja keevitusega mässata vms.... Kõik on ju tänapäeval võimalik.
Viimati muutis R36, 02 Mai 2012, 20:44, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
pmt olen ka ise selle peale mõelnud et pmt oleks hea kui oleks mees kes oskaks selle klapi nii ümber ehitada et see teine klapp ja funktsioon alles jääks aga selleks vaja kindlasti alumiiniumi keevitust esiteks. Ja muidugi minu 96kw tundub lekkivat kuigi palju ka selle klapi tift kah mis jookseb läbi EGR klapi ja hoiab ning liigutab seda siibrit klapi sees et sulgeda motosse minev õhuvool aga see leke õnneks ei ole mingi nii suur et hakkaks nii väga allapoole õli ajama st motot määrima vms...vb enamus sellest õlist ikkagi EGR i membraani õhutusavadest tulev õli. Pmt arvan et oleks võimalik selle EGR enda siiber seest välja lõigata...membraani õhutusavad kinni keevitada ning sellele turbost tulevale heitgaaside toru ja klapi vahele pime ette.golfi_vend kirjutas:Kas Anti-Shudder-i peab kindlalt eemaldama? Kas mingit vigurit ei anna teha? Näiteks vanalt torult egr vahelt lõigata ja keevitusega mässata vms.... Kõik on ju tänapäeval võimalik.
Muudmoodi ei näe seda ümberehitust ette praegu nii et see teine klapp alles jääks. Kui panna vahele asendustoru siis läheb kahjuks see teine klapp koos sellega...muidugi uus asendustoru selline et sel peaks veidi parem õhu läbivool kah olema st ei ole neid väikseid takistusi ees nende siibrite näol ja EGR klapi enda ehituse iseärasustest.
Viimati muutis copilot, 02 Mai 2012, 22:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Minu arvamus on, et ilma chipita lihtsalt vooliku eemaldamisel peaks tulema CEL kui ei tule siis võib arvata et, MAF on oma elupäevade lõpuosas.
minu silmis on 2 normaalset lahendust kuidas asi teha (chipi kaudu väljalülitamine on muidugi kõigeparem):
1. vag-com juhtmega ajus EGR-i töö viia 0 lähedale(õpetus http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j" onclick="window.open(this.href);return false;), ei tahma enam sisselaset ja ilmselt ka auto ei suuda enam tuvastada kui vaakumvoolik eemaldada.
2. EGR ära blokeerida ning keerata MAF nii nurgalla nagu on õpetatud siin http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 593&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
minu silmis on 2 normaalset lahendust kuidas asi teha (chipi kaudu väljalülitamine on muidugi kõigeparem):
1. vag-com juhtmega ajus EGR-i töö viia 0 lähedale(õpetus http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j" onclick="window.open(this.href);return false;), ei tahma enam sisselaset ja ilmselt ka auto ei suuda enam tuvastada kui vaakumvoolik eemaldada.
2. EGR ära blokeerida ning keerata MAF nii nurgalla nagu on õpetatud siin http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 593&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kui vahetan väärtuse 32768 lihtsalt 33768 vastu ja jälgin et õhu kogus jääks sinna 370 mg/stroke juurde, siis võib EGR klapp niisma vahele ka jääda ?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Siis on viidud EGR-i rakendumine miinimumi, mingil määral ikka vist töötab aga väga minimaalselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Niih, alustame kõige pealt sellest, et see vag com i ga tehtav EGR i toimimise muutmine on tehtav ainult nn vanakooli diisel TDI del. Kui juba tegu PD motoga siis unusta see vag com i ga tehtav õpetus üldse ära sest PD motol sa ei saa vag comiga EGR i juures pmt midagi muuta.Cloner kirjutas:Siis on viidud EGR-i rakendumine miinimumi, mingil määral ikka vist töötab aga väga minimaalselt.
Teiseks, väide, et kui CEL põlema ei löö siis MAF hakkab manala teed minema on jama, sest olen õhulugejat korduvalt testisõiduga testinud(räägin enda kogemusest ja minu 81kw vankooli diislist millel siis ka EGR vooliku tagant võtsin). Ja minek on muidu kah nii nagu olema peaks. Samuti EGR i vahelt võttes on sisseimetava õhu koguse muutus väga väike ja et kui ka seda muutust MAF ei näeks peaks asi olema ikka päris surnud mis aga tähendaks et ei liiguks su auto ei maast ega peest.
Ja kolmandaks see vag com iga tehtav muudatus ei vii EGR i toimimist kohe kindlasti nulli lähedale aga võib tõesti veidi aidata kaasa sellele et aju ei anna veakoodi hoolimata sisselaskes vähenenud takistusest tühipööretel v ühtlase kiirusega sõites mil EGRi rakendatakse st läbi MAF i saab aju sellest aru kuna EGR i rakendudes tekib sisselaskes väike lisatakistus sinna mineva väljalaske gaaside näol ja seega väheneb ka motosse imetava õhu kogus. Kuna aju teab milline peaks see takistus olema ja kui MAF näitab et hoolimata EGR i tööst on sisse imetava õhu kogus suurem kui olema peaks sel hetkel ongi tulemuseks veakood ja CEL.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Olen ma kuskil vastupidist väitnud?copilot kirjutas:Niih, alustame kõige pealt sellest, et see vag com i ga tehtav EGR i toimimise muutmine on tehtav ainult nn vanakooli diisel TDI del. Kui juba tegu PD motoga siis unusta see vag com i ga tehtav õpetus üldse ära sest PD motol sa ei saa vag comiga EGR i juures pmt midagi muuta.Cloner kirjutas:Siis on viidud EGR-i rakendumine miinimumi, mingil määral ikka vist töötab aga väga minimaalselt.
MAF-i kaudu kontrollitakse EGR-i tööd, kui sa egr-i vooliku tagant võtad siis peab tulema CEL, kui ei tule on midagi vale. Võibolla siis vanema põlvkonna mootorid pole selle suhtes nii tundlikud kuid PD mootoril peaks see kindlasti juhtuma. Selleks, et PD mootoril veakoodi ei tuleks keeratakse MAF andur nurga alla ja peaks saama sõita ilma et egr reaalselt töötaks.copilot kirjutas: Teiseks, väide, et kui CEL põlema ei löö siis MAF hakkab manala teed minema on jama, sest olen õhulugejat korduvalt testisõiduga testinud(räägin enda kogemusest ja minu 81kw vankooli diislist millel siis ka EGR vooliku tagant võtsin). Ja minek on muidu kah nii nagu olema peaks. Samuti EGR i vahelt võttes on sisseimetava õhu koguse muutus väga väike ja et kui ka seda muutust MAF ei näeks peaks asi olema ikka päris surnud mis aga tähendaks et ei liiguks su auto ei maast ega peest.
Esiteks räägid sa, et vanakooli mootor ei anna veakoodi kui egr ei tööta ja nyyd väidad et kui adaptsioonist nulli keerad ja vooliku eemaldad siis on veakood?copilot kirjutas:Ja kolmandaks see vag com iga tehtav muudatus ei vii EGR i toimimist kohe kindlasti nulli lähedale aga võib tõesti veidi aidata kaasa sellele et aju ei anna veakoodi hoolimata sisselaskes vähenenud takistusest tühipööretel v ühtlase kiirusega sõites mil EGRi rakendatakse st läbi MAF i saab aju sellest aru kuna EGR i rakendudes tekib sisselaskes väike lisatakistus sinna mineva väljalaske gaaside näol ja seega väheneb ka motosse imetava õhu kogus. Kuna aju teab milline peaks see takistus olema ja kui MAF näitab et hoolimata EGR i tööst on sisse imetava õhu kogus suurem kui olema peaks sel hetkel ongi tulemuseks veakood ja CEL.
Teiseks, Vag comiga egr-i adaptsiooni muutes maksimaalselt väikseks läheb MAF-i actual näit samaks mis REQ näit, see tähendab, et egr-ist ei lasta teisele ringile gaase.
Kui adaptsiooni pole tehtud, siis on reaalne näit nõutust väiksem, see vahe on seal see mis lastakse egr-i klapi kaudu uuele ringile. Peale paari minutit tühikäigul lülitab aju ka ise egr-i töö välja, vältimaks sisselaske täistahmamist, sellepärast peabki selle jälgimiseks aegajalt tuuri andma.
Enamasti jäetakse ikka voolik külge peale adaptsiooni tegemist, nagunii toimetab see asi minimaalselt peale seda.
Meed on odavad ja sellised aretatud moodused EGR-i eemaldamiseks, kui on soov tast loobuda ja nagunii chipi plaan siis tasuks see kindlasti välja kirjutada ajust.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
To cloner:
Su esimene vastus:
sry et ei maininud et see esimene lõik oli LIHTSALT täpsustuseks PD motode kohta.
teiseks see CEL i ilmumise kohta....loe läbi kogu teema algusest peale ehk siis seda ma pole väitnud et seda ei tule, vaid et minu VANAKOOLI diislil pole seda senini tulnud ja ka olen arvamuse selle kohta kirja pannud miks vb seda CEL tuld üldse ei süttigi, kuigi selle paari nädala jooksul mis ma oma masinaga ringi kärutasin viimati eestis olles ei saanud ei CEL i ega ka ühtegi veakoodi kuna tegin iga mõne päeva tagant korra veakoodide lugemise....vb aitab asjale kaasa see et see vag com adaption on tehtud aga 100% võin väita et MAF on korras mida sina väitsid veakoodi mitteilmumise põhjuseks vms algul. Ja mingeid muid vigu ei ole kah et seal midagi "nii mäda oleks"!!! Tean kuidas muutub ka minek mu masina puhul kui MAF ilt pistik tagant ära võtta ehk siis SITEMAKS sest ka seda proovinud sportlikust huvist.
ja su viimane vastusele, siis ma KORDAN üle vag com adaption ei keera sul midagi nulli ega ka mitte nullu ligidalegi mitte vaid piisav et vähendada v pmt isegi vältida edasisest sisselaske kinni tahmamist ja vb sel ka mingi seos sellega et CEL pole vähemasti minu masina puhul ilmunud seni...ainukesena saab seda nulli keerata v nulli läheldale muuta läbi aju remapi ja siiski soovitataksegi just see EGR toimimine just nulli ligidale keerata mitte päris 0 peale sest on olnud juhte kus miski pärast on sellisel juhul aju miski pärast mingi veakoodi ette visanud ehk siis soovitatav panna see seadesse a la ainult 5% toimimise ulatust st seda juhul kui klapp ka vahelt visatakse v pannakse pime vahele.
Samuti ei ole ma väitnud et vanakooli diisel kindlalt ei anna veakoodi...olen ainult maininud et minu masinal ei anna seda v vähemasti seni pole seda ka olnud ei siis kui mina viimati sõitsi ega ka praeguseks kui sellega minu õde v tema mees sõitnud....väida ja tee mulle puust ja punaseks ette kus ma seda väitnud
Vb sa oled vahepeal teemat lugedes veidi asja käest lasknud ja mitte aru saanud et jutuks tuli ka aju remap, kus ma olen jah rääkinud asja nulli ligidale keeramisest
mitte VAG COM
näiteks endal masinal peale adaptioni tegemist läks MAF näit ~280 pealt ~370 peale kusjuures muutub just see tegelik näit mitte nõutud st nõutud jääb samaks. ehk siis sisselaskes väheneb takistus tulenevalt siiselaske gaaside vähenemisest EGR i töös ja suureneb selle läbi motosse imetav õhu kogus mida ka MAF näeb ju. kui EGR rakendub peaks ka aju saama MAF ilt infi et väheneb motosse liikuv õhu kogus..
Su esimene vastus:
sry et ei maininud et see esimene lõik oli LIHTSALT täpsustuseks PD motode kohta.
teiseks see CEL i ilmumise kohta....loe läbi kogu teema algusest peale ehk siis seda ma pole väitnud et seda ei tule, vaid et minu VANAKOOLI diislil pole seda senini tulnud ja ka olen arvamuse selle kohta kirja pannud miks vb seda CEL tuld üldse ei süttigi, kuigi selle paari nädala jooksul mis ma oma masinaga ringi kärutasin viimati eestis olles ei saanud ei CEL i ega ka ühtegi veakoodi kuna tegin iga mõne päeva tagant korra veakoodide lugemise....vb aitab asjale kaasa see et see vag com adaption on tehtud aga 100% võin väita et MAF on korras mida sina väitsid veakoodi mitteilmumise põhjuseks vms algul. Ja mingeid muid vigu ei ole kah et seal midagi "nii mäda oleks"!!! Tean kuidas muutub ka minek mu masina puhul kui MAF ilt pistik tagant ära võtta ehk siis SITEMAKS sest ka seda proovinud sportlikust huvist.
ja su viimane vastusele, siis ma KORDAN üle vag com adaption ei keera sul midagi nulli ega ka mitte nullu ligidalegi mitte vaid piisav et vähendada v pmt isegi vältida edasisest sisselaske kinni tahmamist ja vb sel ka mingi seos sellega et CEL pole vähemasti minu masina puhul ilmunud seni...ainukesena saab seda nulli keerata v nulli läheldale muuta läbi aju remapi ja siiski soovitataksegi just see EGR toimimine just nulli ligidale keerata mitte päris 0 peale sest on olnud juhte kus miski pärast on sellisel juhul aju miski pärast mingi veakoodi ette visanud ehk siis soovitatav panna see seadesse a la ainult 5% toimimise ulatust st seda juhul kui klapp ka vahelt visatakse v pannakse pime vahele.
Samuti ei ole ma väitnud et vanakooli diisel kindlalt ei anna veakoodi...olen ainult maininud et minu masinal ei anna seda v vähemasti seni pole seda ka olnud ei siis kui mina viimati sõitsi ega ka praeguseks kui sellega minu õde v tema mees sõitnud....väida ja tee mulle puust ja punaseks ette kus ma seda väitnud


kontrolli nüüd oma masina peal ikkagi üle kuidas see näit muutub kui oled adaptioni ära teinud ja tee selgeks kuidas ikkagi MAF ära tunneb et EGR ist ei tule gaase sisselaskesse kuigi samal ajal aju seda eeldabKui adaptsiooni pole tehtud, siis on reaalne näit nõutust väiksem, see vahe on seal see mis lastakse egr-i klapi kaudu uuele ringile. Peale paari minutit tühikäigul lülitab aju ka ise egr-i töö välja, vältimaks sisselaske täistahmamist, sellepärast peabki selle jälgimiseks aegajalt tuuri andma.
Enamasti jäetakse ikka voolik külge peale adaptsiooni tegemist, nagunii toimetab see asi minimaalselt peale seda.

Viimati muutis copilot, 16 Mai 2012, 00:30, muudetud 6 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
P0402: EGR Excessive flow that actually means that the ECU is seeing too much flow at the MAF and therefore not enough flow thru the EGR system. It should really read "P0402:EGR system detects excessive flow at MAF therefore insufficient EGR flow"
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Mul on see toimimine ammu selge, sina lahmid huupi hetkel.copilot kirjutas:To cloner:
kontrolli nüüd oma masina peal ikkagi üle kuidas see näit muutub kui oled adaptioni ära teinud ja tee selgeks kuidas ikkagi MAF ära tunneb et EGR ist ei tule gaase sisselaskesse kuigi samal ajal aju seda eeldabKui adaptsiooni pole tehtud, siis on reaalne näit nõutust väiksem, see vahe on seal see mis lastakse egr-i klapi kaudu uuele ringile. Peale paari minutit tühikäigul lülitab aju ka ise egr-i töö välja, vältimaks sisselaske täistahmamist, sellepärast peabki selle jälgimiseks aegajalt tuuri andma.
Enamasti jäetakse ikka voolik külge peale adaptsiooni tegemist, nagunii toimetab see asi minimaalselt peale seda.näiteks endal masinal peale adaptioni tegemist läks MAF näit ~280 pealt ~370 peale kusjuures muutub just see tegelik näit mitte nõutud st nõutud jääb samaks. ehk siis sisselaskes väheneb takistus tulenevalt siiselaske gaaside vähenemisest EGR i töös ja suureneb selle läbi motosse imetav õhu kogus mida ka MAF näeb ju. kui EGR rakendub peaks ka aju saama MAF ilt infi et väheneb motosse liikuv õhu kogus..

Kui on tehtud adaptsioon siis on mõlemad numbrid samad, seega maf loeb kogu õhuvoolu ja egr-ist ei tule suurt midagi. Seetähendab, et nõutud ja tegelikud kogused lähevad võrdseks, seega lastaksegi egr-i kaudu minimaalne kogus ainult uuele ringile.
Kui adaptsiooni pole tehtud on reaalne MAF-i näit ca 280 ja nõutud on ca 370 ja nende vahe on see kogus mis lastakse EGR-i kaudu uuele ringile.
Kui võtta lihtsalt voolik ära siis aju näeb, et mafi kaudud loetakse õhukoguseks 370 ning egr-i aktiveerimisel aju poolt näit ei muutu ning tulebki veakood.
Ära lahmi, mõtle.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
ma ei lahmi siin midagi. vaata ikkagi üle palju on sul see actual näit? sp muutub ka tegelik niisamagi ilma vag com i adaptionita 370 peale seda kui moto minutit vms kohapeal käimist sest EGR lülitatakse aju poolt ise välja et vältida liigset tahmamist nagu sa ise ka ennem ütlesid. Sp on ka vajalik ennem adaptioni korra gaasi anda õrnalt et EGR jääks töösse ja see tegelik näit jääks madalaks ehk siis selle nõutud 280 juurde. Nüüd kui teha vag com adaption ongi sul see tegelik kogu aeg 370 peal aga nõutud on ikkagi seal 280 kandis. Osadel on isegi see tegelik veelgi suurem kui see 370 kui EGR välja lülitatud aju poolt st a la 465 vms isegi.Cloner kirjutas:Mul on see toimimine ammu selge, sina lahmid huupi hetkel.copilot kirjutas:To cloner:
kontrolli nüüd oma masina peal ikkagi üle kuidas see näit muutub kui oled adaptioni ära teinud ja tee selgeks kuidas ikkagi MAF ära tunneb et EGR ist ei tule gaase sisselaskesse kuigi samal ajal aju seda eeldabKui adaptsiooni pole tehtud, siis on reaalne näit nõutust väiksem, see vahe on seal see mis lastakse egr-i klapi kaudu uuele ringile. Peale paari minutit tühikäigul lülitab aju ka ise egr-i töö välja, vältimaks sisselaske täistahmamist, sellepärast peabki selle jälgimiseks aegajalt tuuri andma.
Enamasti jäetakse ikka voolik külge peale adaptsiooni tegemist, nagunii toimetab see asi minimaalselt peale seda.näiteks endal masinal peale adaptioni tegemist läks MAF näit ~280 pealt ~370 peale kusjuures muutub just see tegelik näit mitte nõutud st nõutud jääb samaks. ehk siis sisselaskes väheneb takistus tulenevalt siiselaske gaaside vähenemisest EGR i töös ja suureneb selle läbi motosse imetav õhu kogus mida ka MAF näeb ju. kui EGR rakendub peaks ka aju saama MAF ilt infi et väheneb motosse liikuv õhu kogus..
![]()
Kui on tehtud adaptsioon siis on mõlemad numbrid samad, seega maf loeb kogu õhuvoolu ja egr-ist ei tule suurt midagi. Seetähendab, et nõutud ja tegelikud kogused lähevad võrdseks, seega lastaksegi egr-i kaudu minimaalne kogus ainult uuele ringile.
Kui adaptsiooni pole tehtud on reaalne MAF-i näit ca 280 ja nõutud on ca 370 ja nende vahe on see kogus mis lastakse EGR-i kaudu uuele ringile.
Kui võtta lihtsalt voolik ära siis aju näeb, et mafi kaudud loetakse õhukoguseks 370 ning egr-i aktiveerimisel aju poolt näit ei muutu ning tulebki veakood.
Ära lahmi, mõtle.
Ehk siis EGR stock seades ilma adaptionite jms kui EGR on aju poolt tühipööretel sisse lülitatud on eeldatud/nõutud nõit 280 kandis ja samuti peaks seal kandis olema ka tegelik...nüüd peale minutikest tiksumist lükkab aju EGR i välja ja tegelik näit läheb üles(ALH ja AHF i puhul tavaliselt 370 peale, aga võib olla ka midagi üle 400 mõnel teisel motol). Nõutud näit ei muutu tühipööretel olenemata kas EGR on sees v mitte nii palju kui ma mäletan selle EGR iga jännates. Muidugi need nr võivad veidi erineda kuid pmt EGR töös=tegelik ja nõutud sama, EGR väljas= nõutud madalam kui tegelik.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Lisaks siis et see vag com adaption ei muuda mitte midagi selle juures mida aju eeldab vaid otseselt EGR klapi juhtimist.
Antud pilt siis minu 96kw PD motoga masina MAF näitudest loetud sekundid peale seda kui moto käivitasin...nagu näha on EGR duty cycle 60% juures st EGR on töös...MAF nõutud 260 ja tegelik kah seal 250 ja 260 vahel.

Niih, sellel pildil siis näha kuidas muutuvad näidud peale seda kui kohapeal tiksunud moto minut v veidi peale ning hetk mil aju lükkab EGR i välja, tõuseb MAF tegelik 450 kanti ning EGR duty cycle läheb 4,8% peale. MAF nõutud ei muutu ja ei muutu see ka siis kui sa teed vanakooli dislal selle vag com i adaptioni, lihtsalt MAF tegelik näit on sul kogu aeg tühikäigul 370 vms kandis(EGR duty cycle näitu ei mäleta) kui õigesti mäletan ja nõutud jääb raudselt 280 vms peale.

siin pildil näha mis juhtub jällegi kui korra varbaga gaasipedaali katsuda, mida soovitatakse teha kui teed vanakoolikal seda VAG COM adaptioni ehk siis peale minutit vms tiksumist lülitub EGR välja(EGR duty cycle 4,8%), nüüd andsin gaasi ja lükati EGR tagasi tööle mille tulemusena kukkus MAFi tegelik näit tagasi aju poolt eeldatud peale ja ka EGR duty cycle on 60% ümber.

To cloner: mul ei ole hetkel kahtlust et sa ei saa EGRi tööst üldse aru aga sinu viimase postituse 2 viimast lõiku ütleb küll mulle et sa saad asjast veidi valetpidi aru ja seda just näitude koha pealt et mis ja miks muutub ja millal see veakood ka ilmuda võib ehk siis kui adaption on tehtud siis EI OLE näidud samad ja vastupidi. Nõutud on kogu aeg sama, muutub ainult tegelik kas siis läbi adaptioni tegemise v siis olenevalt kuidas aju EGR i juhib ja võtab ta arvesse tegeliku näitu just siis kui aju EGRi töösse lülitanud eeldades et tegelik kukub eeldatud tasemele.
Rohkem puust ja punasemalt vist ei ole võimalik ette teha seda asja
Antud pilt siis minu 96kw PD motoga masina MAF näitudest loetud sekundid peale seda kui moto käivitasin...nagu näha on EGR duty cycle 60% juures st EGR on töös...MAF nõutud 260 ja tegelik kah seal 250 ja 260 vahel.

Niih, sellel pildil siis näha kuidas muutuvad näidud peale seda kui kohapeal tiksunud moto minut v veidi peale ning hetk mil aju lükkab EGR i välja, tõuseb MAF tegelik 450 kanti ning EGR duty cycle läheb 4,8% peale. MAF nõutud ei muutu ja ei muutu see ka siis kui sa teed vanakooli dislal selle vag com i adaptioni, lihtsalt MAF tegelik näit on sul kogu aeg tühikäigul 370 vms kandis(EGR duty cycle näitu ei mäleta) kui õigesti mäletan ja nõutud jääb raudselt 280 vms peale.

siin pildil näha mis juhtub jällegi kui korra varbaga gaasipedaali katsuda, mida soovitatakse teha kui teed vanakoolikal seda VAG COM adaptioni ehk siis peale minutit vms tiksumist lülitub EGR välja(EGR duty cycle 4,8%), nüüd andsin gaasi ja lükati EGR tagasi tööle mille tulemusena kukkus MAFi tegelik näit tagasi aju poolt eeldatud peale ja ka EGR duty cycle on 60% ümber.

To cloner: mul ei ole hetkel kahtlust et sa ei saa EGRi tööst üldse aru aga sinu viimase postituse 2 viimast lõiku ütleb küll mulle et sa saad asjast veidi valetpidi aru ja seda just näitude koha pealt et mis ja miks muutub ja millal see veakood ka ilmuda võib ehk siis kui adaption on tehtud siis EI OLE näidud samad ja vastupidi. Nõutud on kogu aeg sama, muutub ainult tegelik kas siis läbi adaptioni tegemise v siis olenevalt kuidas aju EGR i juhib ja võtab ta arvesse tegeliku näitu just siis kui aju EGRi töösse lülitanud eeldades et tegelik kukub eeldatud tasemele.
Rohkem puust ja punasemalt vist ei ole võimalik ette teha seda asja

Viimati muutis copilot, 17 Sept 2012, 21:36, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Mnjah, annab tunda, et aastaksese vw-st eemal oldud, ei maleta enam kumbapidi oli see, kumb nr muutus.
Aga adaptsiooniga läheb see number suhteliselt samaks kui see mis on siis kui aju ise egr-i välja lükkab.
Hetkel liigun üldse volvoga, sel on 2,5tdi moto peal aga mingit sellist adaptsiooni seal teha ei saa.
Aga adaptsiooniga läheb see number suhteliselt samaks kui see mis on siis kui aju ise egr-i välja lükkab.
Hetkel liigun üldse volvoga, sel on 2,5tdi moto peal aga mingit sellist adaptsiooni seal teha ei saa.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
jap, nii ta on, siis on see tegelik kogu aeg pmt sama nagu juhul kui aju EGR i ise selle välja lülitab...mäletan et ajal kui alles TDI omanikuks sain ja sai niisama neid maf näite vaadatud ja vag comiga auto kallal oldud siis peale seda kui auto oli mingi aja tühipööretel käinud läks MAF i näit sinna 370 vms peale(see siis 81kw boraga) ja mõtlesin kah tol ajal et miks see nii on v et mis toimus(mingeid adaptione polnud teinud tol ajal).Cloner kirjutas:Mnjah, annab tunda, et aastaksese vw-st eemal oldud, ei maleta enam kumbapidi oli see, kumb nr muutus.
Aga adaptsiooniga läheb see number suhteliselt samaks kui see mis on siis kui aju ise egr-i välja lükkab.
Hetkel liigun üldse volvoga, sel on 2,5tdi moto peal aga mingit sellist adaptsiooni seal teha ei saa.
Üks võimalus on see et adaptioni korral jääb see 370 lubatud piiridesse ja sp ei hakka ka CEL põlema, sama ka siis kui justnimelt vanakoolikal lihtsalt klapil vaakumvoolik tagant võtta jääb see näit lubatud piiridesse sest kui õigesti mäletan siis vist jäi see näit kah sinnakanti vms mis adaptioni korral. Kuid samas on juhtumeid kus ikkagi hakkab see CEL põlema ka peale adaptioni ja siis pimeda ette panemist.
PD motol vist see asi vähe tundlikum v siis lubatud vahemikud väiksemad ja üldjuhul on CEL garanteeritud kui pimeda ette paned vms.
Rääkides enda 81kw masinast siis selle 2 nädala jooksul ei saanud ei CEL i ega ka ühtegi veakoodi ja pole ka seni õe käes CEL i ette tulnud. Ise arvan et kas pirn läbi v see tuluke kunagi ammu ennem minu omandisse tulekut eemaldatud mingi tollase suurema vea pärast et autost lahti saada vms, sest pole seni CEL tuld kordagi sel masinal põlemas näinud(ka limp mode i korral mitte).
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Ma kuskile panin siia teemasse lingi välismaissesse foorumisse, seal keeravad pd mootoritel õhukulu lugeja natuke nurgaalla ja ei tule kah veakoodi vooliku lahtiühendamisel.