Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
priit888
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
Asukoht: Jüri

Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas priit888 »

Olles saanud 5min sõita viskas kirja ette et õlirõhk madal seiska mootor.Pidasin kinni ja tegin kapoti lahti.Mootorist tuli mingit plõkusvat häält mingi 10 sek intervalliga.Gaasi andes hakkas nagu vilisema ja plõksumine käis sama moodi edasi.Õli oli min, valasin juurde aga ei muutunud midagi.Peale 3ndat käivutust hakkas ka mootori tuli põlema.
Oskab keegi õelda milles viga.Autoks passat b6 2,0 td dsg 125kW.
Viimati muutis priit888, 17 Aug 2012, 09:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kaabel järgi ning diagnostikat tegema.

priit888
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
Asukoht: Jüri

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas priit888 »

Kahjuks endal kaablit pole ja asun Tallinnast 130 km kaugusel.
Lisan ka video antud häälest, mis eile õhtul oli veits valjem.
http://www.youtube.com/watch?v=HyxeJEju5g0" onclick="window.open(this.href);return false;

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Ma nüüd ei tea kas 125 KW mootoril on õlipump keti või hammakatega aga mul oli just 103 kw mootoriga sarnane kogemus.Oli alguses lagin mootoris ja koguaeg süvenes kuni ühel käivitusel poos mootori kinni.Lahti võttes selgus et õlipumba kett oli pooleks läinud.Lõhkus siis ära veel otsakaane.Revalautost selgus siis et enam pole võimalik ketti ja pingutit tellida kuna see oli tehase konstruktsiooniviga.Tuli soetada balansiirvõllid koos õlipumbaga,vända otsa hammakas ,uus esikaan ja karteripõhi ja veel paar vidinat.Kokku siis u 1500 euri eest.Panin asjad külge ja kõik oli OK.
Räägin ma seda juttu sellepärast et kett võis ka nii katki minna(juhul kui sul ikka on ketiga variant) et ei poonud kinni ja nüüd seisab õlipump paigal.Esimese asjana peaks õlisurve ära kontrollima.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2156
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas siLc »

Kui selle 125kW mootori kood on BMR ja aasta 2007, siis Elsa näitab, et sellel võib veel olla õlipumba ajam ketiga.

priit888
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
Asukoht: Jüri

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas priit888 »

Mootori kood on jah BMR ja tegu 2007 jan kuu autoga.
Hääl oli küll selline, et midagi nagu ei haakuks taha või siis pooleks läinud kett käis kuhugi vastu.
Video tehtud järgmine päev,kus seda haakumise häält enam pole.
Sai nüüd auto treilaga saksa autosse viidud- lähipäevadel saab teada milles viga.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas riio »

See pidi nende tüüp viga olema... tehase valearvestus ja tavaliselt juhtub see 160 tuhat km juures ära. Paljudel andis ka grantii ajal saba kus siis tehas tunnistas oma nõrdimust.

priit888
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
Asukoht: Jüri

Re: Passat B6 õlirõhk madal ja midagi plõksib

Lugemata postitus Postitas priit888 »

Tegu pole kettajamiga.Veaks siis kulunud kuuskant varras, mis seda seal ringib ajab.Kahjuks 2km sõitu lõhkus ka midagi ära ja õlipump koos ülekande korpusega tuleb ära vahetada.Hind VW esindusest 1400 eur koos tööga, millest varuosad kokku ca 1200 eur.
Viimati muutis priit888, 17 Aug 2012, 09:17, muudetud 4 korda kokku.

priit888
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
Asukoht: Jüri

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas priit888 »

Auto siiamaani (17.06-17.08)esinduses, sest varuaosaga on probleeme.Lugedes välismaa foorumit, siis see osa on väga minev kaup ning kõigil kellel 2.0tdi mootorid (2005-2008)tasuks see kuuskant varras lasta üle vaadata ja vajadusel vahetada.Varras ise maksab ca 10 euri, koos vahetusega ca 200 euri, aga kui katki läheb, siis min 1500 euri ja max koos mootori ja turba vahetusega küündib 8000 euri kanti.

priit888
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:31
Auto: Passat 2,0tdi universaal 2007 DSG
Asukoht: Jüri

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas priit888 »

Auto ikka veel remondis.
Vahepeal siis uued osad õlipump koos mooduliga külge monteeritud, kuid siis selgus, et ka turbo läbi.Nüüd see ka siis küljes aga selgus, et lamba andur katki.
Kõik tööd ja varuaosad esinduses, kus tehti ka natuke hinnalandust.Kogu jama kokku ca 2500 eur.
Oskab keegi komenteerida, kui palju antud juhtum võis mootorit kahjustada?
Esindusest õeldi, et rauapuru näha polnud.
Samas küsimus ka pihustite kohta, et kas 125kw isendil ka need otsad annavad?Mingi vikipeedia leht andis et 125kw isendil boschi pihustud ning foorumeid lugedes need ei ole probleemsed.
Muidu siemensi pihustite kohta on inglismaal tehtud recall.
Link.
http://www.vwwatercooled.org.au/forums/ ... post774636" onclick="window.open(this.href);return false;

puuk1
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 18 Sept 2012, 14:06
Telefon: 58182611
Auto: Vw passat
Asukoht:

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas puuk1 »

Kas keegi oskab öelda millise 1.9 audi/vw diisel mootori hammasrataste süsteem sobib sellele 2.0 103 kw diisel mootorile.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

1,9 TDi. õlipumba ajam on hoopis teine, kui 2,0 TDi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas jussike »

Me Mauhiga natsa uurisime seda teemat, et visata see tasakaalustus plokk minema ja panna "vanakooli" pump koos ajamiga, kuid see kippus lõpuks samasse hinnaklassi jõudvat, kui originaal teema.
Lisaks on tööd tunduvalt rohkem: vända otsast peab ju ka hammasratta ära vahetama jne......

ps. 2,0TDI-sid on ka ilma tasakaalustus plokita Golfide, Touranide..... peal.
Viimati muutis jussike, 03 Jaan 2015, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Siin tekib sportlik huvi ,küsides jussikese käest,mis TDi 1,9 õlitussüsteemi ülekanne võiks ligilähedaselt sobida 2,0 TDi. mootorile . KW?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas R36 »

jussike kirjutas:Me Mauhiga natsa uurisime seda teemat, et visata see tasakaalustus plokk minema ja panna "vanakooli" pump koos ajamiga, kuid see kippus lõpuks samasse hinnaklassi jõudvat, kui originaal teema.
Lisaks on tööd tunduvalt rohkem: vända otsast peab ju ka hammasratta ära vahetama jne......

ps. 2,0TDI-sid on ka ilma tasakaalustus plokita Golfide, Touranide..... peal.
Mälujärgi kasutaja worldonfire tuttav oli selle töö ära teinud.

Päris sama mootor ka ju polnud, passati puhul Siemens Pieso pihustid, muude puhul ikka solenoid pihusti, lihtsalt 16V oma.
Ainuke millel tundub samuti pieso siemens olevat on 2.0 125kw BMN mootor, mis pole eriti levinud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas jussike »

t6nis3 kirjutas:Siin tekib sportlik huvi ,küsides jussikese käest,mis TDi 1,9 õlitussüsteemi ülekanne võiks ligilähedaselt sobida 2,0 TDi. mootorile . KW?
Õnneks pole ma spordi poiss ja teiseks arutasime seda teemat pea aasta tagasi juba, nii et, kuna pea pole prügikast, siis tõesti ei mäleta, mis mootoreid vahtisime. Eeldatavasti vaatasime siiski 2,0 TDI-si.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

puuk1
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 18 Sept 2012, 14:06
Telefon: 58182611
Auto: Vw passat
Asukoht:

Re: Passat B6 õlipumpa vedav kuuskant varras kulunud

Lugemata postitus Postitas puuk1 »

Sai natuke asja uuritud kes inglise keelt mõikab saab aru.

http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-p ... di-engine/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Mootor”