SDI - kas tõesti uimane?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
SDI - kas tõesti uimane?
Tere!
Miks igal pool kirjutatakse, et SDI mootoriga (ilma turbota) autod on uimased? Sõitsin sugulase SDI Pologa (2002) ja ei ütleks, et oli niiväga uimane. Kiirendus oli täiesti piisav tavakasutuseks. Võibolla on suuremate ja raskemate masinatega probleeme (SDI Passat näiteks... kui selline üldse olmas on).
Kui esimese auto ostmiseks on eelarve piiratud, siis äkki ei ole SDI üldse paha mõte? Väga ei sooviks kohe vanale autole uut turbot ostma hakata, mis läheks pool või isegi rohkem masina hinnast maksma.
Kunagi olen proovinud 97-nda aasta Passatit, millel turbo läbi. No auto möirgas nagu pöörane aga edasi läks teo-sammul. Arvan, et SDI masinat mittetöötava turboga masinaga võrdsustada ei saa. Midagi peab sel SDI mootoril ikka teistmoodi olema. SDIga peaks palju vähem muresid olema - kuna lihtsam kapotialune.
Seega palun rääkige oma kogemustest SDI Golfide, Borade ja Polode kohta. Aitäh.
Miks igal pool kirjutatakse, et SDI mootoriga (ilma turbota) autod on uimased? Sõitsin sugulase SDI Pologa (2002) ja ei ütleks, et oli niiväga uimane. Kiirendus oli täiesti piisav tavakasutuseks. Võibolla on suuremate ja raskemate masinatega probleeme (SDI Passat näiteks... kui selline üldse olmas on).
Kui esimese auto ostmiseks on eelarve piiratud, siis äkki ei ole SDI üldse paha mõte? Väga ei sooviks kohe vanale autole uut turbot ostma hakata, mis läheks pool või isegi rohkem masina hinnast maksma.
Kunagi olen proovinud 97-nda aasta Passatit, millel turbo läbi. No auto möirgas nagu pöörane aga edasi läks teo-sammul. Arvan, et SDI masinat mittetöötava turboga masinaga võrdsustada ei saa. Midagi peab sel SDI mootoril ikka teistmoodi olema. SDIga peaks palju vähem muresid olema - kuna lihtsam kapotialune.
Seega palun rääkige oma kogemustest SDI Golfide, Borade ja Polode kohta. Aitäh.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:42, muudetud 7 korda kokku.
Re: SDI - kas tõesti uimane?
polnud kyll sdi, aga vabalthingav 1,9d 47kW Golf3 variandi peal. Astus paremini edasi kui 51kWne g2 bensukas. nii maanteel kui linnas. Linnas väänas ikka mõnusalt ja probleeme väga polnud. Eks teadmatus ja kogemuse puudumine hirmutavad. Omal ajal sai ka g2 40kW-se diisliga maanteel möödasõite tehtud, tuli lihtsalt osata.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 27 Aug 2011, 23:39
- Auto: Volkswagen Polo Variant SDI
- Asukoht:
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Polo kohta niipalju et müriseb kõvasti aga ei liigu 1.9 sdi 47kW ja universaal kerel . suuremat küngast näeb siis sureb ära
Ja sama jama igal 4jal polol mis perepeale olnud . Aga samas ka üli ökonoomne .

Viimati muutis hytech, 02 Aug 2012, 19:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Ilmselt peab siis kuidagi meelitamahytech kirjutas:Polo kohta niipalju et müriseb kõvasti aga ei liigu 1.9 sdi 47kW ja universaal kerel . suuremat küngast näeb siis sureb äraJa sama jama igal 4jal polol mis perepeale olnud .


-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 27 Aug 2011, 23:39
- Auto: Volkswagen Polo Variant SDI
- Asukoht:
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Ainuke plaan selle meelitamise kohapealt on olnud turbo sinna vahele soetada 

-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
- Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
- Asukoht: Tartu
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Peres olnud viimased 8 aastat Bora 1,9SDI 50kw. sõidetud meil üle 200tkm ja tehtud vaid hooldusi. keskmine kütusekulu aasta rinkselt 4,3L/100km . Max kiirus 170km/h ja saavutab ka selle nüüd kus läbisõit läheneb 300tkm. Igati hea auto.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Sul tuleb neid igasugu autoostu huvi teemasid ikka nagu seeni peale vihma. Oled sa reaalselt üldse ühegi oma teemas toodud autoga sõita proovinud? Ega keegi ei tea ju sinu eelistusi ja ootusi. Sõitmata ei jää ühegi autoga, lihtsalt küsimus on mida sa temast ootad/loodad. Mine proovi need erinevad autod ära ja siis teed otsuse ära. Ühest küljest tõesti võiks ju mõelda, et see või teine võib minna ja mis see maksaks (aga samas sa vaatad 10a vanu autosid ja neid on juppideks juba maa ja ilm ning ei pea ju uusi asju ostma - turbosid olen mina 200-ga müünud jne, see pole ju pool auto hinnast). Mõtle ka sellele, et suure tõenäosusega ostad sa selle auto endale mitmeks aastaks ja see on ka nõme kui pärast kirud et ei liigu see auto peast ega sellest teisest kohast.
Mul on ka lisaks Borale üks selline punn http://www.auto24.ee/used/939422" onclick="window.open(this.href);return false; ehk 1.7 SDI 44kw. Ka sellega ei jää maanteel ükski möödasõit tegematta kui mõistusega sõita (ehk möödasõit ei hakka mitte hetkel kui vastutulev auto on sinust möödunud vaid varem ja kui kohakuti jõuate pead olema juba eessõitjast palju kiirem ja "välja hüppama"). Aga jah, teisalt päris harjumatu oli ikka 118kw Bora roolist sinna istuda. Samas noh sai just Haapsalus sellega käidud ja kütusekulu linn-maantee-linn 4.0 (ja ühe otsa sõitsin mina ja siis +10 GPS järgi ja pidevad möödasõidud - reedene õhtu peale 17t). Samas olnud ka G3 47kw ja sellega isegi käru veetud ja maanteel isegi rekkast mööda sõidetud (käru töökaaslase maakodust koristamise käigus üle jäänud metalli veel täis).
Aga ma arvan et mine proovi ikkagi võimalikud variandid ära ja siis tee otsus, sest sa ostad ikkagi ju endale ja vali see mis meeldib. Ei ole selle 10a vana auto remondikulud ühti nii erinevad sõltuvalt mootorist. Juppe kasutatult leiab ikkagi.
Mul on ka lisaks Borale üks selline punn http://www.auto24.ee/used/939422" onclick="window.open(this.href);return false; ehk 1.7 SDI 44kw. Ka sellega ei jää maanteel ükski möödasõit tegematta kui mõistusega sõita (ehk möödasõit ei hakka mitte hetkel kui vastutulev auto on sinust möödunud vaid varem ja kui kohakuti jõuate pead olema juba eessõitjast palju kiirem ja "välja hüppama"). Aga jah, teisalt päris harjumatu oli ikka 118kw Bora roolist sinna istuda. Samas noh sai just Haapsalus sellega käidud ja kütusekulu linn-maantee-linn 4.0 (ja ühe otsa sõitsin mina ja siis +10 GPS järgi ja pidevad möödasõidud - reedene õhtu peale 17t). Samas olnud ka G3 47kw ja sellega isegi käru veetud ja maanteel isegi rekkast mööda sõidetud (käru töökaaslase maakodust koristamise käigus üle jäänud metalli veel täis).
Aga ma arvan et mine proovi ikkagi võimalikud variandid ära ja siis tee otsus, sest sa ostad ikkagi ju endale ja vali see mis meeldib. Ei ole selle 10a vana auto remondikulud ühti nii erinevad sõltuvalt mootorist. Juppe kasutatult leiab ikkagi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: SDI - kas tõesti uimane?
dellu kirjutas:Sul tuleb neid igasugu autoostu huvi teemasid ikka nagu seeni peale vihma. Oled sa reaalselt üldse ühegi oma teemas toodud autoga sõita proovinud? Ega keegi ei tea ju sinu eelistusi ja ootusi. Sõitmata ei jää ühegi autoga, lihtsalt küsimus on mida sa temast ootad/loodad. Mine proovi need erinevad autod ära ja siis teed otsuse ära. Ühest küljest tõesti võiks ju mõelda, et see või teine võib minna ja mis see maksaks (aga samas sa vaatad 10a vanu autosid ja neid on juppideks juba maa ja ilm ning ei pea ju uusi asju ostma - turbosid olen mina 200-ga müünud jne, see pole ju pool auto hinnast). Mõtle ka sellele, et suure tõenäosusega ostad sa selle auto endale mitmeks aastaks ja see on ka nõme kui pärast kirud et ei liigu see auto peast ega sellest teisest kohast.
Mul on ka lisaks Borale üks selline punn http://www.auto24.ee/used/939422" onclick="window.open(this.href);return false; ehk 1.7 SDI 44kw. Ka sellega ei jää maanteel ükski möödasõit tegematta kui mõistusega sõita (ehk möödasõit ei hakka mitte hetkel kui vastutulev auto on sinust möödunud vaid varem ja kui kohakuti jõuate pead olema juba eessõitjast palju kiirem ja "välja hüppama"). Aga jah, teisalt päris harjumatu oli ikka 118kw Bora roolist sinna istuda. Samas noh sai just Haapsalus sellega käidud ja kütusekulu linn-maantee-linn 4.0 (ja ühe otsa sõitsin mina ja siis +10 GPS järgi ja pidevad möödasõidud - reedene õhtu peale 17t). Samas olnud ka G3 47kw ja sellega isegi käru veetud ja maanteel isegi rekkast mööda sõidetud (käru töökaaslase maakodust koristamise käigus üle jäänud metalli veel täis).
Aga ma arvan et mine proovi ikkagi võimalikud variandid ära ja siis tee otsus, sest sa ostad ikkagi ju endale ja vali see mis meeldib. Ei ole selle 10a vana auto remondikulud ühti nii erinevad sõltuvalt mootorist. Juppe kasutatult leiab ikkagi.
Tõsi, pole vist ühtki siin foorumis näidatud autot vaatmas käinud. Küll aga olen enamus autodega varasemalt saanud sõita (sõbrad -tuttavad).
Ma hakkan juba sellest kasutatud auto otsimisest hulluks minema. Sõber müüb oma 97 aasta Honda Civic'ut (sedaan, bensukas, hind mulle 600 Euri) võibolla peaks juba selle võtma. Südamerahu maksab ka midagi. Julgeb vähemalt suvalisse kohta parkida, ilma et peaks pätte kartma. Käin hobi korras palju metsas ja mere ääres, mistõttu oleks ka maantee äärde jätmine rahulikum, kui seda uhkema ja silmatorkavama autoga.
Olen varasemalt päris palju VW Pologa '98 (bensiin) sõitnud. Mis vahe üldse on Lupo-l ja Polo-l? Lupo on vist kõvasti väiksem?
Viimati muutis Nitro, 02 Aug 2012, 21:33, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Istu 96kw diislist 55kw bensukasse või 47kw dislasse ja kohe tunned milles vahe seiseb. Olen teinud ja tean, ei taha enam üldse 55kw bensukasse istuda, palju mugavam on sõita selle 96kw dislaga. Pedaali vajutades läheb ikka edasi ja maanteel möödasõite on ka palju ohutum teha, sest mööda jõuab sõita palju väiksema ajaga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Lupo on jah Polost väiksem, Saksa-Auto Eestis ei müünud seda. Lupost sai Fox ja Foxist sai UP. Foxi samuti Eestis ei müüdud, UP nüüd on müügil.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Tean seda tunnetgolfi_vend kirjutas:Istu 96kw diislist 55kw bensukasse või 47kw dislasse ja kohe tunned milles vahe seiseb. Olen teinud ja tean, ei taha enam üldse 55kw bensukasse istuda, palju mugavam on sõita selle 96kw dislaga. Pedaali vajutades läheb ikka edasi ja maanteel möödasõite on ka palju ohutum teha, sest mööda jõuab sõita palju väiksema ajaga.


Võrdlesin hiljuti sugulase 2002 Polo't ühe teise 1998-nda aasta Polo'ga ja uuem oli ikka suurem. Kardan, et Lupo oleks ülihea linnasõiduks, kuid maanteel pikki sõite teha sellega ei julges. Seda eriti just talvel, kui asfaldil jäide. Kerget autot on pea võimatu suurel kiirusel pidama saada (proovitud 98 Pologa, kus Tartusse sõites hüppas kits teepeale).dellu kirjutas: Lupo on jah Polost väiksem, Saksa-Auto Eestis ei müünud seda. Lupost sai Fox ja Foxist sai UP. Foxi samuti Eestis ei müüdud, UP nüüd on müügil.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: SDI - kas tõesti uimane?
6.0 ja 5.65 olid viimased(ja ka esimesed
) kütusekulud. Jalg veidi raske ja veel kaifin seda tunnet ristmikult pööretega minema minna. 


stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Mul polo 1.9 sdi 47kw ja see ikka väga uimane pill. Hakkama saab ikka, ka möödasõidud nagu dellu kirjeldas, hoovõtuga. Kütet võtab linnas 6, maanteel 5, mis vist natuke palju sellise punni kohta?
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Olin ise ka mõni aasta tagasi sama küsimuse ees ja ostsin prooviks 1,6D Jetta. Kuigi ma olen varem pidanud pea poolsada masinat , enamus neist on olnud bensiin ja üle 100kw. 90ndatel oli ka kaks diislit (1,6TD ja 6,2D).
Mul on tunne, et Te ei oska lihtsalt sõita väikse võimsusega ilma turbota mootoriga. Pöördeid tuleb anda.
1,6D 84.a. Jeta 40Kw - Teise käigu max kiirus 80 km/h (5300rpm). Maanteel vedas 2,5m laia paadikäru (paadiga) vabalt 80 km/h. Varssavi Tallinn keskmine kiirus navi järgi 93km/h.
Praegu on mul Vento 1,9D 96.a. ja Polo Variant 1,9 SDI. 2000.a. Kõigile neile jääb linnas enamik tavaliiklejaid jalgu.
Mul on tunne, et Te ei oska lihtsalt sõita väikse võimsusega ilma turbota mootoriga. Pöördeid tuleb anda.
1,6D 84.a. Jeta 40Kw - Teise käigu max kiirus 80 km/h (5300rpm). Maanteel vedas 2,5m laia paadikäru (paadiga) vabalt 80 km/h. Varssavi Tallinn keskmine kiirus navi järgi 93km/h.
Praegu on mul Vento 1,9D 96.a. ja Polo Variant 1,9 SDI. 2000.a. Kõigile neile jääb linnas enamik tavaliiklejaid jalgu.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
Re: SDI - kas tõesti uimane?
No jalgu jäävad linnas kõik nagunii, keskmine liikleja lihtsalt cruisib mitte ei sõida.
Aga kasutaks seda teemat ära ja uuriks,et kas oskab keegi viidata mulle mingit saiti infoga 1.9sdi kohta. Just et mida pumbal näppida annab ja sellist infot. Guugeldanud siin kõvasti,aga enamus juttu ainult td-e kohta.
Aga kasutaks seda teemat ära ja uuriks,et kas oskab keegi viidata mulle mingit saiti infoga 1.9sdi kohta. Just et mida pumbal näppida annab ja sellist infot. Guugeldanud siin kõvasti,aga enamus juttu ainult td-e kohta.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Aga milleks seal näppida tahad?
Kui 50kw ei rahulda siis on alati võimalus võimsama mootoriga masin osta.
Lihtsus ongi vabalthingava mootori võlu.
Kui 50kw ei rahulda siis on alati võimalus võimsama mootoriga masin osta.
Lihtsus ongi vabalthingava mootori võlu.
Viimati muutis ping, 12 Aug 2012, 22:33, muudetud 1 kord kokku.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
Re: SDI - kas tõesti uimane?
No see on olemas, eatoni laaduriga corrado 120+kw. Aga lihtsalt huvitab, pigem vx kütet maha keerata kui annab,et veel ökom oleks. See ongi antud auto eesmärk,võimalikult ökonoomne. Kuna see mul elu esimene diisel, siis ei ole kursis nendega üldse.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Sellel vaevalt midagi niisama keerata annab. Aju juhib ja toimetab. Kui pumpa keerad siis mõne päeva pärast on pritsenurk jälle erinev.
Pigem tavalised ökonoomsuse asjad; sõidustiil, kergjooksu kitsad rehvid, masinast üleliigne kola välja, puhas õhufilter, kat välja
Pigem tavalised ökonoomsuse asjad; sõidustiil, kergjooksu kitsad rehvid, masinast üleliigne kola välja, puhas õhufilter, kat välja

ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Kiirendus 1,9 TDI-l 66 kw. mootoril on viienda(5) käiguga kiirusel 80-120. 12,5 sekundit.(Mitte segamini ajada 0-100)
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Golf (2003 - 2008):
Golf 2.0 SDI (55kW M5)
kiirendus 0-100: 16.7 sek
Golf (1997 - 2002):
Golf 1.9 SDI (50kW M5)
kiirendus 0-100: 17.2 sek
Bora (1J2 sedaan) (1998 - 2005):
Bora 1.9 SDI (50kW M5)
kiirendus 0-100: 18 sek
Möödasõite saab ka vältida, kuid ohtlikum on minu meelest kõrvalteelt maanteele keeramine, eriti tipptunni ajal.
SDI sobib ainult linnaautoks.
Bora peal on see liigne luksus.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1022088" onclick="window.open(this.href);return false;
Õnneks pole nad seda SDI-d Passatile toppinud. Raudselt oleks 0-100 kiirendus siis ca 30 sek.
http://www.autopass.ee/et/auto/Volkswagen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 2.0 SDI (55kW M5)
kiirendus 0-100: 16.7 sek
Golf (1997 - 2002):
Golf 1.9 SDI (50kW M5)
kiirendus 0-100: 17.2 sek
Bora (1J2 sedaan) (1998 - 2005):
Bora 1.9 SDI (50kW M5)
kiirendus 0-100: 18 sek
Möödasõite saab ka vältida, kuid ohtlikum on minu meelest kõrvalteelt maanteele keeramine, eriti tipptunni ajal.
SDI sobib ainult linnaautoks.
Bora peal on see liigne luksus.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1022088" onclick="window.open(this.href);return false;
Õnneks pole nad seda SDI-d Passatile toppinud. Raudselt oleks 0-100 kiirendus siis ca 30 sek.
http://www.autopass.ee/et/auto/Volkswagen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Nitro, 15 Aug 2012, 23:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Nitrole:
sinu antud lingil oleva boral oleva "luksuse" väidetavat keskmist saan ka mina vabalt kätte oma 81kw TDI boraga, ainuke vahe et tehase andmetel on minu oma kiirendus 0-100 umbkaudu 11sec kandis(täpselt ei mäleta). eelmine auto oli 40kw 1,6d vabalthingav nii et ei saa neid isegi mitte võrrelda ei väände ega mineku koha pealt...sama jutt kindlasti pmt 50kw vabalthingavaga.
aga enamus ajast tuli mul ikkagi kulu 81kw puhul rämedalt 5 ja 5.5 vahel sest ei ole just kerge jalaga seda enam kui mingid 1,6 jms bena vennad pidevalt gaasi pedaali otsivad ja eks seda kütet saanud vähe odavamalt kah seega pole seda kulu nii hullut vaadanud sest kulutab niigi omajagu vähem kui samas võimsusklassis bensukas samasuguse tallamise juures nagu ma seda vahest teen...ja turbo jms seisukohalt tasub torud ikka puhtad ka hoida. lisaks sellele naudin ma sõitu mitte ei pea iga kiirenduse v möödasõidu ajal kahe jalaga gaasi pedaali peal tallama ja käike tagasi lappama et näiteks möödasõit oleks ka piisavalt kiire.
ping:
kui oled väidetavalt pooltsadat autot pidanud siis peaksid teadma et kütte etteande maha keeramine veidi(palju ei saa sa seda nii v naa teha ilma et ei mõjutaks see moto normaalselt tööd v sõitmist) ei mõjuta kuidagi pritse nurka nii et see oleks 2 päeva hiljem paigast v erinev. Pritse ajastust muudetakse mingil määral vb varajasemaks aju poolt kui teed külmkäivitust ja kui moto külm töö ajal aga siiski paika pandud pritse nurk on nurgakivi ja käib muidu ka moto selle järgi 2 kuud hiljem olenemata kas keerasid etteannet juurde v maha...sellise muutuse põhjused muud. pritse nurk nurgakiviks isegi PD motol mille puhul aju kontrollib pritse ajastust isegi rohkem kui vanakoolikal...vast ikka tead kuidas pritse nurk paigas füüsiliselt on? tood mulle ühe näite vastuväiteks puust ja punaseks ette ja tõestatult et just selles oli viga teen sulle pudeli konni, viina v mis iganes välja
enda 81kw pritse nurk veidi hiliseks nihkunud aga selle põhjuseks võis olla veidi pika peale veninud rihm näiteks aga muutus toimus sisuliselt poole aasta jooksul.kusjuures peale viimast timmimist sõitsin sama rihmaga veel hea ~30tkm kuniks välp hakkas täis saama. üle hammast visanud polnud sest siis oleks muutus moto töös ka tunda olnud. peale pumba rihma rattast paika timmimist püsis ta seal kuni rihma vahetuseni ja kuna rihm vahetati asjatundjate poolt, siis oli ta ka uue rihma komplektiga seal punktis, kuhu eelnevalt panin.
t6nis3..eeldatavasti t6nis2:
mis me selle ajaga peale hakkame? räägiks ka mis kere peal see moto on???ei tea isegi mitte arvata kas see on kiire v aeglane kiirendus vs SDI kui võtame võrdlusse näiteks mingi Polo 50kw SDI vs raskem Passati 66kwTDI
Niisama pole mõtet kõvatada. äkki hakkan rääkima juba siis 96kw TDI kiirendusest?
sinu antud lingil oleva boral oleva "luksuse" väidetavat keskmist saan ka mina vabalt kätte oma 81kw TDI boraga, ainuke vahe et tehase andmetel on minu oma kiirendus 0-100 umbkaudu 11sec kandis(täpselt ei mäleta). eelmine auto oli 40kw 1,6d vabalthingav nii et ei saa neid isegi mitte võrrelda ei väände ega mineku koha pealt...sama jutt kindlasti pmt 50kw vabalthingavaga.
aga enamus ajast tuli mul ikkagi kulu 81kw puhul rämedalt 5 ja 5.5 vahel sest ei ole just kerge jalaga seda enam kui mingid 1,6 jms bena vennad pidevalt gaasi pedaali otsivad ja eks seda kütet saanud vähe odavamalt kah seega pole seda kulu nii hullut vaadanud sest kulutab niigi omajagu vähem kui samas võimsusklassis bensukas samasuguse tallamise juures nagu ma seda vahest teen...ja turbo jms seisukohalt tasub torud ikka puhtad ka hoida. lisaks sellele naudin ma sõitu mitte ei pea iga kiirenduse v möödasõidu ajal kahe jalaga gaasi pedaali peal tallama ja käike tagasi lappama et näiteks möödasõit oleks ka piisavalt kiire.
ping:
kui oled väidetavalt pooltsadat autot pidanud siis peaksid teadma et kütte etteande maha keeramine veidi(palju ei saa sa seda nii v naa teha ilma et ei mõjutaks see moto normaalselt tööd v sõitmist) ei mõjuta kuidagi pritse nurka nii et see oleks 2 päeva hiljem paigast v erinev. Pritse ajastust muudetakse mingil määral vb varajasemaks aju poolt kui teed külmkäivitust ja kui moto külm töö ajal aga siiski paika pandud pritse nurk on nurgakivi ja käib muidu ka moto selle järgi 2 kuud hiljem olenemata kas keerasid etteannet juurde v maha...sellise muutuse põhjused muud. pritse nurk nurgakiviks isegi PD motol mille puhul aju kontrollib pritse ajastust isegi rohkem kui vanakoolikal...vast ikka tead kuidas pritse nurk paigas füüsiliselt on? tood mulle ühe näite vastuväiteks puust ja punaseks ette ja tõestatult et just selles oli viga teen sulle pudeli konni, viina v mis iganes välja

t6nis3..eeldatavasti t6nis2:
mis me selle ajaga peale hakkame? räägiks ka mis kere peal see moto on???ei tea isegi mitte arvata kas see on kiire v aeglane kiirendus vs SDI kui võtame võrdlusse näiteks mingi Polo 50kw SDI vs raskem Passati 66kwTDI

Viimati muutis copilot, 16 Aug 2012, 01:00, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: SDI - kas tõesti uimane?
lisaks siis veel et kuna 40kw diisliga tuligi just kõrgeid pöördeid harrastada et edasi kuidagigi liikuda siis keskmine kulu tuli ikkagi sinna 5l kanti
aga mida ei olnud, on sõidumõnu!!!õnneks ei ole joogiga nii pirtsakas ja seega julges sisse kallata kahtlasemat kraami kui tdi le kuhu ikkagi igasugu sodi ei kalla ja seega tuli odavaid v tasuta km omajagu
50kw SDI vast veidi juba pirtsem ja veidi kallim remontida kui midagi kütte tõttu pee läheb.


Viimati muutis copilot, 16 Aug 2012, 01:05, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: SDI - kas tõesti uimane?
kui maanteel kihutaja pole nagu ütled siis saad max liiter rohkem per 100km kohta kulu eest pea 2x rohkem kw. mine proovi üks G4 v Bora sedaan 96kw ja siis võta kõrvalt üks 47kw v 50kw punnvõrr...ja siis edasi mõtle kas sa ikka tahad sõita sellega järgmised vähemalt 3 v 4 aastat. eks prioriteedid igaühel erinevad.Nitro kirjutas: Tean seda tunnetSamas, kui prioriteedid on teised, st auto pole kõige tähtsam, siis tahaks võimalikult odavalt läbi ajada. See 96kw võtab ikka kõvasti rohkem kui 47kw. Maanteel pole väga suur möödakihutaja. Selleks on bemarimehed
![]()
rääkides bensukatest siis jah, auto enda hind odavam aga sama/sarnase kw tasemega bensiin ja diisel ei anna kütte kulu poolest võrrelda seda enam kui masin mis 10 aastat v vanemgi. isegi mu üks sõber kel oli luukpära 94 vms civic kah bensiin(1,4 vms vist oli) ja sai sõita minu 81kw boraga siis tõi talle küll naeru suule ja ütles et kohe tunda et diisel. ja rääkides veel vabalthingava roolist TDI rooli istumisest siis omal ajal kui sai hakatud tasapisi esimest isikliku autot vaatama sai vaadatud ka G3 luukpära 1,9 66kw TDI ja proovisõitu tehes oli sel ajal tõmme ikka ulme võrreldes G2 40kw diisliga....muidugi kuna töökoht hiljem lubas siis sai 81kw bora peale lõpuks jäädud ning pea 4 aastat omamise järel ning 100tkm lisa kilomeetreid odol ei kahetse. Muidugi antud bora sai ka ostetud suht kõhklemata kuna varustus veidi luksuslikum kui nn tava tänavapildis G4 v Borad liiguvad ning hind oli kah seetõttu vedi kõrgem aga kuna tegu oli ühe endise foorumlase masinaga siis oli enamvähem teada mis tehtud ja põhiline et ikkagi oli hooldatud korralikult kuigi reaalne ls preaguseks 400tkm...rakett missugune igatahes...ja 96kw juba päris püss



Viimati muutis copilot, 16 Aug 2012, 08:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: SDI - kas tõesti uimane?
Honda Civic 1.6 81kW 2004 (http://www.auto24.ee/used/1050752)
Kiirendus 0-100 km/h: 10.3
Kütusekulu linnas, l/100 km: 8.7
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 5.5
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 6.7
Bora 1.9 TDI (81kW M5) ----> auto24-jas kõik automaatkäigukastiga http://www.auto24.ee/used/1066714
Kiirendus 0-100 km/h: 11 (automaatkäigukastiga 12 sek)
Kütusekulu linnas, l/100 km: 6.6
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4.1
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 5
Bora 1.9 TDI (85kW M6) -> päris lahe: http://www.auto24.ee/used/1064802
Kiirendus 0-100 km/h: 11
Kütusekulu linnas, l/100 km: 6.9
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4.2
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 5.1
Bora 1.9 TDI (96kW M6) -> http://www.auto24.ee/used/207964
Kiirendus 0-100 km/h: 10
Kütusekulu linnas, l/100 km: 7
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4.3
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 5.2
Kui taga ajada parimat kütuse-kiirenduse suhet, siis tegelikult oleks Golf parem variant.
Golf 1.9 TDI (81kW M5) diisel
Kiirendus 0-100 km/h, s:: 10.6
Kütusekulu linnas, l/100 km: 6.5
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 4.9
Golf 1.6 16V FSI (81kW M5) bensiin
Kiirendus 0-100 km/h, s:: 10.6
Kütusekulu linnas, l/100 km: 7.9
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 5.2
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 6.2
Kiirendus 0-100 km/h: 10.3
Kütusekulu linnas, l/100 km: 8.7
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 5.5
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 6.7
Bora 1.9 TDI (81kW M5) ----> auto24-jas kõik automaatkäigukastiga http://www.auto24.ee/used/1066714
Kiirendus 0-100 km/h: 11 (automaatkäigukastiga 12 sek)
Kütusekulu linnas, l/100 km: 6.6
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4.1
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 5
Bora 1.9 TDI (85kW M6) -> päris lahe: http://www.auto24.ee/used/1064802
Kiirendus 0-100 km/h: 11
Kütusekulu linnas, l/100 km: 6.9
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4.2
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 5.1
Bora 1.9 TDI (96kW M6) -> http://www.auto24.ee/used/207964
Kiirendus 0-100 km/h: 10
Kütusekulu linnas, l/100 km: 7
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4.3
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 5.2
Kui taga ajada parimat kütuse-kiirenduse suhet, siis tegelikult oleks Golf parem variant.
Golf 1.9 TDI (81kW M5) diisel
Kiirendus 0-100 km/h, s:: 10.6
Kütusekulu linnas, l/100 km: 6.5
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 4
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 4.9
Golf 1.6 16V FSI (81kW M5) bensiin
Kiirendus 0-100 km/h, s:: 10.6
Kütusekulu linnas, l/100 km: 7.9
Kütusekulu maanteel, l/100 km: 5.2
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: 6.2
Viimati muutis Nitro, 16 Aug 2012, 11:02, muudetud 8 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: SDI - kas tõesti uimane?
eks need kuulutuses olevad andmed on nii ja naa, kõik oleneb kuidas keegi sõidab. kõige parem tuua võrdluseks tehase andmed ja neid siis vb jah võrrelda sellega kuidas keegi ise reaalselt saanud. 96kw diisliga siin iglismaal maanteel rahulikult kulgedes 120-140 km/h olen saanud kuluks tav 5 - 5,5 olenevalt kuidas baarutan ja ega suurtel maanteedel on liiklus kordi tihedam kogu aeg niikuinii võrreldes eestiga st keegi ikka ees pidurdab v vahetab rida st kiirendusi ja pidurdamisi on rohkem. ja usun et 90 juures püsikaga pole 4,5 probleem.
Diesel Power KEEPS ME GOING