Passat B5 esimesed kettad

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti

Passat B5 esimesed kettad

Lugemata postitus Postitas ristokkk »

Millise versiooni kettad sobivad B5 81kw.
Kahtlustan, et mul esimesed kettad/ketas kõver kuid kuna ketta paksus on hea siis ei rutta neid poest uuena ostma, niisiis prooviks lammutusest ühed külge panna. Kui neil 81 kw sele kettaid ei ole siis kas sobivad teise mootori tüübiga auto omad?
Tänan kiirete vastuste eest. Auto 1997

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
Viimati muutis ristokkk, 22 Juul 2012, 17:45, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas dellu »

ristokkk kirjutas:Millise versiooni kettad sobivad B5 81kw.
Kahtlustan, et mul esimesed kettad/ketas kõver kuid kuna ketta paksus on hea siis ei rutta neid poest uuena ostma, niisiis prooviks lammutusest ühed külge panna. Kui neil 81 kw sele kettaid ei ole siis kas sobivad teise mootori tüübiga auto omad?
Tänan kiirete vastuste eest. Auto 1997

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
Milleks? Kettaste hinnad hakkavad sealt 15 euro kandist tükk, pointless on vanasid keerata. Tööaeg maksab ka rohkem https://www.eparts.ee/catalog/#brand:12 ... 0032/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas rako »

hakkavad 15 eurost jah, kui ilma tuulutuse ja asjata.
Aga lammutuse kettad nagu mitte pole mõistlikud, siis on juba ketas ja klots erinevalt kulunud. Pidurite pealt ei tohiks kokku hoida. Vahetad kettaid tuleb ka korraga vahetada klotsid.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas ristokkk »

Tänan tagasiside eest. Kuid vastulauseks oskan öelda, et uued kettad maksavad hoopis 30 euri tükk, tööaeg ei maksa midagi, õlle maksab :)
Rakole seda, et sul on 100 % õigus, pidurite pealt ei tohi kokku hoida. Samas vaidleks vastu sellele väitele, et ka klotsid vahetama pean. Vahetaks ma neid kindlasti siis kui uued kettad muretseks kuid kui leian hetkel odavama variandi siis jätan nad vahetamatta sest klotside paksus on üllatavalt uueväärne. Oleks kettad kulunud siis ma ostaks raudselt uued kettad ja klotsid kuid praegu ei mahu pähe see, et nii hea väljanägemisega ketas võib vigane olla. Sellepärast proovikski odavama variandi ära, et välistada muud faktorid. Koonerdaja ma kohe kindlasti oma auto suhtes ei ole.
Aga mis muud seda rooli värisemist pidurdamise ajal tekitada ikka võiks?! Muud sõlmed on korras.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas rako »

Ma räägin seda, kui klots ja ketas on erinevalt kulunud mitte koos siis on neil sees ka sooned ning klotsi ja ketta puutepind väheneb mille tulemusena ka pidurdus jõud mis rakendub ratastele. Sellel pole pistmist klotsi paksusega.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas dellu »

Just, sul on peale seda erinevalt kulunud klots ja erinevalt kulunud ketas (ega see lammari ketas ju ka sile pole - seda enam sul pole aimugi kas ta ka sirge on). Seega halvimal juhul võib sul seal seda pidurdavat pinda olla nii 20% ka. Ma hiljuti vahetasin endal tagumised kettad ära, kuna ostuhuvilise arvates olid vanad liiga koledad. Kuna polnud ka kindel mis uued maksavad, aga varuosaautol olid ok kettad olemas, siis võtsin lihtsalt uued klotsid ainult esimese hooga. Ikka mitu nädalat võttis, kuni see uus klots ketta 100% puhtaks sai (sisse töötas).
Osta siis kasvõi samad kõige odavamad uued kettad ja viska pärast minema kui ei sobi. Ma ei usu et lammar sulle neid palju odavamalt annab, aga ei välista su veatuvastust, sest sa ei tea mida sa lammarist saad.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas ristokkk »

To Rako: Ära nüüd siis pahanda :) Olen juba 7 aastat autoomanik ja tean mida silmas pead.
Kuid mõtle, iga kord kui klotse vahetad on ju sama teema. Sa ju ei vaheta iga klotsivahetusega ketast. Ok, see selleks.
Ma leidsin teise lahenduse sellele probleemile. Suured tänud teile vastamast kuigi põhiküsimusele vastust ei saanudki. See polegi enam oluline.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas Laur »

Tagumised kettad maksavad küll nii vähe, et võib vabalt vahetada koos klotsidega. Klotsi võid ju siledaks kusagil peal lükata kui teise ketta paned, kulub rutem sisse kui ei raatsi uusi osta.
Aga vahetada ühte ketast ja veel kasutatu vastu.. :?
M.O.T.T

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas ristokkk »

Sai siis uued kettad külge. Ei viitsinud treiali juurde minna ning ilge tuhin oli peal :) Roolivibrast lahti nagu niuhti.
Ketaste paigaldusega oli ka igavene jama, ketta välisdiameeter oli paar milli liiga suur ning hakkas suppordi vastu käima. Ei hakanud poodi sellepärast tagasi minema ning sai töökojas suure käia peal välisdiameeter need paar milli väiksemaks lastud.
Klotsid tõmbasin P100 peal üle ning nüüd pidurid väga mõnusad. Kuu aega tagasi sai tagumised kettad-klotsid vahetatud, seega nüüd peaks pikalt hooleta olema.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Passat B5 esimeste ketaste erinevus

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Ma usun et 2mm. sammuga kettaid ei toodeta.Klotsidest väljaulatuv ketta serv jäi kindlasti suurem kui originaalis+rikutud ketta tasakaal.

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: Passat B5 esimesed kettad

Lugemata postitus Postitas ristokkk »

Näet, hakkab jälle pihta :) No kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab miks see nii oli, see 2 mm ( okei 1 - 2 mm) oli ainult ühel pool, teine pool oli ok. Ega me selle ketta kallale tuimalt ei läinud. Meil on sellejaoks eraldi pink kus saab sellise iseloomuga detaile käiata. Ja pealegi, see mahakäiatud osa oli niivõrd tühine. Vaevalt ta ketast nüüd suutis rohkem tasakaalust välja viia kui näiteks mõne mehe kettad kus välimine serv koosneb roostest ning sedagi on küljes kohati :) klotsi välimisest servast ketta välimise servani 5 mm.
Tegelt elu on näidanud et vist ei tasu siin foorumis nii aus olla :lol:

Vasta

Mine “Veermik”