Madalduse tagajärjed?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Madalduse tagajärjed?
Mind huvitab kas olen ainus kellel madaldusega stabikas vastu pooltelge käib. Vaatan postitusi kus lastud autod ikka päris maad ligi ja pole nagu kurdetud selle kohta. Nimelt siis parem pooltelg.
Kas oskab midagi soovitada peale auto tõstmise. Kas sobib sinna mõne nõrgema mootoriga golfi pooltelg mis võlli läbimõõdult väiksem.
Kas oskab midagi soovitada peale auto tõstmise. Kas sobib sinna mõne nõrgema mootoriga golfi pooltelg mis võlli läbimõõdult väiksem.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: Madalduse tagajärjed?
Ehk mainiks ära mis autoga tegemist. 

Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
Re: Madalduse tagajärjed?
Alustaks kõigepealt mis autoga tegu. Oletatavasti siis 1.8t G4 ?
Teiseks mis madaldusega tegu. Kas vedrud või coilid ja mis firma ning kui palju madaladatud?
Poolteljed pidid sul ka olema mingisuguse bora omad?
Oletatavasti käib mööda parempoolset stabika varrast.
Välismaa foorumites võetakse stabika vardad ära. Ei pidanud sõidus vahet olema, kui ringrajal ei kihuta.
Või teine variant, et on olemas ka spets vardad mis kannatavad madaldust. Mitte just odav lõbu.
Teiseks mis madaldusega tegu. Kas vedrud või coilid ja mis firma ning kui palju madaladatud?
Poolteljed pidid sul ka olema mingisuguse bora omad?
Oletatavasti käib mööda parempoolset stabika varrast.
Välismaa foorumites võetakse stabika vardad ära. Ei pidanud sõidus vahet olema, kui ringrajal ei kihuta.
Või teine variant, et on olemas ka spets vardad mis kannatavad madaldust. Mitte just odav lõbu.
Re: Madalduse tagajärjed?
Golf 4 1.8t jah. Sai alla jah Boras oma pandud kuna raha oli vähe tol ajal ja auto järgi ei laidnud seda pooltelge. Aga kas gti enda oma võib läbimõõdult väiksem olla. Colilide nime ei tea. Ostain kasutatult. kõige madalamast kohast 7 cm umbes (suitsupakk külili).
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 499
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Madalduse tagajärjed?
Läheb huvitavaks, ma enda eelmisel masinal kasutasin madaldus vedrusi ja ei olnud küll probleemi, kuidas on sinu masinal stabika kont ühendatud, kas amordi külge või õõtsa külge. Arvatavasti õõtsa külge ikkagi.
Panen siia kaks pilti kus siis on näha erinevused, kui on stabika kont kinnitatud amordi enda külge ei ole mingit probleemi, teisel juhul oleks vaja stabika kont hoopis pikemaks teha. võimalik, et sellest ei piisa, et see vastu pooltelge ei käiks, olen kuulnud et maksimum madalduseks sel juhul jääb 40mm, äärmisel juhul 45mm. Sel juhul oleks variant võtta V6 stabikas ja kondid, kui muidugi sinu madaldus amortidel need kinnitused on.


Panen siia kaks pilti kus siis on näha erinevused, kui on stabika kont kinnitatud amordi enda külge ei ole mingit probleemi, teisel juhul oleks vaja stabika kont hoopis pikemaks teha. võimalik, et sellest ei piisa, et see vastu pooltelge ei käiks, olen kuulnud et maksimum madalduseks sel juhul jääb 40mm, äärmisel juhul 45mm. Sel juhul oleks variant võtta V6 stabikas ja kondid, kui muidugi sinu madaldus amortidel need kinnitused on.


Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Madalduse tagajärjed?
Kui stabika eemaldad siis ära teda kaugele viska sest ennustan et paned ta kohe tagasi.
Kui vahet ei oleks viskaks ise ka minema, saaks auto kergemaks.
Kui vahet ei oleks viskaks ise ka minema, saaks auto kergemaks.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
Re: Madalduse tagajärjed?
Jah kindlasti on temast kasu. Originaal vedrustusega ehk siis väga pehme vedrustusega. Aga kui sul coilid ja kindlasti vägagi jäik, siis vahet vaevalt tajud.Riho72 kirjutas:Kui stabika eemaldad siis ära teda kaugele viska sest ennustan et paned ta kohe tagasi.
Kui vahet ei oleks viskaks ise ka minema, saaks auto kergemaks.
Veel enam, et see peaks just toimima suurematel kiirustel kurvides. Mis Eestis nii või naa lubatud pole.
Parandage mind kui eksin. Ühe Škoda peal sai proovitud. Ja vahet ei olnud coilidega aru saada.
Viimati muutis --keit--, 14 Juul 2012, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2880
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Madalduse tagajärjed?
Riho -viskad autolt stabilisaator varda välja,(kordades seda teinud),kuid mida stabiliraator varras ja MADALDUS on omavahes seos?
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Madalduse tagajärjed?
Tuleb tunnistada et coilidega kogemus puudub.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Madalduse tagajärjed?
Jahh, mu boral on ka sama mure. Käib usinasti vastu, käib ka veovõll vastu lansekat natuke. Kui võtad stabika ära siis peaks hakkama rohkem nö koopasse ka käima, ehk pehmemaks peaks minema ju vedrustus. Piltidel ongi neljaveolise ja esiveolise esisillad. Odavatel esiveoliste golf 4 coilidel pole seda kinnituskõrva. Neljaveoliste omal on, kuid nende tagumised amordid ei sobi esiveolistele. mõelnud ka võtta stabikat ära, kuid siiamaani pole seda ratsinud. Need tuuning stabikavardad mida reguleerida saab, ei pidanud ka aitama, ehk ainult tuuuning varras ise.
Re: Madalduse tagajärjed?
Hetkel kruttisin 7 mm kõrgemaks, et asja leevendada. Kahjuks pole aega, et sellega tegeleda. Pean mainima, et olen palju rahulikumaks liiklejaks hakanud 

-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Madalduse tagajärjed?
Tahaks kah tähelepanu juhtida just stabikavardale. Olgu selle madalale laskmisega sooviga, kuidas on, aga stabikavarras kindlasti alles jätta! (ise eesti tingimustes ei harrastaks madalalt kulgemist). Stabikavarrast kasutatakse isegi rc mudelitel! See töötab auto kaldumise vastu kurvis pluss aitab stabiliseerida ratta üles-alla pendeldamist konarlikul teel. Reeglina konarlused ühe ratta all pole samasugused, kui teisel. Ülevaatusel vast kah kontrollitakse seda? Nii, et viska se mõte kohe peast välja.
Re: Madalduse tagajärjed?
Ma arvan, et suht kehvad.oyasaar kirjutas:Kuidas muidu ülevaatusel lood on kui stabikat all pole.
Re: Madalduse tagajärjed?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3045_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Näeb selline praegu välja
Näeb selline praegu välja