Passat B5 automaatkäigukast
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B5 automaatkäigukast
Tere,
Palun soovitage asjatundlikku ettevõtet või spetsialisti, kes oskaks aidata aut. käigukastiga.
1,8 92kw 1997a Passati käigukast. 2-lt 3-ndale vahetades tuleb paus ja jõnks sisse. Samas käigukastis vahetati hiljuti õli ja filter ning vaja kontrollida õlitaset käigukastis.
Käigukasti aju "nulliti" ära kuid viga tuli järgneval päeval tagasi.
Muidu töötab käigukast laitmatult.
Tänan ett asjalike soovituste eest!
Palun soovitage asjatundlikku ettevõtet või spetsialisti, kes oskaks aidata aut. käigukastiga.
1,8 92kw 1997a Passati käigukast. 2-lt 3-ndale vahetades tuleb paus ja jõnks sisse. Samas käigukastis vahetati hiljuti õli ja filter ning vaja kontrollida õlitaset käigukastis.
Käigukasti aju "nulliti" ära kuid viga tuli järgneval päeval tagasi.
Muidu töötab käigukast laitmatult.
Tänan ett asjalike soovituste eest!
Viimati muutis Olxik, 11 Juun 2012, 21:30, muudetud 1 kord kokku.
Olx
VW Golf 5
VW Golf 5
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Otsing?
Näiteks peaks üks esimesi teemasid siin olema: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... et#p587058" onclick="window.open(this.href);return false;
Näiteks peaks üks esimesi teemasid siin olema: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... et#p587058" onclick="window.open(this.href);return false;
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Tänan! Vaatasin teemad üle kuid konkreetset lahendust/tulemust ei ole. Nagu arusaan on ainus võimalus soovitatud Taketisse veereda.dellu kirjutas:Otsing?
Näiteks peaks üks esimesi teemasid siin olema: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... et#p587058" onclick="window.open(this.href);return false;
Olx
VW Golf 5
VW Golf 5
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Esimeses lauses küsid ju ettevõtet, seega ka vastus sellele on jah Taket või siis Autohooldus (endine Audihooldus). Kui sul kasti õli vahetati, siis vast pandi normi ka ja kui sul viga ainult ühe üleminekuga, siis vaevalt ka õlitaseme viga. Siis vast jamaks kõigiga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Kuidas see nullimine käis? Võid igaks juhuks proovida ka nö manuaalset resetti kui sulle just seda juba ei tehtud. Ei tea kas see reaalselt midagi ravib ka aga proovi järgi:
1.key on (dont start, just turn the car on)
2.gas down to floor for 10 sec
3.while holding gas, turn key off
4.let go of gas
5.key on (again, on, dont start) for 5 min (for throttle readaptation). touch nothing.
6.then start while touching nothing.
7.drive and see what happens.
Ma kaldun siiski arvama, et õlivahetus võis mingi kaka lahti leotada kuskilt ja nüüd jääb mingi solenoid kinni või lahti kasti hüdraulika blokis. Aitab võibolla solenoidide välja koukimine ja pesu. Kui oleks elektriline viga siis peaks veakood ka kasti aju mälusse tulema.
1.key on (dont start, just turn the car on)
2.gas down to floor for 10 sec
3.while holding gas, turn key off
4.let go of gas
5.key on (again, on, dont start) for 5 min (for throttle readaptation). touch nothing.
6.then start while touching nothing.
7.drive and see what happens.
Ma kaldun siiski arvama, et õlivahetus võis mingi kaka lahti leotada kuskilt ja nüüd jääb mingi solenoid kinni või lahti kasti hüdraulika blokis. Aitab võibolla solenoidide välja koukimine ja pesu. Kui oleks elektriline viga siis peaks veakood ka kasti aju mälusse tulema.
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Õlitaseme viga ei kahtlustagi sest jõnksuga käiguvahetus oli juba ennem.
Õli vahetati kui eelmine omanik sai siit foorumist soovituse solenoidid puhastada kuna viga võib olla selles, et solenoid kinni jääb vms.
Veakoodi kast ei näita. Kasti aju nulliti ettevõttes, mille nime ma kahjuks ei mäleta. Peale seda kast töötas korralikult 1 päeva ja viga tuli tagasi.
Proovin manuaalse reseti ka teha ja annan teada, mis sai. Tobimarg, tänan info eest!
Õli vahetati kui eelmine omanik sai siit foorumist soovituse solenoidid puhastada kuna viga võib olla selles, et solenoid kinni jääb vms.
Veakoodi kast ei näita. Kasti aju nulliti ettevõttes, mille nime ma kahjuks ei mäleta. Peale seda kast töötas korralikult 1 päeva ja viga tuli tagasi.
Proovin manuaalse reseti ka teha ja annan teada, mis sai. Tobimarg, tänan info eest!
Olx
VW Golf 5
VW Golf 5
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Veaotsingu osas on need kasti igavene needus. Seepärast ma neid igal võimalusel laidan ja kellelegi ei soovita. Kui ta ükskord nöökima hakkab siis tundub, et lõppu ei tulegi. Omal mul oli nii, et tegin kastile kapremondi kuna turbiin ja sidurite lamellid olid läbi. Sisuliselt sai kõik kuluvosad vahetatud. Vahetati ka 2x õli aga ikka jamad jätkusid. Nii kui kast soojenes hakkas jõhkralt käike paugutama. No ikka selline tunne oli vahepeal, et midagi sai füüsiliselt väga haiget. Aga sõitsin niimoodi mitu aastat. Küll prooviti õli vahetada, solenoide puhastada jne. Jama oli ikka kohe varsti tagasi, ka peale suuri kulutatud summasid. Huvitav oligi see, et mingiks ajaks (kas siis 50km või nädal aega) alati ravi aitas aga siis olid sümptomid tagasi. Kahetsen, et ei teinud manuaaliks ümber või ei otsinud uut automaatkasti. Usun, et enne sa sellest veast jagu ei saa kui vahetad tervikuna hüdraulika juhtbloki ära. Seal kuluvad aastate jooksul solenoidide taga olevate klappide kanalid ära ja kanalid ei ole enam hermeetilised. Aga kogu elu toimibki seal rõhkude peal. USA-s tehakse ka ülepuurimist ja pannakse remontkomplekte aga ma ei tea kes Eestis seda teeb. Ja üldiselt on nii, et kui sa praegu kuhugi Taketisse ronid siis räägitakse sulle kapremondi juttu kuna kast on juba nii vana.
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Tegin selle manuaalse reseti ära kuid see ei mõjutanud kahjuks midagi.
To tobiberg:
Lugedes sinu kogemusi siis ei ole tõesti mõtet käigukasti remonti viia sellises olukorras. Eelmine omanik sõitis selle jõnksuga kolm aastat ja hullemaks ei olevat läinud.
Kas sul kadusid kastivead ära peale hüdraulika juhtbloki vahetust?
To tobiberg:
Lugedes sinu kogemusi siis ei ole tõesti mõtet käigukasti remonti viia sellises olukorras. Eelmine omanik sõitis selle jõnksuga kolm aastat ja hullemaks ei olevat läinud.
Kas sul kadusid kastivead ära peale hüdraulika juhtbloki vahetust?
Olx
VW Golf 5
VW Golf 5
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Ma ei raatsinud hüdraulika juhtblokki ära vahetada kapremondi käigus. See oleks lisanud 17 000 kroonile veel umbes 8000 krooni ja siis oleks remondi hind juba naeruväärseks läinud võrreldes auto hinnaga (Golf 4, tol ajal väärt umbes 80-90k krooni). Aga hiljem sai siiski veel selle kastiga nii palju möllatud, et oleks ikkagi tulnud odavam kohe ka hüdraulika juhtblokk ära vahetada ja oleks asi tõenäoliselt korras olnud kuna muu kasti sisu oli sisuliselt uus selleks hetkeks. Võid ju lasta proovida huvi pärast üksikuid solenoide vahetada aga keegi ei saa garanteerida, et kestma jääb. Mina sain enda auto õnneks müüdud, see oli õnnis päev:) Proovisõit oli külma mootoriga ja siis kõik toimis. Võibolla ma põlen põrgus selle eest aga ma võtan selle riski.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Milliseid vigu Vag-Com näitab?Võin kaabli peale visata kui Mustamäe -Nõmme kandis liigud.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Passat B5 automaatkäigukast
Nagu eelmine omanik väitis siis vigu ei näita. Kuid jäta palun oma telefoni nr.
Olx
VW Golf 5
VW Golf 5