Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Tere foorumirahvas!
Kiiruga vaatasin vanemaid teemasid, kuid kõik on nagu poolikuks jäänud ja lahendust ei leidnud, seega räägiks uues teemas oma probleemist. Tegu küll Audiga, kuid mootor sama mis Volkswagenitel, seega äkki saan siit foorumist abi.
Nimelt on probleem tekkinud ühe vanakese 1994 aasta Audi 80 B4-ga, mille mootoriks on 1,9 TDI 66kw (peaks sama mootor olema mis Volkswagenite peal). Probleemiks on siis mootori ebaühtlane töötamine tühikäigul ning ka sõites hakkab mingi pöördepeal nigu "jõnksutama" nagu ei saaks kütet kätte. Samas kiirendades ei ole tunda, et kütet peale ei tuleks. Küttefiltrit ma ausaltöeldes vahetanud veel ei ole, kuid tean, et üldiselt kui see vana ja umbes on, siis puudub mootoril ka jõud kuid seda enda probleemi juures ei ole täheldanud. Olen rääkinud siin targematega erinevatest võimalustest, nt kõrgsurvepumba pea on kulunud. Mul pidavat see vanema tüübi pea olema, ehk siis seda remontida ei saavat. Teine võimalus, et kuna märkasime, et seistes vajub küte maha ning ka töötades suundub pumba poole liialt õhumulle, et äkitselt on tagasivooluklapid on töö lõpetanud. Vahetasin ka need ära kuid probleem endine. Tekkis ka küsimus, et filtri peal olev klapp (3 avaga), et kuidas selle korrasolekut kontrollida. Vana klapi võtsin maha ja puhusin ühest otsast ja teisest, kuid kordagi ei saavutanud efekti, mil ühtepidi kinni tõmbaks. Sama trall ka uue klapiga. Veel kontrollisin üle küttetorud, justkui ei tundunud kohta, kust lisaõhk võiks süsteemi tulla.
Probleem on ostes saati olnud, seega ei oska öelda millal ja millest see tekkida oleks võinud. Ostes (paar nädalat tagasi) see olukord justkui nii hull ei tundunud. Alguses arvasime, et märkidest on see, sest peale ostu sai selgeks tehtud, et 2 hammast olid valed märgid. Kuid peale hammasrihma vahetust ja märkide õigeks panemist probleem endine. Mootor ise käib hea häälega ja kiirendades nagu kõik oleks nii kuis vaja. Aga just mingil teatud ühtlasel sõidul kipub "jõnksutama" ning gaasi lisades muutub kõik heaks.
Äkki on kellegil ideid?
Kiiruga vaatasin vanemaid teemasid, kuid kõik on nagu poolikuks jäänud ja lahendust ei leidnud, seega räägiks uues teemas oma probleemist. Tegu küll Audiga, kuid mootor sama mis Volkswagenitel, seega äkki saan siit foorumist abi.
Nimelt on probleem tekkinud ühe vanakese 1994 aasta Audi 80 B4-ga, mille mootoriks on 1,9 TDI 66kw (peaks sama mootor olema mis Volkswagenite peal). Probleemiks on siis mootori ebaühtlane töötamine tühikäigul ning ka sõites hakkab mingi pöördepeal nigu "jõnksutama" nagu ei saaks kütet kätte. Samas kiirendades ei ole tunda, et kütet peale ei tuleks. Küttefiltrit ma ausaltöeldes vahetanud veel ei ole, kuid tean, et üldiselt kui see vana ja umbes on, siis puudub mootoril ka jõud kuid seda enda probleemi juures ei ole täheldanud. Olen rääkinud siin targematega erinevatest võimalustest, nt kõrgsurvepumba pea on kulunud. Mul pidavat see vanema tüübi pea olema, ehk siis seda remontida ei saavat. Teine võimalus, et kuna märkasime, et seistes vajub küte maha ning ka töötades suundub pumba poole liialt õhumulle, et äkitselt on tagasivooluklapid on töö lõpetanud. Vahetasin ka need ära kuid probleem endine. Tekkis ka küsimus, et filtri peal olev klapp (3 avaga), et kuidas selle korrasolekut kontrollida. Vana klapi võtsin maha ja puhusin ühest otsast ja teisest, kuid kordagi ei saavutanud efekti, mil ühtepidi kinni tõmbaks. Sama trall ka uue klapiga. Veel kontrollisin üle küttetorud, justkui ei tundunud kohta, kust lisaõhk võiks süsteemi tulla.
Probleem on ostes saati olnud, seega ei oska öelda millal ja millest see tekkida oleks võinud. Ostes (paar nädalat tagasi) see olukord justkui nii hull ei tundunud. Alguses arvasime, et märkidest on see, sest peale ostu sai selgeks tehtud, et 2 hammast olid valed märgid. Kuid peale hammasrihma vahetust ja märkide õigeks panemist probleem endine. Mootor ise käib hea häälega ja kiirendades nagu kõik oleks nii kuis vaja. Aga just mingil teatud ühtlasel sõidul kipub "jõnksutama" ning gaasi lisades muutub kõik heaks.
Äkki on kellegil ideid?
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Huviline
- Postitusi: 661
- Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
- Telefon: 55651454
- Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
- Asukoht: PÄRNU
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Külmastpeast sinist viskab? Äkki asi pihustites.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Pumba pea kulunud. Passatiga tegin sama tsirkuse läbi ja pärast pumba remonti sai asi korda ja on siiamaani korras.
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Kui keeruline see puhastamine on? Oskab keegi öelda? Ning minuni jõudis info, et seda vanatüübi kaant ei anna remontida.. ( see millel ülevool jookseb kaane pealt välja vms)
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Kaanel poldid maha ja kaas maha (võib minna vaja spets võtit kuigi annab ka padrun peale koputada spets poldile). Tuumafüüsikat ei ole. Pärast kaas samasse asendisse peale tagasi, tee ennem märgid peale. Ja vaata, et tihendit ei vigasta. Kaane alune elu võta legoks ja löö läikima.
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
On selline töö nõksutamise ja ebaühtlase töötamise ära ka kaotanud? 

Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
kui ära puhastad anna teada mul on tekkinud omal golf 2 1.6 diislil sama anomaalia. Ise olen siin arvanud ehk on viga pööreteregulaatoris mis pumbas sees, et selle kaaluvihid jäävad äkki kinni kuidagi vahel.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
ja pärast spetsid lähevad täiega närvi su pihta kui see "spets" võti on seal oma töö teinud selle poldiga.tobimarg kirjutas:Kaanel poldid maha ja kaas maha (võib minna vaja spets võtit kuigi annab ka padrun peale koputada spets poldile). Tuumafüüsikat ei ole. Pärast kaas samasse asendisse peale tagasi, tee ennem märgid peale. Ja vaata, et tihendit ei vigasta. Kaane alune elu võta legoks ja löö läikima.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Kas seda spets võtit pumba kaanele ise osta ei saa?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Aga mis selle spets võtme nimi on millejärgi poest otsida?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Miks kütusefiltrit vahetanud pole? Ma saan aru, et see ilmselt ei ole seoses aga kehvemaks see ei tohiks olukorda küll teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 09 Okt 2008, 23:02
- Auto: Passat Variant Alltrack B8 2.0 140kw 2016
- Asukoht: Luua-Tartu
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Sama mootoriga sarnane probleem: tühikäigul mootor hakkas vahel lausa hüppama. Linnas ühtlaselt sõites (pöörded vahemikus 1200-1600 rpm) hakkab jõnksutama, nagu ei saaks kütet kätte. Tühikäigu probleemist sain lahti, kui ajus sissepritsitava kütuse kogust vähendasin (IQ), aga ühtlase sõidu jõnksutamist see ära ei kaotanud 

-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 20 Mär 2011, 12:31
- Telefon: 58414808
- Auto: VW Golf MkIII
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
endal g3 ja ka 1.9 tdi 66kw , endal on ka nii ,et kui annad korralikult gaasi ,siis ei jünksuta, aga kui peale seda lased gaasi maha ja siis üritad hoida , siis hakkab jõnksutama. Ja kui foori taga seisma jääda siis mootor naq " hüppab" täiesti . Kas tegemist sama probleemiga ? milles üldse viga võib olla? mingis pumbas?
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Mul ka sama mootoriga passatil selline probleem, et ühtlasel sõidul puterdab. Voolikud kõik ülevaadatud ja filter koos tagasivooluklapiga vahetatud aga puterdab endiselt ühtlasel sõidul aga viimased päevad ka juba kiirendades. Keegi oskab ehk soovitada mõnda kõrgsurvepumba mehaanikut Tallinnas.
-
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 15 Dets 2009, 13:30
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
oli sama jama 1,9 TDI 66 kw kiirendades ja ühtlaselt sõites tõmbles ja jättis vahele eriti kuskil 1500- 2000 pöörde vahel
VAG- COM ühtegi viga ei näidanud .Sai siis ka filtrid ära vahetatud ,vaakumi torud üle kontrollitud ,kuid sama teema
Lõpuks tõmbasin õhulugejal pistiku tagant ära ja tulemus ,et auto igavese uimase minekuga ,kuid enam ei tõmlenud .
Nüüdseks õhukulu mõõtja välja vahetatud ja sõidab jälle korralikult
VAG- COM ühtegi viga ei näidanud .Sai siis ka filtrid ära vahetatud ,vaakumi torud üle kontrollitud ,kuid sama teema
Lõpuks tõmbasin õhulugejal pistiku tagant ära ja tulemus ,et auto igavese uimase minekuga ,kuid enam ei tõmlenud .
Nüüdseks õhukulu mõõtja välja vahetatud ja sõidab jälle korralikult
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Tõstan teemat ettepoole! Otsin endiselt Tallinnast Diisli asjatundjat, kes pumba puhtaks teeks, kuna mootor puterdab endiselt. 56680445
Probleem 1,9 TDI 66kw-ga
Probleem nimelt selles, et hommikuti on käivitused vähe keerulised. Nimelt sai vahetatud kütusefilter ning 2 läbi olevat eelsüüteküünalt (tean, et mõtekas oleks olnud kõik 4 korraga vahetada-säästuvärk). Mainin kohe ära, et viga oli enne nende juppide vahetust juba. Auto käivitub, kuid sureb kohe välja. Kuna kui auto sain, oli seal vist süütelukk vahetatud. Liimisin võtme, mida kasutada ei saanud seest immokivi immo rõnga külge. Tegin seda soojas garaažis ning sel hetkel proovides auto töötas ilusti. Esimene hommik väljas seistes aga tekkis probleem. Alguses mõtlesin, et immokivi on rõnga küljest lahti tulnud. Võtsin plastid maha ja nägin, et immokivi on samas kohas. Tõmmates läks koheselt käima. Sinist ei aja käivitades. Kui gaasipedaal põhjas hoida ja mitmeid käivitusi teha, siis saab auto käima lõpuks. Soojalt läheb ilusti käima ja mootoritöös puudusi täheldanud ei ole. Kui mootor on seisnud üks paar tundi, siis on olnud olukordi, kus mootor käivitub kuid hetkeks nigu tahaks välja surra ja siis töötab ilusti edasi. Pole jõudnud kontrollida, kas äkki võisid 2 vana küünalt nüüd läbi minna või siis aku pole piisavalt hea (kuigi starteri töös nigu seda ei täheldaks), et tõmbab käivitushetkel voolu piisavalt maha, et immo ei saa oma vajalikku impulssi kätte? Eriti ei usu seda varianti. Küte vajub maha? Või teeb kulunud pump sellist trikki? Neid TDI pumpasi pidi ka mitmeid erinevaid olema, mingit (vist oli üle 95a mudelitel) pidi saama taastada, vanemat aga mitte. On kellegil aimu, milles võib probleem seisneda? Kiiruga otsisin, kuid ei jäänud silma sellist teemat.
Ettetänades,
Sander
Ettetänades,
Sander
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21 Okt 2012, 20:01
- Telefon: +37256237995
- Auto: sharan 1.9 tdi 81 kw
- Asukoht:
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw-ga
asi vast selles et pihustid ei pihusta küttet laiiali v siis kütte vajub alla proovi pane klap ette et kütte alla ei vajuks
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw-ga
Tagasivooluklapp sai vahele pandud juba varasemalt. Enne käivitamist kütusevoolikut vaadates justkui ei näi, et küte oleks maha vajunud. Immo viga vist ei saa ka olla, sest lõpuks saab käima ikkagi, kui gaasipedaal põhjas hoida. Immo probleemiga vist ei saaks üldse käima lõpuks? Kuigi imelik on see, et korraks käivitub ja siis nigu sureb välja. Sedasi nagu tunduks immo. Sai ka vaadates kontrolllambiga, et küünlad ka auto peal järgi oleksid ja jäid ka pärast käivitust järele.
On kellegil veel ideid?
On kellegil veel ideid?
Vw Corrado G60 118kw 90'- Vw Golf III TDi 81kw 96'- Vw Golf III TDi 66kw 94'- Vw Golf 4 55kw 99'- Vw Passat 1,9TDi 98'- Vw Golf 3 1,9TDi 95'- Vw Passat 2,5 TDi 00'- Vw Golf Variant 1,9D 94'- Vw Golf III 66kw 93'
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21 Okt 2012, 20:01
- Telefon: +37256237995
- Auto: sharan 1.9 tdi 81 kw
- Asukoht:
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw-ga
kuule minul tkkis üle eile õhtul sama jama eel süüte küünld ei käivitunud kaitse oli muidugi läbi lubas ja lubas aga ei läind õiieti käima kontrollisin küünalde olekut ja avastasin et ei võtnud kahte taha
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem 1,9 TDI 66kw mootoriga
Kas keegi öelda oskab mis jämedusega ja mis pikkusega see kolmkant peaga polt on? Endal oli korra selline plaan, et keeraks kolmkantpeaga poldi välja ja asendaks uuega (seoses pritsekoguse reguleerimisega).rako kirjutas:ja pärast spetsid lähevad täiega närvi su pihta kui see "spets" võti on seal oma töö teinud selle poldiga.tobimarg kirjutas:Kaanel poldid maha ja kaas maha (võib minna vaja spets võtit kuigi annab ka padrun peale koputada spets poldile). Tuumafüüsikat ei ole. Pärast kaas samasse asendisse peale tagasi, tee ennem märgid peale. Ja vaata, et tihendit ei vigasta. Kaane alune elu võta legoks ja löö läikima.