Tervist, mure järgmine: pidurikolb läheb korralikult suportisse, liigub edasi tagasi korralikult aga ca 5min pärast ei liigu ja peab kompressoriga välja laskma. Milles võib ola asi.
Suport on vana. kolb ja tihend on uued
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis argo, 02 Juun 2012, 15:26, muudetud 1 kord kokku.
kõik on korras! pane külge ja sõida
lihtsalt määre mida sa algul kandsid mansetile, muljutakse pinge(istu) tagajärjel kolvi ja manseti vahelt välja. kui sul on asjad auto kyljes, siis pidurile vajutades liigub kolb väljapoole ja tänu manseti ja kolvi vahelisele pingele (istule) saabki kolb tagasi liikuda (kuna kumm on elastne ja nö venib natuke kaasa siis tekib jõud mis tõmbab kolvi tagasi ja piduriklots vabaneb ning auto saab rahus edasi liikuda).
joss1357 kirjutas:kõik on korras! pane külge ja sõida
lihtsalt määre mida sa algul kandsid mansetile, muljutakse pinge(istu) tagajärjel kolvi ja manseti vahelt välja. kui sul on asjad auto kyljes, siis pidurile vajutades liigub kolb väljapoole ja tänu manseti ja kolvi vahelisele pingele (istule) saabki kolb tagasi liikuda (kuna kumm on elastne ja nö venib natuke kaasa siis tekib jõud mis tõmbab kolvi tagasi ja piduriklots vabaneb ning auto saab rahus edasi liikuda).
eeldan, et tegid kõik ilusti puhtaks.
Kõik on puhas jah, aga teine kolb liikus suportis ilusti, ei ole vaja suuremat jõudu rakendada.
Jupid ei ole auto küljes.
Kas oled kindel et võib külge panna? sest kolvi liigutamiseks on päääris korralikku jõudu vaja kui kompressoriga kolvi välja tahan lasta.
joss1357 kirjutas:kõik on korras! pane külge ja sõida
kui sul on asjad auto kyljes, siis pidurile vajutades liigub kolb väljapoole ja tänu manseti ja kolvi vahelisele pingele (istule) saabki kolb tagasi liikuda (kuna kumm on elastne ja nö venib natuke kaasa siis tekib jõud mis tõmbab kolvi tagasi ja piduriklots vabaneb ning auto saab rahus edasi liikuda).
eeldan, et tegid kõik ilusti puhtaks.
Vahemärkusena - hüdraulika vedelik tõmbab piduripedaali vabastamisel siiski kolvid suppordites veidi tagasi, et pidur vabastuks. Autoehituse kursuses räägitud tõde.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Pooldan joss 1357 vastust. Suppordi tihend on nelikant rist lõikega. Surve(pidurduse korral)tekkimisel tihendi sisemine serv liigub koos kolviga väljapoole(tihend viiakse nn. paindesse).Surve kadudes taastab tihend oma alg asendi koos kolvi tagasi tõmbamisega. Vastasin ainult joss1357 ja GTI vahelisele jutule.