Täna hommikul sai kinni istutud ja sai natukene gaasi antud autole ja järsku lõi ABS tule põlema ,ja ei taha. ära kustuda.Kui keegi teab mis viga võib olla ,siis oleks tore teada saada.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis argo, 18 Mai 2012, 06:41, muudetud 2 korda kokku.
Tee diagnostika ja saad teada. Ükskõik milline ABS andur ükskõik millisel rattal võis viga saada jne. Tallinnas saan mina sellega aidata, mujalt Eestist leiad kindlasti ka foorumi abiga kedagi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Testri oommeetriga saad ju ka kontrollida anduri korrasolekut. Milleks kohe diagnostika (kõik ei ela linnas). Vaata ka anduri külge minev juhe üle (eriti esisilla juhe).
ede74 kirjutas:Probleem kõrvaldatud ehk ise kadus ära .Piduri õli läks lihsalt liiga kuumaks.
Vägagi huvitav diagnoos asjale aga hea, et auto korda said!
[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Mul sama jama, hakkas talvel põlema peale esimese lume tulekut , kui sai vähe lapatsit antud. Algul kustus ära vahepeal, nüüd põleb kogu aeg. Vahel on kustus kui auto käima paned hommikul aga nii kui natukene paigalt liigub, läheb tuli põlema kohe.
Tänage Hitlerit ja Porschet Volkswageni loomise eest! :)
Connected kirjutas:Jah aga nyyd on olnud plussis paar kuud julgelt juba, ikka särab vastu armatuuril teine. Kui suur töö selle vahetamine on?
Mida sa vahetama plaanid hakata? Esiteks on 4 andurit, igaüks ühel rattal. Samuti võib viga peituda kuskil ABSi juhtplokis endas (selle aju jne). Enne oleks targem ikka diagnostika teha ja konkreetne põhjus teada saada. Soome poolt abistajaid ei tea, aga kui vahepeal Eestimaale põikad, siis Tallinnas saan aidata.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Minul lõi eile ABS-i ja hüüumärgi tule korraga põlema mnt-l peale poolteljeotsa ja esirehvide vahetust.
Kuida ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma seda andurit saan lähemale koksida kui selle pea nõnda pehme?
Teen enne diagnosti ära muidugi kui koksima hakkan.
Mainin ära, et peale võtme välja keeramist kaovad tulukesed ära kuni järgmise korrani.
Pole kindlat vahemikku kuna põlema läheb. VAhepeal ei lähe üldse.
Viimati muutis audivana, 24 Mai 2012, 06:13, muudetud 1 kord kokku.
Kas pooltelje ots mis külge läks, oli ikka andurivööga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..