t6nis3 kirjutas:copilot.Alusta sõitu ,,nn,, tava autoga. Tee trenni,saa kogemusi. Tänapäeva ,,noorus,, sinna hukka lähebki,et auto muudkui toimetab juhi eest. Minule võib alati selgeks teha tehniline lahendus.-kui oskad.
Mainin ära et omal ajal kui load sain, kulgesin just sellise nn vanakooli autoga ja seda ~2 aastat. Autoks oli G2 1,6 40kw vabalthingav masuudipress. Ja kuna tol ajal nagu ikka, sai koolis käidud, siis sõjavägi st ei olnud seda sulli just priisata ja sai seetõttu ka sõidetud näiteks kasutatud rehvidega v proti rehvidega(viimaseid pooldan senini kui ikkagi sõita mõistuse piirides siis ei ole nad nii midagi halvemad kui mitu korda kallim ja vb ka kiiremini kuluv nn firma rehv) ja seda ka talvel...kuni sain püsiva tasuva töö et osta viimane VW mudel Bora kus need nn elektroonilised vidinad peal.
Nii et pole mõtet hakata ajama mulle juttu et tee trenni vms-tean väga hästi et näiteks nn äkkpidurduse puhul kus pedaal põhja lajatatakse kaob sellisel masinal juhitavus...et sellisest olukorrast välja pääseda on lihtsalt külma närvi ja selget pead vaja ja muidugi teadmist kuidas käia sellise piduriga ümber, mida aga ei suuda paljud inimesed(eriti naisterahvad olen tähele pannud). Saab ka ju öelda et vene ajal olid kah ainult mingid kalossi kummist tehtud suverehvid ja häda vaevu toimivad pidurid autodel aga liiklus oli kümneid kordi hõredam ning ikkagi piisava matsu korral oli sinu lada mootor sul süles ja viimase paugu võtad vastu just sina. Paraku on tänapäeva tehnika kaugel vana aja tehnikast ja arvestades liiklust siis ikkagi aitavad need lahendused elusid päästa. Kui ISE LOLL OLED ja üritad madallendu harrastada siis võtad ise teadlikult riski vahet pole kas sul on maailma turvalisem auto v mingi vana rimakas...keegi kannatab ikka.
Nõustun sinuga ses osas et vene keeles leidub samuti palju head materjali, kuid tuleb tõdeda et inglise keeles on seda rohkem ja ka tänapäeva põlvkonnale rohkem aru saadav.