Passat B3 automaadist manuaaliks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 02 Juun 2012, 22:19
- Telefon: 59004703
- Auto: Audi 80 B4 1.8TQ, Audi 80 B4 1.8T, Audi 80 B4 Avant 2.0
- Asukoht:
Passat B3 automaadist manuaaliks
Üritasin siis otsingu abil oma küsimusele vastust leida, aga ei leidnud. Sooviks siis teada saada, kas b3 kerega passatil oleks võimalik vahetada automaat käigukast ümber manuaali vastu ning mida selleks täpsemalt ka vaja läheb peale kasti, pedaalide, hoovastiku ning kangi enda? Kas juhtmestikus peab ka miskit ümber tegema? Kas sobib ainult sama mootori kast või mõni teine ka? Samas pakub ka huvi, mis hinnaga oleks võimalik neid juppe ka soetada. Autoks on siis VW Passat B3 1.8 66kw 93' arriva. Soov oleks siis auto pärast sellist vahetust uuesti müüki panna, kuna kõik hoiavad sellest automaatkastis suure kaarega eemale ning kommiraha eest ei tahaks ka teda päris ära anda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B3 automaadist manuaaliks
Arvatavasti ka pooltelgi, sest vähemalt Boral on küll erinevad, automaat B3 pole kahjuks näppinud. Lisaks hooratast, sidurikomplekti, võimalik et ka kasti käpp/kinnitus on teistsugune. Ma ei tea kuidas sellisel lahjemal bensukal on, aga G60 on sidur hüdrauline, ehk seega on vist vaja ka teist piduriõli potskat, kus on mitu väljundit, automaadil ainult üks vist. Võimalik et on ka teine väljund olemas, et saad maha lõigata. Lisaks muidugi kogu hüdrosiduri majandust torudega jne.
B3 elektriskeeme ei viitsi veel uurida, aga tõenäoliselt ka seal pead midagi tegema jah, sest enamasti ju lastakse autot käivitad ainult P või N asendis ja kui need pistikud kõik lahti kisud, siis suure tõenäosusega enam ei lase käivitada.
Aga kas see ettevõtmine suures plaanis ära tasub on suht küsitav. Äkki lihtsalt ei ole sellise B3 vastu väga huvi ja hinnad ongi odavad. Pane kõigepealt üldse oma soovitud hinnaga manuaalina müüki ja vaata kas keegi üldse huvitub.
B3 elektriskeeme ei viitsi veel uurida, aga tõenäoliselt ka seal pead midagi tegema jah, sest enamasti ju lastakse autot käivitad ainult P või N asendis ja kui need pistikud kõik lahti kisud, siis suure tõenäosusega enam ei lase käivitada.
Aga kas see ettevõtmine suures plaanis ära tasub on suht küsitav. Äkki lihtsalt ei ole sellise B3 vastu väga huvi ja hinnad ongi odavad. Pane kõigepealt üldse oma soovitud hinnaga manuaalina müüki ja vaata kas keegi üldse huvitub.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Passat B3 automaadist manuaaliks
Pole just sellisele küsimusele pädev vastama, aga kasutaja dellu jutust võib järeldada, et ümberehitus läheb maksma arvestatava summa. Löö kokku juppide hinnad. Saad eeldatavasti oma 150-200€ summaks. Sellise aastaarvuga passatid maksavad 800-1200€ Ons mõtet 200 alla loopida et autost turuhinnaga lahti saada. Pigem löö turuhind ette ja pane tingi. Ja kui käimakast sul korras on, siis pole mõtet vaeva üldse näha selle jamaga 

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat B3 automaadist manuaaliks
Ostad ca 300 € doonori ja võtad vajalikud asjad. Peale sada müüd ülejäänu maha ja saad oma raha tagasi. Mis seal keerulist on? Pidurivedeliku anumad on kõigil üks. Vahetama paead hooratta, käigutrossid, pedaalid. Kuni 92.a. ei pea ka pooltelgi vahetama. Uuematel on teistsugused poolteljed. Loomulikult ka siduri pead lisama ja käigukasti samuti vahetama.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.