Tere
Probleem järgmine. Pärast rihmade vahetust hakkas auto külmalt käividades kohe väljasurema kui gaasi ei anna. Kui mootor on seisnud vähemalt 5 tundi, siis auto läheb küll paugust tööle aga siis sureb välja. Kui aga koheselt käivitades gaasi anda jääb küll mootor tööle aga võtab ise tuure maha ja paneb juurde nii kuis heaks arvab.(Tühikäigul ei taha töötada.) Kui mootor on lõpuks soojaks läinud, sõidetud umbes 60 km siis on kõik nagu korrad. Sai just vahetatud lambda [VW Bot: "Keel korda!"]-andur aga probleem pole kadunud. Oskab ehk keegi aidata ning minu 1,5 kuud tagasi ostetud auto sõidukõlblikuks teha? Auto on 2000 aasta golf 3, mootor 1,6 ning 74 kW. Bensukas ning manuaal.
Äkki on kellelgi mõtteid, milles võiks viga olla??
Tänudega
Oliver
Probleem külmalt käivitamisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem külmalt käivitamisel
Kas hammasrihma märgid on paigas? Ning kas mootori soenemine võtab 60km aega?Oliver123 kirjutas:Tere
Probleem järgmine. Pärast rihmade vahetust hakkas auto külmalt käividades kohe väljasurema kui gaasi ei anna. Kui mootor on seisnud vähemalt 5 tundi, siis auto läheb küll paugust tööle aga siis sureb välja. Kui aga koheselt käivitades gaasi anda jääb küll mootor tööle aga võtab ise tuure maha ja paneb juurde nii kuis heaks arvab.(Tühikäigul ei taha töötada.) Kui mootor on lõpuks soojaks läinud, sõidetud umbes 60 km siis on kõik nagu korrad. Sai just vahetatud lambda [VW Bot: "Keel korda!"]-andur aga probleem pole kadunud. Oskab ehk keegi aidata ning minu 1,5 kuud tagasi ostetud auto sõidukõlblikuks teha? Auto on 2000 aasta golf 3, mootor 1,6 ning 74 kW. Bensukas ning manuaal.
Äkki on kellelgi mõtteid, milles võiks viga olla??
Tänudega
Oliver

Re: Probleem külmalt käivitamisel
Kuna rihmad vahetati teeninduses, siis seda kas märgid on paigasei tea. Aga küsimus ongi selles, et kas siis kui rihmad on kas või ühe astme võrra valed, masin üldse käima läheb? Siis ma pean minema teise teenindusse ning laskma seal kõik jälle lahti võtta, et sedahammasrataste märke näha. Aga ega mul vist suurt muud üle ei jäägi.... katsetada ja proovida. Soojenemine ei võta nii kaua aega, aga lihtsalt sellise aja peale on nagu ok.... isegi 20 km läbimise järel oleks kõik nagu korras.