
diisli katalüsaator
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
diisli katalüsaator
Autoks G IV 1.9 SDI 50kw. Kuna kati sisu hakkas kesta sees kolisema, siis sai kat üldse ära võetud. Tegin enne seda sammu natuke eeltööd kah - siin foorumites üldine kogemus positiivne, käisin ka paarist TÜV punktist läbi, seal vastukaja erinev (üks ütles, et diislil polegi katti
, teine väitis, et ise ei tohi midagi eemaldada jne). Probleem aga nüüd selline, et peale kati eemaldamist on müra väga suur (just kiirendamisel). Seega tahtmine kat tagasi panna, et lärmist lahti saada. Uut originaali ei kannata osta, universaalsete kohta pole head kuulnud, seega võiks sobida kasutatud variant. Kuidas nende katidega on, kas peab olema kindlasti SDI kat, või kindlasti diisli kat, või võib ka panna bensuka oma? Iseasi on muidugi, et kuidas teha kindlaks kasutatud kati seisukord?

Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: diisli katalüsaator
Keevitus ikka korralik? Mul ei ole ka kati vahel ja auto on ikka väga vaikne. Isegi ilma tagumise pütita on diisel lärmakamast sportpütist vaiksem. Korduvalt niimoodi sõitnud. ma arvan et pigem on sul viga kuskil keevitustes, et ei ole korralikult tehtud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: diisli katalüsaator
Äkki oled TDI-dega sõitnud? Turbo võtab hääle kenasti maha, kuid SDI mootoril ei ole seda seal vahel...dellu kirjutas:Isegi ilma tagumise pütita on diisel lärmakamast sportpütist vaiksem. Korduvalt niimoodi sõitnud.
Re: diisli katalüsaator
Ise ei keevitanud, lasin Carstopis teha. Visuaalselt tundub küll korralik töö olevat, keevitusest ei leki. Nii kõva mürinat ei oskanud oodata. Tühikäigul täiesti ok, kuid gaasi andes nagu rallikas. Rääkisin ka ühe teise autoremontijaga, see arvas, et ega ilma katita normaalseks saa. Tema olevat aegade jooksul proovinud resode jms-ga, aga ei aita. Katist tagumine osa summutijooksu on kah kõik hiljuti välja vahetatud, seega seal probleemi olla ei tohiks. Kõige selle juures on positiivne see, et autol on minek sutsu parem ja kütet lähab kah justkui natuke vähem. Saaks nüüd lärmist kah veel lahti 

-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: diisli katalüsaator
http://www.lakiauto.ee/templates/unicat ... &KatID=101" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiselt lehelt leiad diislite katalüsaatorid. Sulle peaks sobima CAT052
Teiselt lehelt leiad diislite katalüsaatorid. Sulle peaks sobima CAT052
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: diisli katalüsaator
Mis mõttes ilma katita ei saa... mul on diisleid rohkem 10 olnud nii uuemaid kui vanemaid kõigil olen kati eemaldanud ja pole mingit müra suurenenud. Kui muidu ei saa siis pane reso juurde.tuuleiil kirjutas:Ise ei keevitanud, lasin Carstopis teha. Visuaalselt tundub küll korralik töö olevat, keevitusest ei leki. Nii kõva mürinat ei oskanud oodata. Tühikäigul täiesti ok, kuid gaasi andes nagu rallikas. Rääkisin ka ühe teise autoremontijaga, see arvas, et ega ilma katita normaalseks saa. Tema olevat aegade jooksul proovinud resode jms-ga, aga ei aita. Katist tagumine osa summutijooksu on kah kõik hiljuti välja vahetatud, seega seal probleemi olla ei tohiks. Kõige selle juures on positiivne see, et autol on minek sutsu parem ja kütet lähab kah justkui natuke vähem. Saaks nüüd lärmist kah veel lahti
Viimati muutis riio, 23 Juul 2012, 07:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: diisli katalüsaator
Lp riio, ei tea minagi, mis anomaalia selle SDI-ga on, aga kati eemaldamisega muutus müra oluliselt suuremaks. Hetkel kaalun universaalse kati panekut. Resodega on mul hetkel kaks täiesti vastandlikku arvamust, kusjuures ühe on välja käinud kogenud mehaanik ja teise sina. Kuna ma ise mingi keevitaja mees pole, siis ei tahaks väga katsetama hakata. Et lasen prooviks panna reso alla ja eks siis näeb. Oleks mul omal oskused jms, siis võtaks muidugi, kasvõi sportlikust huvist, erinevate variantide proovimise ette. Teenust sisse ostes läheb see mõttetult kulukaks
Aga muidu, tänan arvamuste eest!

Aga muidu, tänan arvamuste eest!
Re: diisli katalüsaator
Proovimine on sellel juhul kulukas tõesti aga... ma pole isegi reso kunagi kasutanud kati asemel vaid sirge toru. Kat on diislile saatanast (roheliste *****) korjab tahma sisse ja ummistub + ei kesta nad kah. Ülevaatusel ei mängi kah rolli, sest diislitel mõõdetakse tahma vaid ja seda kat ei piira kuidagi. Olen omanud ka vana Caddy SDI mootoriga ja ka sealt said need minema visatud ja polnud müra. Vahe lihtsalt selles, et ega katalüsaator ei ole summuti, et vähendab müra jne. Resod selleks rohkem mõeldud (reso maksav alaa 10-20 euri katid 100-300 euri). Kindel, et keevitused ja ülejäänud väljalase ei leki? Aga eks sa mine kindla peale välja ja maksa rohkem. Ja kui selgub, et kuskilt lekib (auk, keevitus halb, kinnitus lekib kolde tihend minema lennanud, sukk läbi jne) hiljem ikka siis võtta see kat alt ja anna sellele kogenud mehaanikul vastu tatti. Muidu on SDI hea öko ja vastupidav mootor;)
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: diisli katalüsaator
üleüldse SDI on lärmakam. Mk4 SDI millega viimasel ajal on õnnestunud liigelda on ikka väga lärmakas mootor. kat on vahel ja summuti originaal konditsioonis.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: diisli katalüsaator
Täna piilusin veel ära võetud kati sisse, valgus paistis isegi läbi, kuid sisu sees lahti ja raputades koliseb. Mürina koha pealt - koha peal ja maanteel sooja mootoriga täiesti norm, tuuritades 
Aga muidu, enne kati kolisema hakkamist, oli üllatavalt vaikne. Maanteel isegi oluliselt vaiksem väikestest japsidest. Seega heliisolatsioon polegi GIV-l väga nadi. Tee ääres olijatele küll paras traktor.
Eks annan teada, kui olen kati või reso alla saanud, mis mõjus ja kuidas!

Aga muidu, enne kati kolisema hakkamist, oli üllatavalt vaikne. Maanteel isegi oluliselt vaiksem väikestest japsidest. Seega heliisolatsioon polegi GIV-l väga nadi. Tee ääres olijatele küll paras traktor.
Eks annan teada, kui olen kati või reso alla saanud, mis mõjus ja kuidas!
Re: diisli katalüsaator
Univ kat nüüd all ja rallika hääl kadunud. Kati paigaldaja juhtis tähelepanu õhufiltri kopsiku juurest tulevale imelikule mürale, tundub, et see kopsik on kuigipalju kuskil kunagi kannatada saanud ja tekitab lisaks SDI tavapärasele põrinale veel mingit lisaheli. See siis järgmine asi, mis lahti harutada ....