Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Tere!
Tegu 3B passatiga, mis ei käivitu. Mootoriks on AKN
Veakoodiks oli
01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Communications
Mis oli aktiivne, aga peale vea kustutamist tagasi ei tulnud- ei proovinudki autot remontida vea kustutamisega.
Juhtmepuu mootori juhtplokist pumbani on üle vaadatud ja on korras(kontrolliti mujal) , toide toimbaajule on samuti olemas.
Auto ei luba ega ei tee mitte midagi, lihtsalt starter veab ja sellega asi piirdub.
Olen googeldades teada saanud, et need pumbamoodulid suht minev kaup.
Kas on mõni muu asi, mis võib sellist veakoodi põhjustada?
Olen lugenud, et osadel ei ole masin paagist kütust kätte saanud ja selle pole käivitunud, aga siis on tasemeanduriga seonduv viga sees olnud.
Hetkel ei ole saanud kontrollida, kas paagist reaalselt kütust saadakse kätte.
Kas võib mõni relee sellise käitumise põhjustada?
Plaanin juhtmed veel mootoriaju ja pumba vahel mõõta ja kui need osutuvad terveks, siis ei teagi, kas pumbamoodul vigaseks tunnistada?
Lugupidamisega,
Kert
Tegu 3B passatiga, mis ei käivitu. Mootoriks on AKN
Veakoodiks oli
01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Communications
Mis oli aktiivne, aga peale vea kustutamist tagasi ei tulnud- ei proovinudki autot remontida vea kustutamisega.
Juhtmepuu mootori juhtplokist pumbani on üle vaadatud ja on korras(kontrolliti mujal) , toide toimbaajule on samuti olemas.
Auto ei luba ega ei tee mitte midagi, lihtsalt starter veab ja sellega asi piirdub.
Olen googeldades teada saanud, et need pumbamoodulid suht minev kaup.
Kas on mõni muu asi, mis võib sellist veakoodi põhjustada?
Olen lugenud, et osadel ei ole masin paagist kütust kätte saanud ja selle pole käivitunud, aga siis on tasemeanduriga seonduv viga sees olnud.
Hetkel ei ole saanud kontrollida, kas paagist reaalselt kütust saadakse kätte.
Kas võib mõni relee sellise käitumise põhjustada?
Plaanin juhtmed veel mootoriaju ja pumba vahel mõõta ja kui need osutuvad terveks, siis ei teagi, kas pumbamoodul vigaseks tunnistada?
Lugupidamisega,
Kert
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:04, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Võin eksida aga minu mäletamistmööda saab selline viga ka tekkida, kui atm kastil näiteks D asendis kogemata süüde kohapeal välja keerata.
Panustaks siiski kütte kättesaamise probleemile rohkem. Kas kütusefiltrit pole just vahetanud?
Üks varasem teema ka sarnane:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=79733" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Panustaks siiski kütte kättesaamise probleemile rohkem. Kas kütusefiltrit pole just vahetanud?
Üks varasem teema ka sarnane:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=79733" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Viimati muutis HawkHill, 12 Juul 2012, 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Unustasin mainida, et tegemist manual kastiga.
Minu teada ei ole kütusefiltrit vahetatud, aga uurin.
Lugesin ka, et kui ei kallata filtrit täis, siis see asi jääb seisma, sest ise ta ei suuda seda täis imeda.
Googeldasin sellise asja välja, ehk leian aega ja saan mõõtmised teha:
Table continued on next page
Output on printer of -V.A.G 1551- Possible cause of fault Possible effects Fault remedy
01318
Injection pump control unit -J399-
No communication This fault message is stored if signal transmission along the data wiring between the engine control unit and the injection pump is interrupted.
Open circuit in data wire to injection pump
Engine will not start
Engine cuts out
Erase fault memory after performing compression test.
First interrogate all control units capable of CAN communication and eliminate all faults indicated
Read measured value block 18, check that voltage in display zone 1 is at least 10.5 Volt, charge battery if necessary, then erase fault memory and interrogate fault memory again.
Test sequence continued in table on next page
Table continued on next page
Output on printer of -V.A.G 1551- Possible cause of fault Possible effects Fault remedy
Detach connector from injection pump and check pins for corrosion and correct seating. Re-attach connector and erase fault memory, then interrogate fault memory again.
Check CAN matching resistor in injection pump → Chapter
Check data wiring between engine control unit and injection pump → Chapter
Checking CAN matching resistor
Unplug connector from injection pump.
Measure resistance of matching resistor for injection pump between contact 1 (CAN Low) and contact 2 (CAN High).
Specification: 110 to 130 Ohm
If the specification for the matching resistor is not obtained, renew injection pump.
Minu teada ei ole kütusefiltrit vahetatud, aga uurin.
Lugesin ka, et kui ei kallata filtrit täis, siis see asi jääb seisma, sest ise ta ei suuda seda täis imeda.
Googeldasin sellise asja välja, ehk leian aega ja saan mõõtmised teha:
Table continued on next page
Output on printer of -V.A.G 1551- Possible cause of fault Possible effects Fault remedy
01318
Injection pump control unit -J399-
No communication This fault message is stored if signal transmission along the data wiring between the engine control unit and the injection pump is interrupted.
Open circuit in data wire to injection pump
Engine will not start
Engine cuts out
Erase fault memory after performing compression test.
First interrogate all control units capable of CAN communication and eliminate all faults indicated
Read measured value block 18, check that voltage in display zone 1 is at least 10.5 Volt, charge battery if necessary, then erase fault memory and interrogate fault memory again.
Test sequence continued in table on next page
Table continued on next page
Output on printer of -V.A.G 1551- Possible cause of fault Possible effects Fault remedy
Detach connector from injection pump and check pins for corrosion and correct seating. Re-attach connector and erase fault memory, then interrogate fault memory again.
Check CAN matching resistor in injection pump → Chapter
Check data wiring between engine control unit and injection pump → Chapter
Checking CAN matching resistor
Unplug connector from injection pump.
Measure resistance of matching resistor for injection pump between contact 1 (CAN Low) and contact 2 (CAN High).
Specification: 110 to 130 Ohm
If the specification for the matching resistor is not obtained, renew injection pump.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Muide, mul on sama mootor ja ei aita ka kütusefiltri täitmine filtri vahetusel. Alati kütusefiltri vahetuse järel saab "jõuga" käivitatud ja pärast seda töötab niikui paugupill igal käivitusel. Enne ei luba ka isegi mitte, käivita palju tahad. Aga nüüd mul juba nipid teada, kuidas käima saab. Kui käsikast siis võib rahumeeli eetriga proovida kütust üles saada, kuna mootori saab siduriga ja käiguga vajadusel seisata.
Viimati muutis HawkHill, 12 Juul 2012, 21:52, muudetud 3 korda kokku.
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Eks tuleb siis seda ka vist proovida mingil hetkel ja kui peale seda jääb käima, siis pumbas ikka viga pole.
Muidugi tuleks vist eelnevalt kontrollida, et paagis olev anum oleks kütust täis, et masin ikka reaalselt ka kütust kätte saaks.
Muidugi tuleks vist eelnevalt kontrollida, et paagis olev anum oleks kütust täis, et masin ikka reaalselt ka kütust kätte saaks.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Peale kütusefiltrit on läbipaistev voolik, kust saab ka kütuse olemasolu kontrollida aga see muidugi ei tähenda, et veel käivituks kui seal küte on.
Millest üldse mittekäivitumine algas? Auto oli remondis kusagil?
Millest üldse mittekäivitumine algas? Auto oli remondis kusagil?
Viimati muutis HawkHill, 12 Juul 2012, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Palju auto läbisõit ka on? Ega ei kummita vana hea 250 000 probleem, siis vist ka auto ei käivitunud enam.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Sai siis mõõdetud neid CAN'i otsi ja nende vahel on olemas 120 oomi, mis viitaks sellele, et CANi osa on pumbaplokis korras. Samuti näitab mootoriajust väärtusteploki 18da grupi alt ka pardapinge, mis viitab sellele, et toide korras.
Sai täna vaadatud ja pumba tagasivoolust tuleb kütust, kui proovida käivitada, et ka kütus on olemas.
Läbisõitu kahjuks ei oska kohe öelda.
Aga mis sai sinu masinast, kui see enam käivituda ei tahtnud?
On karta, et tuleb see asi ikka remonti viia.
Sai täna vaadatud ja pumba tagasivoolust tuleb kütust, kui proovida käivitada, et ka kütus on olemas.
Läbisõitu kahjuks ei oska kohe öelda.
Aga mis sai sinu masinast, kui see enam käivituda ei tahtnud?
On karta, et tuleb see asi ikka remonti viia.
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Aega on küll kulunud, aga auto ammu sõidab tegelikult juba.
Käis DIA's remondis ja pumbaaju oli vigane.
Käis DIA's remondis ja pumbaaju oli vigane.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 26 Nov 2011, 23:13
- Telefon: 58160703
- Auto: passat B5.5 2.5td
- Asukoht:
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Tere, mina olan selle Passati omanik ja auto ei saanud korda!! Dia-s remonditi kõrgsurvepumba kivi.(toodi pumbast välja, pealevooluvooliku sisse) Järgmisel hommikul, kui olin auto Dia-st kätte saanud korraks auto käivitus ja suri kohe välja. Vedasin auto tagasi ja öeldi , et õhk vahel ja pandi eetriga käima. Kuna mul oli auto vaja ja neil polnud kohe aega seda yle vaadata läksin ära. Paar päeva hiljem viisin auto tagasi ja nemad vahetasid:
kütusefiltri kuna "mõned lasevadki õhku läbi"
tagasivooliklappi filtri peal, kuna see oli mõrane
ja kontrollisid oma tehtud töö üle nende poolt kõik OK, aga auto ikka ei käivitu.
Soovitati panna läbipaistev voolik vahel, enne filtrit ja peale filtrit, panin. Kui auto käib siis tuleb pisikesi mulle enne filtrit(paagi poolt) ja kui jätta mootor seisma siis 2sek pärast tuleb suur mull kõrgsurvepumba poolt ja enne filtrit olev voolik voolab tühjaks.(kuigi eraldi tagasivooluklapp on vahel, enne filtrit ja läbipaistvat voolikut)
Siis viisin auto Diisel ABC-sse kus vahetati ära mansetid kõrgsurvepumbas, mis pidid takistama kytte tagasi voolamist, kasu polnud.(kuna ma proovisin autot käima tõmmata, kui kivi oli läbi põlenud. Siis ei tulnud kytet peale ja määrimist ei toimunud võisid ära kuluda)
Praegune seis(7kuud hiljem) : mõni hommik auto käivitub ilusti aga teine kord lähevad pöörded 300-600 vaevaliselt ja siis sureb välja ja enam käima ei lähe! Ainult tõmmates(10-20m) Kui teed pihustid ka natuke lahti ja käijad "pool päeva" saad ka lõpuks käima. Üks kord tõmbasin käima ära, aga suretasin kogematt välja ja kohe proovisin, enam starterist käima ei läinud. Teine kord tõmbad käima, käib maja eest 5min, jätad seisma ja proovid kohe läheb käima aga 30min hiljem ei luba ka enam!!!
Iga idee on tere tulnud, saaks vaid auto korda!!
kütusefiltri kuna "mõned lasevadki õhku läbi"
tagasivooliklappi filtri peal, kuna see oli mõrane
ja kontrollisid oma tehtud töö üle nende poolt kõik OK, aga auto ikka ei käivitu.
Soovitati panna läbipaistev voolik vahel, enne filtrit ja peale filtrit, panin. Kui auto käib siis tuleb pisikesi mulle enne filtrit(paagi poolt) ja kui jätta mootor seisma siis 2sek pärast tuleb suur mull kõrgsurvepumba poolt ja enne filtrit olev voolik voolab tühjaks.(kuigi eraldi tagasivooluklapp on vahel, enne filtrit ja läbipaistvat voolikut)
Siis viisin auto Diisel ABC-sse kus vahetati ära mansetid kõrgsurvepumbas, mis pidid takistama kytte tagasi voolamist, kasu polnud.(kuna ma proovisin autot käima tõmmata, kui kivi oli läbi põlenud. Siis ei tulnud kytet peale ja määrimist ei toimunud võisid ära kuluda)
Praegune seis(7kuud hiljem) : mõni hommik auto käivitub ilusti aga teine kord lähevad pöörded 300-600 vaevaliselt ja siis sureb välja ja enam käima ei lähe! Ainult tõmmates(10-20m) Kui teed pihustid ka natuke lahti ja käijad "pool päeva" saad ka lõpuks käima. Üks kord tõmbasin käima ära, aga suretasin kogematt välja ja kohe proovisin, enam starterist käima ei läinud. Teine kord tõmbad käima, käib maja eest 5min, jätad seisma ja proovid kohe läheb käima aga 30min hiljem ei luba ka enam!!!
Iga idee on tere tulnud, saaks vaid auto korda!!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Infoks niipalju, et selle mootori aju elektroonikat hävitab pooltühja paagiga sõitmine, kuna elektroonikat jahutatakse diisliga ja tühja paagi korral kuumeneb diisel üles ja see ei suuda enam jahutada.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
golfi_vend kirjutas:Infoks niipalju, et selle mootori aju elektroonikat hävitab pooltühja paagiga sõitmine, kuna elektroonikat jahutatakse diisliga ja tühja paagi korral kuumeneb diisel üles ja see ei suuda enam jahutada.
kas ongi nii


- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Mõtlesin selle all seda, et tangitakse 10L kaupa.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Autol saadi nüüd ka sellest kütuse/õhu probleemist jagu, kui DIA tegi enda töö üle.
Muidugi ei saa seda 10L kaupa tankimist kuidagi kohe süüdistada kuidagi auto väärkohtlemiseks. Kui mul 40L maagis ja lisan 10 iga nädal, siis see ei tee mingit vahet ju. Samuti pole vahet, kas see paak on täis ja mingi hetk hakkab sinna tühjenemiseni jõudma või on seal juba nö 10L tühjenemiseni. Kütust on igal juhul siis juba nii palju, mida suudetakse tagasivoolust sooja küttega kütta.
Siin saab ainult süüdistada seda, et auto on valesti projekteeritud sellelt kohalt.
Ja see auto pole tankimist näinud 10+10+10L. Samuti on paak alati täis võetud.
Seega, see asi lihtsalt sureb kunagi, kui detail on annab otsad.
Muidugi ei saa seda 10L kaupa tankimist kuidagi kohe süüdistada kuidagi auto väärkohtlemiseks. Kui mul 40L maagis ja lisan 10 iga nädal, siis see ei tee mingit vahet ju. Samuti pole vahet, kas see paak on täis ja mingi hetk hakkab sinna tühjenemiseni jõudma või on seal juba nö 10L tühjenemiseni. Kütust on igal juhul siis juba nii palju, mida suudetakse tagasivoolust sooja küttega kütta.
Siin saab ainult süüdistada seda, et auto on valesti projekteeritud sellelt kohalt.
Ja see auto pole tankimist näinud 10+10+10L. Samuti on paak alati täis võetud.
Seega, see asi lihtsalt sureb kunagi, kui detail on annab otsad.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Kes rääkis 40le liitirile 10 liitri peale tankimisest. Olen ju ilusti öelnud, et pumba elektroonikat lõhub tühja paagiga sõitmine ja kütuse kuumenemine.Cert85 kirjutas:Autol saadi nüüd ka sellest kütuse/õhu probleemist jagu, kui DIA tegi enda töö üle.
Muidugi ei saa seda 10L kaupa tankimist kuidagi kohe süüdistada kuidagi auto väärkohtlemiseks. Kui mul 40L maagis ja lisan 10 iga nädal, siis see ei tee mingit vahet ju. Samuti pole vahet, kas see paak on täis ja mingi hetk hakkab sinna tühjenemiseni jõudma või on seal juba nö 10L tühjenemiseni. Kütust on igal juhul siis juba nii palju, mida suudetakse tagasivoolust sooja küttega kütta.
Siin saab ainult süüdistada seda, et auto on valesti projekteeritud sellelt kohalt.
Ja see auto pole tankimist näinud 10+10+10L. Samuti on paak alati täis võetud.
Seega, see asi lihtsalt sureb kunagi, kui detail on annab otsad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Muna jutt on, see 10 liitri kütte jutt ja kuumusesse surev aju.
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
See jõuga käivitamine on sammuti rumal tegevus.
lihtsam osta kõige odavam vaakumpump ja imeda tagasivoolust õhk välja.
ise mitu 2.5tdi masinat käima pannud ,maximaalselt 10 min. Starterit pole vaja tapma hakata ,kui ei oska autot käivitada.
lihtsam osta kõige odavam vaakumpump ja imeda tagasivoolust õhk välja.
ise mitu 2.5tdi masinat käima pannud ,maximaalselt 10 min. Starterit pole vaja tapma hakata ,kui ei oska autot käivitada.
http://tibbudmed.ru/ecfda
Re: Passat 2.5 TDI 110kw ei käivitu.
Tere.
Minul on sama mure passatiga 2001a 2.5 tdi 110kw
Külma mootoriga ei taha käima minna. Eelnevalt on olnud mõned pikemad käivitused.
Paar hommikut tagasi enam isegi ei luba, ainult vedades läheb käima. Sooja mootoriga probleeme pole.
Üle on vaadatud kütusefilter, eelsüüteküünlad ja pihustid.
Minul on sama mure passatiga 2001a 2.5 tdi 110kw
Külma mootoriga ei taha käima minna. Eelnevalt on olnud mõned pikemad käivitused.
Paar hommikut tagasi enam isegi ei luba, ainult vedades läheb käima. Sooja mootoriga probleeme pole.
Üle on vaadatud kütusefilter, eelsüüteküünlad ja pihustid.