Turbo vaakumklapi varras
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turbo vaakumklapi varras
Autoks siis passat 81kw aastast 1997, sai siis seda turbo juures asetseva vaakumklapi varda pikkust keeratud. Nüüd ei oska enam tagasi panna õige pikkuse peale. Netist lugesin et seda ei saagi ise panna, et see pannakse tehasest paika. Kas kusagil lõuna eestis reguleeritakse seda või kas kusagil müüakse ka seda?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:59, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Turbo vaakumklapi varras
Saab reguleerida seda VCDS-iga niiöelda tunde järgi. Saab paika ka panna niisama, aga sellejaoks on vaja täpsus vaakumpumpa.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo vaakumklapi varras
Boral keerasin siis kui turbo maas oli ülemisse surnud seisu. Ei tea kas see õige aga nii tegin mina.
Jäi suht varda ülemisse otsa.
Jäi suht varda ülemisse otsa.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo vaakumklapi varras
http://uk-mkivs.net/forums/p/394072/2692605.aspxRiho72 kirjutas:Boral keerasin siis kui turbo maas oli ülemisse surnud seisu. Ei tea kas see õige aga nii tegin mina.
Jäi suht varda ülemisse otsa.
tunde järgi võib teha vb miskit muud a la viina võtta. Loe antud link läbi, esimese postituses kirjas kuidas VAG com abil see paika saada. Ise alles vahetasin paar päeva tagasi selle vaakumklapi ära, ennem kui uue peale panin mõõtsin varda pikkuse vanal ära ja timmisin ka uuel selle samaks. Nüüd testisõitu tehes 3.käik 4000rpm i juures sain N75 duty cycle pea 80% ligi mis peaks olema ideaalne, kui saad vahemikku 70-80% peaks olema hea. Rõhk mida turbo puhub on kah nüüd see mida aju eeldab st ei ole mingit mega ülerõhku ega ka alarõhku, pigem on 50-100Mbar üle mis pole aga midagi hullu sest ennemalt kui geomeetria oli kinni ja vana klapp peal siis puhus 4000 rpm i juures ~0.4 bar i üleröhku pidevalt ja kippus minema alati limp mode i. Geomeetria sai lihtsalt lahti nõkutatud kui klapp maas oli, kuigi algul oli plaanis üldse turbs maha võtta ja lahti asi kiskuda aga kuna polnud tõstuki kasutamise võimalust siis jäi asi katki(ilma oleks olnud liialt palju **ssi.
Täpsustuseks siis, miks minu masinal see geomeetria kinni kippus jääma oligi see samune VNT klapp mis oli seest ussipesa pmt st talvel sai niiskus ja vesi vaevata sinna sissi ning külmus kinni ning liikus niisama halvasti preagugi vs uus klapp. Millalgil kui aega teen oma masina teemasse selle kohta ka postituse koos paari pildiga sellest vana klapi sisust...pildid ei saanud küll kõige paremad aga pmt peaks olema võimalik aru saada miks see vesi lõpuks sinna sisse ikkagi pääses.
Muidu sellel lingil kirjas ka kummas suunas vaja varrast kruttida olenevalt kas liialt ülerõhku v alarõhku puhub kui pole veel seni selle geomeetria tööpõhimõttes aru saanud.
Jõudu tööle!
Viimati muutis copilot, 11 Juul 2012, 10:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Turbo vaakumklapi varras
Seda sama reguleerimist mõtlesin mina ka! 

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo vaakumklapi varras
Palju see vaakumklapp maksis?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo vaakumklapi varras
vist oli miskine 60 EUR kanti kui õigesti mäletan, sai teine ammu ostetud.VWM kirjutas:Palju see vaakumklapp maksis?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Turbo vaakumklapi varras
http://uk-mkivs.net/forums/p/394072/2692605.aspx
tunde järgi võib teha vb miskit muud a la viina võtta. Loe antud link läbi, esimese postituses kirjas kuidas VAG com abil see paika saada. Ise alles vahetasin paar päeva tagasi selle vaakumklapi ära, ennem kui uue peale panin mõõtsin varda pikkuse vanal ära ja timmisin ka uuel selle samaks. Nüüd testisõitu tehes 3.käik 4000rpm i juures sain N75 duty cycle pea 80% ligi mis peaks olema ideaalne, kui saad vahemikku 70-80% peaks olema hea. Rõhk mida turbo puhub on kah nüüd see mida aju eeldab st ei ole mingit mega ülerõhku ega ka alarõhku, pigem on 50-100Mbar üle mis pole aga midagi hullu sest ennemalt kui geomeetria oli kinni ja vana klapp peal siis puhus 4000 rpm i juures ~0.4 bar i üleröhku pidevalt ja kippus minema alati limp mode i. Geomeetria sai lihtsalt lahti nõkutatud kui klapp maas oli, kuigi algul oli plaanis üldse turbs maha võtta ja lahti asi kiskuda aga kuna polnud tõstuki kasutamise võimalust siis jäi asi katki(ilma oleks olnud liialt palju **ssi.
Täpsustuseks siis, miks minu masinal see geomeetria kinni kippus jääma oligi see samune VNT klapp mis oli seest ussipesa pmt st talvel sai niiskus ja vesi vaevata sinna sissi ning külmus kinni ning liikus niisama halvasti preagugi vs uus klapp. Millalgil kui aega teen oma masina teemasse selle kohta ka postituse koos paari pildiga sellest vana klapi sisust...pildid ei saanud küll kõige paremad aga pmt peaks olema võimalik aru saada miks see vesi lõpuks sinna sisse ikkagi pääses.
Muidu sellel lingil kirjas ka kummas suunas vaja varrast kruttida olenevalt kas liialt ülerõhku v alarõhku puhub kui pole veel seni selle geomeetria tööpõhimõttes aru saanud.
Jõudu tööle![/quote]
Sa kunagi kirjutasid ka midagi sellest kui õigesti mäletan.
Otsisin seda postitust aga tulutult. Tänud lingi eest, hakkan varsti süvenema.
tunde järgi võib teha vb miskit muud a la viina võtta. Loe antud link läbi, esimese postituses kirjas kuidas VAG com abil see paika saada. Ise alles vahetasin paar päeva tagasi selle vaakumklapi ära, ennem kui uue peale panin mõõtsin varda pikkuse vanal ära ja timmisin ka uuel selle samaks. Nüüd testisõitu tehes 3.käik 4000rpm i juures sain N75 duty cycle pea 80% ligi mis peaks olema ideaalne, kui saad vahemikku 70-80% peaks olema hea. Rõhk mida turbo puhub on kah nüüd see mida aju eeldab st ei ole mingit mega ülerõhku ega ka alarõhku, pigem on 50-100Mbar üle mis pole aga midagi hullu sest ennemalt kui geomeetria oli kinni ja vana klapp peal siis puhus 4000 rpm i juures ~0.4 bar i üleröhku pidevalt ja kippus minema alati limp mode i. Geomeetria sai lihtsalt lahti nõkutatud kui klapp maas oli, kuigi algul oli plaanis üldse turbs maha võtta ja lahti asi kiskuda aga kuna polnud tõstuki kasutamise võimalust siis jäi asi katki(ilma oleks olnud liialt palju **ssi.
Täpsustuseks siis, miks minu masinal see geomeetria kinni kippus jääma oligi see samune VNT klapp mis oli seest ussipesa pmt st talvel sai niiskus ja vesi vaevata sinna sissi ning külmus kinni ning liikus niisama halvasti preagugi vs uus klapp. Millalgil kui aega teen oma masina teemasse selle kohta ka postituse koos paari pildiga sellest vana klapi sisust...pildid ei saanud küll kõige paremad aga pmt peaks olema võimalik aru saada miks see vesi lõpuks sinna sisse ikkagi pääses.
Muidu sellel lingil kirjas ka kummas suunas vaja varrast kruttida olenevalt kas liialt ülerõhku v alarõhku puhub kui pole veel seni selle geomeetria tööpõhimõttes aru saanud.
Jõudu tööle![/quote]
Sa kunagi kirjutasid ka midagi sellest kui õigesti mäletan.
Otsisin seda postitust aga tulutult. Tänud lingi eest, hakkan varsti süvenema.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Turbo vaakumklapi varras
http://www.fastmotoring.com/index.php/2 ... turbo-vgt/" onclick="window.open(this.href);return false;t6nis3 kirjutas:Copilot, tõlgi teemas VNT. Klapp.
Tõlgi ise.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo vaakumklapi varras
muidugi mainin ära et keegi ei arvataks et saab paika selle varda ainult vag com abil(peab ikka asja füüsiliselt modima), vag com siis kõigest abivahend et testisõiduga näha kas varda pikkus on saanud õige pikkusega vastavalt kas 3.käik 4000 rpm i juures on N75 duty cycle 70-80% vahemikus, ideaalne peaks olema siis 80% v selle ligi, kui juba palju üle ei ole kah hea. enda masinal oli vana klapp nn tehase originaalis ja selle järgi sai ka uue klapi varras paika aetud ennem peale panekut ja nagu mainisin oli N75 duty cycle 3.käik 4000 RPMi juures 80% ligi st kõikus vahemikus 75-79%. kui on mõni üksik koht kus see duty cycle on a la 83% vms ja siis läheb kohe normi pole hullu, põhiline et kui oled saavutanud 3.käiguga 4000 RPM i ja nüüd nii edasi kulgeda a la 10 sec vms siis kogu selle aja jooksul oleks see 70 ja 80% vahel ja nii aju eeldatav ja ka tegelik rõhk oleks sama st minu masinal oli see 1948 vms mbar, tegelik oli ~20-50 mbar rohkem aga see on nii väike ülerõhk et sellega limpi ei lähe ja turbot see ei lõhu. Ja see eeldab muidugi seda et geomeetria liigub täies ulatuses vabalt mille ma enda masinal praeguseks ka liikuma sain ilma et maha oleks pidanud võtma turbsi.
kui geomeetria kinni siis võib see duty cycle olla kas liialt suur v madal olenevalt kuhu asendisse kinni jäänud on st aju kas tahab turbo puhutavat rõhku vähendada v suurendada. Ja eeldatavasti läheb ka asi avariireziimi kui liialt kaua ülerõhk v alarõhk. Muidugi eeldab see ka seda et nii N75 ise töötab, ei oleks vaakumlekkeid v ummistust N75 ja VNT klapi vahel, rõhulekkeid, rõhu andur jms jamasid mis võiks süsteemi korrapärast tööd häirida. ehk siis ennem kui hakata süüdistama varda pikkust vms tuleks step by step üle kontrollida ülejäänud süsteemi korrasolek.
kui geomeetria kinni siis võib see duty cycle olla kas liialt suur v madal olenevalt kuhu asendisse kinni jäänud on st aju kas tahab turbo puhutavat rõhku vähendada v suurendada. Ja eeldatavasti läheb ka asi avariireziimi kui liialt kaua ülerõhk v alarõhk. Muidugi eeldab see ka seda et nii N75 ise töötab, ei oleks vaakumlekkeid v ummistust N75 ja VNT klapi vahel, rõhulekkeid, rõhu andur jms jamasid mis võiks süsteemi korrapärast tööd häirida. ehk siis ennem kui hakata süüdistama varda pikkust vms tuleks step by step üle kontrollida ülejäänud süsteemi korrasolek.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Turbo vaakumklapi varras
Geomeetria ise liigub nüüd kergesti ja vabalt. Autol on automaat käigukast, kas ma pean siis panema kolmanda sundkäigu ja seda siis 4000 RPMi juures piinama niikaua kui arvutiga vaatab palju rõhk on?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo vaakumklapi varras
nu arvutiga näed sa kogu aeg palju rõhk on, lihtsalt mina sõitsin 4000 RPM i ~5-10 sec et näha kas hoiab ilusasti rõhku nii nagu peab mitte ei puhuks üle vms. Tavaliselt ennem klapi vahetust ja geomeetria lahti nõkutamist oli sel ajal taga juba musta suitsu omajagu ja polnud ka ime kui limp modei läks. Automaatkasti kohta ei oska mina midagi öelda kahjuks. ja see mõni sec 4000 RMP i juures ei ole vast piinamine, saad hoopis lõõrid puhtaks muud midagi.Robi02 kirjutas:Geomeetria ise liigub nüüd kergesti ja vabalt. Autol on automaat käigukast, kas ma pean siis panema kolmanda sundkäigu ja seda siis 4000 RPMi juures piinama niikaua kui arvutiga vaatab palju rõhk on?
Viimati muutis copilot, 22 Juul 2012, 20:32, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING