Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 27 Aug 2012, 08:58
- Telefon: 56656287
- Auto: Volkswagen Passat B4
- Asukoht:
Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Vahetasin autol umbes pool aastat tagasi mõlemad esiratta laagrid ära ja paar kuud tagasi hakkas juhipoolne piduriketas kriuksuma. Tegi täpselt sellist häält nagu käiks vastu. Arvasin kohe, et piduriketas on kõver ja nõuab vahetamist. Konsulteerisin ka teistega ja nad arvasid ka seda. Kui lõpuks sai auto tõstukile aetud, tuli välja, et esiratas logiseb kohutavalt, rattapoldid olid kõik kinni, peale seda kontrolliti kõik rattad üle ja keerati kinni. Läks paar nädalat mööda ja juhipoolne esiratas uuesti lahti. Rattapoldid on kõik kinni aga piduriketas ja ratas logisevad ikka kohtavalt. Piduriketta ja -klotsiga niipalju, et klots on vastukäimise tõttu kettale suured sooned sisse teinud, et tuleb nüüd need ka ära vahetada. Miks ratas uuesti logisema hakkas ja mida ma tegema pean, et logisemisest lahti saada? Saan aru, et pelgalt kinnikeeramisest ei aita, kuna paari sõiduga on ratas jälle lahti. Kas põhjus on rattalaagris? Kuigi mõlemad on maksimaalselt pool aastat vanad.
Viimati muutis thurms, 27 Aug 2012, 09:12, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Kas veovõlli otsast tuleb mutter lahti? Kui jah siis tuleb panna spilint ette või selline mutter mis ise lahti ei jookse.
Viimati muutis pppp, 27 Aug 2012, 13:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 27 Aug 2012, 08:58
- Telefon: 56656287
- Auto: Volkswagen Passat B4
- Asukoht:
Re: Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Jah, veovõlli otsast tuleb lahti, ma ise mõtlen ka kasutada mingit keermeliimi või mutrit, mis lahti ei jookse, aga mingi tõsisem põhjust ei ole, miks kinnimõeldud asi lahti jookseb?
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 22 Mär 2007, 00:33
- Auto: Passat 07 Tdi PD 77kw / Passat 98 1,8 92kw
- Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Re: Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Esmases tekstis muidugi puudus seletus selle kohta, mis siis lahti oli.
Aga kas esilaager sai ikka täie jõuga kinni keeratud. Üle - ja veel pool!
Vahest võibolla laagrivahetusega aeti sassi laagri tüüp ja pingutati nagu tavalisi koonusrulllaagreid (kinni ja pool tagasi). Siis võib küll lahti jooksta. Kuna "minuteada" on ees ikkagi kaherealine kuullaager, siis vähemalt "minuteada" tuleb seda kinni keerata ikka päris tugeva jõuga (täpset koormust ei tea).
Aga kas esilaager sai ikka täie jõuga kinni keeratud. Üle - ja veel pool!

Vahest võibolla laagrivahetusega aeti sassi laagri tüüp ja pingutati nagu tavalisi koonusrulllaagreid (kinni ja pool tagasi). Siis võib küll lahti jooksta. Kuna "minuteada" on ees ikkagi kaherealine kuullaager, siis vähemalt "minuteada" tuleb seda kinni keerata ikka päris tugeva jõuga (täpset koormust ei tea).
Passat 07 Tdi PD 77kw; Passat 98 1,8 92kw
Isiklike VW ajalugu: Bora 02 1,9 Tdi PD 85kw ; Passat 99 1,9 Tdi 81 kw; Polo 96 1,4i
Isiklike VW ajalugu: Bora 02 1,9 Tdi PD 85kw ; Passat 99 1,9 Tdi 81 kw; Polo 96 1,4i
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 22 Mär 2007, 00:33
- Auto: Passat 07 Tdi PD 77kw / Passat 98 1,8 92kw
- Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Re: Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Aga pakuks veel ka seda, et:
1) Vana laager oli sisemise pinna sedavõrg ära kulutanud, et uus laager käib sisemise istu (võlli) peal ringi. Sisemisele laagri istule õhukemetallleht ümber, või liim.
2) Allapanemisel paigaldati laager mitte tõmmitsaga, vaid haamriga ja sealjuures sai paar valet lööki, mistõttu sisene separaator puruks läks.
3) vähetõenäoline, aga siiski... Praak laager.
Kõigi varjantide puhul on tõenäoliselt vaja uut laagrit.
Pole ise sellisel laagrit küll vahetanud, nii, et kui eksin, eks siis teised parandavad.
Endal Pologa kunagi annu oli tagalaagritega probleem ,et vahetatud laagrid olid liiga halvast terasest (originaalid kestavad) ja lihtsalt lõppesid ära 10k järel.
1) Vana laager oli sisemise pinna sedavõrg ära kulutanud, et uus laager käib sisemise istu (võlli) peal ringi. Sisemisele laagri istule õhukemetallleht ümber, või liim.
2) Allapanemisel paigaldati laager mitte tõmmitsaga, vaid haamriga ja sealjuures sai paar valet lööki, mistõttu sisene separaator puruks läks.
3) vähetõenäoline, aga siiski... Praak laager.
Kõigi varjantide puhul on tõenäoliselt vaja uut laagrit.
Pole ise sellisel laagrit küll vahetanud, nii, et kui eksin, eks siis teised parandavad.
Endal Pologa kunagi annu oli tagalaagritega probleem ,et vahetatud laagrid olid liiga halvast terasest (originaalid kestavad) ja lihtsalt lõppesid ära 10k järel.
Viimati muutis Leica, 28 Aug 2012, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
Passat 07 Tdi PD 77kw; Passat 98 1,8 92kw
Isiklike VW ajalugu: Bora 02 1,9 Tdi PD 85kw ; Passat 99 1,9 Tdi 81 kw; Polo 96 1,4i
Isiklike VW ajalugu: Bora 02 1,9 Tdi PD 85kw ; Passat 99 1,9 Tdi 81 kw; Polo 96 1,4i
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 27 Aug 2012, 08:58
- Telefon: 56656287
- Auto: Volkswagen Passat B4
- Asukoht:
Re: Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
Lahti oli ratas koos piduriketta ja ilmselt laagriga, samas kui rattapoldid olid kinni. Teisisõnu jooksis veovõlli mutter lahti. Mina neid laagreid sisse ei pannud, seega ei tea kuidas neid paigaldati, aga loodan, et nii nagu õige on. Nüüd sai tugevamini mutri kinni keerata ja keermeliimi vahelee pandud, siiamaani pole veel lahti jooksnudLeica kirjutas:Esmases tekstis muidugi puudus seletus selle kohta, mis siis lahti oli.
Aga kas esilaager sai ikka täie jõuga kinni keeratud. Üle - ja veel pool!
Vahest võibolla laagrivahetusega aeti sassi laagri tüüp ja pingutati nagu tavalisi koonusrulllaagreid (kinni ja pool tagasi). Siis võib küll lahti jooksta. Kuna "minuteada" on ees ikkagi kaherealine kuullaager, siis vähemalt "minuteada" tuleb seda kinni keerata ikka päris tugeva jõuga (täpset koormust ei tea).


-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 27 Aug 2012, 08:58
- Telefon: 56656287
- Auto: Volkswagen Passat B4
- Asukoht:
Re: Volkswagen Passat B4 Juhipoolne esiratas logiseb.
No kui paigaldati valesti või on praak, siis laager peaks kuidagi moodi end näitama undamise näol vms?Leica kirjutas:Aga pakuks veel ka seda, et:
1) Vana laager oli sisemise pinna sedavõrg ära kulutanud, et uus laager käib sisemise istu (võlli) peal ringi. Sisemisele laagri istule õhukemetallleht ümber, või liim.
2) Allapanemisel paigaldati laager mitte tõmmitsaga, vaid haamriga ja sealjuures sai paar valet lööki, mistõttu sisene separaator puruks läks.
3) vähetõenäoline, aga siiski... Praak laager.
Kõigi varjantide puhul on tõenäoliselt vaja uut laagrit.
Pole ise sellisel laagrit küll vahetanud, nii, et kui eksin, eks siis teised parandavad.
Endal Pologa kunagi annu oli tagalaagritega probleem ,et vahetatud laagrid olid liiga halvast terasest (originaalid kestavad) ja lihtsalt lõppesid ära 10k järel.