G4 võti

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
j6nks
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 03 Dets 2005, 15:53
Asukoht:

G4 võti

Lugemata postitus Postitas j6nks »

Võtmelt enam keskluku avamine puldist ei tööta. Kas seda annab ka kuskil remontida?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

romeoD

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas romeoD »

patarei vahetus?

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Kui patarei peaks olema korras siis ilmselt võtme saatja osa väsinud.
Volkswageni esindus aitab võtme saatja asendamise ja kodeerimisega kui pappi üle 100 euri välja käia.
Odavamalt saab ise nikerdades ja kasutades Ebay abi saatja hankimiseks.

j6nks
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 03 Dets 2005, 15:53
Asukoht:

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas j6nks »

Jah, patarei paar korda juba vahetanud, tolku ei olnud.
Arvatavasti saatja siis...

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2156
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas siLc »

On teine võti ka olemas, millega proovida kas see toimib? Järsku pole võtme viga.

j6nks
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 03 Dets 2005, 15:53
Asukoht:

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas j6nks »

teine võti on ilma puldita kahjuks.

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas Nitro »

Mis siis saab, kui puldi patarei saab tühjaks ja signalisatsioon enam maha ei tule? Tean, et osadel on spets võtmeke, mille abil saab kapoti alt signa välja lülitada. Kuid mis saab nendest, millel ei saa võtmega signat välja lülitada?
Viimati muutis Nitro, 02 Sept 2012, 11:34, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Nitro kirjutas:Mis siis saab, kui puldi patarei saab tühjaks ja signalisatsioon enam maha ei tule? Tean, et osadel on spets võtmeke, mille abil saab kapoti alt signa välja lülitada. Kuid mis saab nendest, millel ei saa võtmega signat välja lülitada?
Ega see puldi patarei hetkega ka tühjaks saa. Enne ikka kasutusmaa stabiilselt väheneb tasapisi.
Kui ise sellest järeldusi ei tee, siis peadki karistatud saama. :-)
Originaalis muide, kui auto elektriosas pole muudatusi tehtud, tuleb signa maha ka võtmega keerates.
Viimati muutis HawkHill, 02 Sept 2012, 11:44, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Käisin möödunud neljapäeval Tartu esinduses varupulti sünkroniseerimas ning küsisin ka uue puldi kohta. Mingit saatjat nad ei vaheta vaid saad uue puldi. Uus pult maksab 64€ pluss seadistamine, mis peaks siis 20€ kandis olema.
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas copilot »

tibullus kirjutas:Käisin möödunud neljapäeval Tartu esinduses varupulti sünkroniseerimas ning küsisin ka uue puldi kohta. Mingit saatjat nad ei vaheta vaid saad uue puldi. Uus pult maksab 64€ pluss seadistamine, mis peaks siis 20€ kandis olema.
telli ebayst bro!!! keskluku puldi autoga toimima saamine on kõige väiksem tegemine. minul läks terve võti(ka vag tacho hind seal sees) enda autole maksma kah vähem kui seal esinduses tahavad saada ainult keskluku puldi ja seadistamise eest. seadistamine võtab aega ainult vb 10 minta max isegi kui vaja vag com kaabliga asi autole selgeks teha ja tahavad selle eest 20 EUR :shock: :shock: get a f*ck [VW Bot: "Keel korda!"]!!!
võid osta ka kasutatud puldi ebayst, sisu sinu olemasolevasse võtmesse ringi visata pole mingi probleem. v ostad uue korpuse ja kasutatud puldi ning viskad sisu uude ümber nagu mina endale varuvõtit tegin st vana võti, uus korpus. pead vaatama ainult et uue puldi töö sagedus kattuks sinu olemasolevaga ja et pult oleks sama kujuga/tüüp et sisu istuks ümber ilma hilisemate jamadeta(mul oli väike arusaamatus algul aga sai kiire lahenduse ning toimib tänini see võti).
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas tibullus »

copilot kirjutas:
tibullus kirjutas:Käisin möödunud neljapäeval Tartu esinduses varupulti sünkroniseerimas ning küsisin ka uue puldi kohta. Mingit saatjat nad ei vaheta vaid saad uue puldi. Uus pult maksab 64€ pluss seadistamine, mis peaks siis 20€ kandis olema.
telli ebayst bro!!! keskluku puldi autoga toimima saamine on kõige väiksem tegemine. minul läks terve võti(ka vag tacho hind seal sees) enda autole maksma kah vähem kui seal esinduses tahavad saada ainult keskluku puldi ja seadistamise eest. seadistamine võtab aega ainult vb 10 minta max isegi kui vaja vag com kaabliga asi autole selgeks teha ja tahavad selle eest 20 EUR :shock: :shock: get a f*ck!!!
võid osta ka kasutatud puldi ebayst, sisu sinu olemasolevasse võtmesse ringi visata pole mingi probleem. v ostad uue korpuse ja kasutatud puldi ning viskad sisu uude ümber nagu mina endale varuvõtit tegin st vana võti, uus korpus. pead vaatama ainult et uue puldi töö sagedus kattuks sinu olemasolevaga ja et pult oleks sama kujuga/tüüp et sisu istuks ümber ilma hilisemate jamadeta(mul oli väike arusaamatus algul aga sai kiire lahenduse ning toimib tänini see võti).
Võib olla ma pole nüüd tüüpiline eestlane aga kujutad ette mul pole krediitkaarti millega ebay'st tellida. Ja kaabliga minu auto varupulti igatahes tööle ei saanud.
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja tibullus, kas sul pole siis VCDS kaablit et kasutad sellise väikse asja nagu võtme sünkroniseerimiseks kah nende vereimejate teenust. ja vast elab sinu läheduses mõni hea foorumlane küll kel see kaabel olemas, netis õpetus olemas selleks ja teeb asja ära, nagu ütlesin max 10min kui sedagi kui vähegi ennem vag com i juba näppinud.
ja rääkides nendest deem nööp patareidest, siis olen nii mina ise kui ka mul mitu tuttavat saanud neid poest sisuliselt tühjana sest ei ole nad ju minev kaup ja seisavad lettidel kaua. Pole ime et saad siis jama. viimane kogemus oli kus panin varupulti uue pataka sisse, asi toimis kui proovisin ja siis jõi kappi seisma. 2 päeva hiljem seda pulti kasutades mitte essugi, asi kellu. panin teise samast pakist ostetud pataka...sama jama paar päeva hiljem(kusjuures vahepeal ei kasutanud pulti üldse). mõtlesin siis et äkki puldis miski asi lühises v et sööb voolu ja viskasin siis nn põhivõtmes pataka ümber varupulti ja tulemuseks see et polnud ka 3 päeva hiljem mitte patarei tühi ja toimib siiani. Kui tester olemas mõõda nende uute patakate pinge ära, ise tegin nendega mis olidki kohe algusest kellud ja polnud enam sellest 3V haisugi. Vot selline asi siis, ennem kui arvad et pult peetis. Kui maha pole kukkunud ja vett saanud siis suht raske mõista kuidas saab asi üle öö niisama peeti minna. Vb auto lihtsalt selle võtme unustanud. Kui oligi see ainuke võti ja teist toimivat pole siis VAG com ainuke võimalus et autole see uuesti selgeks teha.

Nuh, ma ei tea, mina igatahes sain ja just ainult kaabliga saingi sest see nn tavaline moodus mul ei toiminud v tegin siis midagi valesti.

ja keegi tuttav v foorumlane kellega saad tihedamalt v hästi läbi kel ebay jne jne saab sulle asja ää tellida?viskad ainult talle siis sulas ja asi vask, päris metsas sa kah vast ei ela nüüd ju et ebay teenustele mitte kuidagi sul ligipääsu pole. Muidugi mainin ära et ega ma kah tüüpiline eestlane pole st kasutan e bay st ostes tav deebetit :lol: :lol: küll mitte eesti oma sest eesti omad ei toimi pay pal is miski pärast(banaani vabariik ju).
Viimati muutis copilot, 02 Sept 2012, 12:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

tibullus kirjutas:Käisin möödunud neljapäeval Tartu esinduses varupulti sünkroniseerimas ning küsisin ka uue puldi kohta. Mingit saatjat nad ei vaheta vaid saad uue puldi. Uus pult maksab 64€ pluss seadistamine, mis peaks siis 20€ kandis olema.
Auto pult koosneb 2 erinevast osast, millel puudub otsene elektriline ühendus:
1. mehaaniline freesitud võtme osa, millega on ühendatud ka immo kiip.
2. saatja osa, mis töötab patareiga ja suhtleb autoga raadiolainete abil
Mõlemad on eraldi saadaval ja ka eraldi vahetatavad.
Kokku maksavad need aga esinduses umbes 200 eurot koos kodeerimisega (kui just viimasel ajal mingit imelist odavnemist pole toimunud).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas copilot »

HawkHill kirjutas:
tibullus kirjutas:Käisin möödunud neljapäeval Tartu esinduses varupulti sünkroniseerimas ning küsisin ka uue puldi kohta. Mingit saatjat nad ei vaheta vaid saad uue puldi. Uus pult maksab 64€ pluss seadistamine, mis peaks siis 20€ kandis olema.
Auto pult koosneb 2 erinevast osast, millel puudub otsene elektriline ühendus:
1. mehaaniline freesitud võtme osa, millega on ühendatud ka immo kiip.
2. saatja osa, mis töötab patareiga ja suhtleb autoga raadiolainete abil
Mõlemad on eraldi saadaval ja ka eraldi vahetatavad.
Kokku maksavad need aga esinduses umbes 200 eurot koos kodeerimisega (kui just viimasel ajal mingit imelist odavnemist pole toimunud).
samad hinnad ikka, alles vaatsin huvi pärast :lol: :lol: ja ta vast teab et võti käib pooleks. selle pool hind ongi 64 eur pluss töö. tera ja immo kiibi osa on kallim :D
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

tibullus kirjutas:
copilot kirjutas:
tibullus kirjutas:Käisin möödunud neljapäeval Tartu esinduses varupulti sünkroniseerimas ning küsisin ka uue puldi kohta. Mingit saatjat nad ei vaheta vaid saad uue puldi. Uus pult maksab 64€ pluss seadistamine, mis peaks siis 20€ kandis olema.
telli ebayst bro!!! keskluku puldi autoga toimima saamine on kõige väiksem tegemine. minul läks terve võti(ka vag tacho hind seal sees) enda autole maksma kah vähem kui seal esinduses tahavad saada ainult keskluku puldi ja seadistamise eest. seadistamine võtab aega ainult vb 10 minta max isegi kui vaja vag com kaabliga asi autole selgeks teha ja tahavad selle eest 20 EUR :shock: :shock: get a f*ck!!!
võid osta ka kasutatud puldi ebayst, sisu sinu olemasolevasse võtmesse ringi visata pole mingi probleem. v ostad uue korpuse ja kasutatud puldi ning viskad sisu uude ümber nagu mina endale varuvõtit tegin st vana võti, uus korpus. pead vaatama ainult et uue puldi töö sagedus kattuks sinu olemasolevaga ja et pult oleks sama kujuga/tüüp et sisu istuks ümber ilma hilisemate jamadeta(mul oli väike arusaamatus algul aga sai kiire lahenduse ning toimib tänini see võti).
Võib olla ma pole nüüd tüüpiline eestlane aga kujutad ette mul pole krediitkaarti millega ebay'st tellida. Ja kaabliga minu auto varupulti igatahes tööle ei saanud.
Ebayst tellimiseks piisab SEB kontost ja PayPalist, mingit plastikkaarti vaja ei lähe muide.

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas tibullus »

copilot kirjutas:ja tibullus, kas sul pole siis VCDS kaablit et kasutad sellise väikse asja nagu võtme sünkroniseerimiseks kah nende vereimejate teenust. ja vast elab sinu läheduses mõni hea foorumlane küll kel see kaabel olemas, netis õpetus olemas selleks ja teeb asja ära, nagu ütlesin max 10min kui sedagi kui vähegi ennem vag com i juba näppinud.
ja rääkides nendest deem nööp patareidest, siis olen nii mina ise kui ka mul mitu tuttavat saanud neid poest sisuliselt tühjana sest ei ole nad ju minev kaup ja seisavad lettidel kaua. Pole ime et saad siis jama. viimane kogemus oli kus panin varupulti uue pataka sisse, asi toimis kui proovisin ja siis jõi kappi seisma. 2 päeva hiljem seda pulti kasutades mitte essugi, asi kellu. panin teise samast pakist ostetud pataka...sama jama paar päeva hiljem(kusjuures vahepeal ei kasutanud pulti üldse). mõtlesin siis et äkki puldis miski asi lühises v et sööb voolu ja viskasin siis nn põhivõtmes pataka ümber varupulti ja tulemuseks see et polnud ka 3 päeva hiljem mitte patarei tühi ja toimib siiani. Kui tester olemas mõõda nende uute patakate pinge ära, ise tegin nendega mis olidki kohe algusest kellud ja polnud enam sellest 3V haisugi. Vot selline asi siis, ennem kui arvad et pult peetis. Kui maha pole kukkunud ja vett saanud siis suht raske mõista kuidas saab asi üle öö niisama peeti minna. Vb auto lihtsalt selle võtme unustanud. Kui oligi see ainuke võti ja teist toimivat pole siis VAG com ainuke võimalus et autole see uuesti selgeks teha.

Nuh, ma ei tea, mina igatahes sain ja just ainult kaabliga saingi sest see nn tavaline moodus mul ei toiminud v tegin siis midagi valesti.
Kui mälu ei peta siis sai sellega proovitud: Vag-Com VCDS 10.6
Ja kui kunagi tahangi pulti korda saada,siis ei viitsi nende ebay'dega jamama hakata ja SEB-sse kontosid tegema.
Kirjutasin lihtsalt seda mida mulle vastati sealt esindusest. Peace :D

Edit: Loomulikult ma tean, et pult käib pooleks ja koosneb kahest osast. Olen patareisid ju vahetanud. Võib olla too kutt seal esinduses ajas siis midagi segamini, sest mina küsisin terve uue puldi hinda. :roll:
Viimati muutis tibullus, 02 Sept 2012, 12:58, muudetud 1 kord kokku.
W8

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Samas pakub ka ju üks klubilistest vastavat teenust, kus terve võtme/puldi saab kätte kuskil 80€.
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas copilot »

tibullus kirjutas:Samas pakub ka ju üks klubilistest vastavat teenust, kus terve võtme/puldi saab kätte kuskil 80€.

olen vana rahu ise, lihtsalt soovitasin ;) terve võtme hind kohe kindlasti sinna 200 EUR kanti. keskluku puldi osa jah seal 70 eur kandis, teine pool oli miskit üle 100 EUR. aga golfi vend jah pakub seda teenust. Tellib ilmselt samamoodi e bayst nagu mina oma jubinad sain ja läks mul 70 eur kanti koos vajaliku lisakaabliga et vajalik PIN kood kätte saada ja muidugi tera lõikamine kah seal sees. eks tal see hind 80 sest eks inimene tahab väikse teenustasu kah asja eest saada. ise tehes saab sutsu odavamalt.
nagu aru saan siis sul ainult 1 võti ongi st varu võti puudub ja tahad teist saada juhuks kui peaks nn põhi võti ära kaduma?

EDIT! to hawkhill, patarei saab ikka järsku tühjaks minna küll, see üks näide kuidas 2 päeva hiljem ei teinud patarei kõssugi niiviisi lambist ära kooleski. kusjuures siis kui alles sisse panin ja proovisin siis toimis ka toa aknast ja päris kaugelt st ei pidanud olema 5m autost vms.
ja tibullus, see esinduses nn uus puldi osa tulebki koos selle korpusega jah mitte et ainult kiibistiku osa, e bayst ostes kasutatud puldi osa ja siis ise vahetada saab kõvasti odavamalt ja müüakse ka pmt nn täiskomplektseid kah ja suht hea hinnaga.Näiteks ka link, koos saatmiskuluga ~55 EUR, juurde tera lõikamine 10 EUR ja progremine teebki kokku ~80EUR:
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-VOLKSWAGEN ... 4ab2a851f4
. sinu masinal peaks olema 434Mhz v 315Mhz(puldil kirjas kui pooleks võtad). varuosa kood ETKA järgi peaks olema sel keskluku puldil 1J0959753DA(434Mhz) ja 1J0959753DE(315Mhz) hinnaks 67,28 EUR mõlemal pluss töö. Muidugi eks need varuosa koodid võivad erineda st sul puldil võib olla erinev kood sest vahepeal võiva koodid muutunud olla, vaatasin ETKAS seda 2001 Passatite alt. Ja pult 3 nupuga? kusjuures sinu masinale näitab et see teine pool immo kiibi ja lõigatud teraga 80 EUR kopikatega. Kontrollisin ka enda masinale sobiva võtme üle...immo ja transponderi osa 78 EUR ehk sama nagu sinul, aga keskluku puldi osa 112 EUR(mul 2 nupuga). ajasin ise segamini aga vahet pole, mõte jääb samaks....hind on kirves ja ise saab kõvasti odavamalt v kasuta foorumis pakutavat teenust ja saad ikka kõvasti odavamalt :wink:.
Viimati muutis copilot, 02 Sept 2012, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas tibullus »

copilot kirjutas:
tibullus kirjutas:Samas pakub ka ju üks klubilistest vastavat teenust, kus terve võtme/puldi saab kätte kuskil 80€.

olen vana rahu ise, lihtsalt soovitasin ;) terve võtme hind kohe kindlasti sinna 200 EUR kanti. keskluku puldi osa jah seal 70 eur kandis, teine pool oli miskit üle 100 EUR. aga golfi vend jah pakub seda teenust. Tellib ilmselt samamoodi e bayst nagu mina oma jubinad sain ja läks mul 70 eur kanti koos vajaliku lisakaabliga et vajalik PIN kood kätte saada ja muidugi tera lõikamine kah seal sees. eks tal see hind 80 sest eks inimene tahab väikse teenustasu kah asja eest saada. ise tehes saab sutsu odavamalt.
nagu aru saan siis sul ainult 1 võti ongi st varu võti puudub ja tahad teist saada juhuks kui peaks nn põhi võti ära kaduma?
Ei mul ikka terve komplekt olemas, mis tehasest kaasa antakse- kaks klappvõtit ning miskine koodiga plastmassjurakas( võtmekeele tegemiseks vist?).
Probleem aga ongi selles, et mõlemate klappvõtmete tööraadius on maru lühike- kesklukustus toimib vaid auto kõrval seistes. Mingi aeg lasen aga arvatavasti golfi vennal selle puldi ära teha, enne tahaks aga vist tuled korda saada. :spin:
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas copilot »

tibullus kirjutas:
copilot kirjutas:
tibullus kirjutas:Samas pakub ka ju üks klubilistest vastavat teenust, kus terve võtme/puldi saab kätte kuskil 80€.

olen vana rahu ise, lihtsalt soovitasin ;) terve võtme hind kohe kindlasti sinna 200 EUR kanti. keskluku puldi osa jah seal 70 eur kandis, teine pool oli miskit üle 100 EUR. aga golfi vend jah pakub seda teenust. Tellib ilmselt samamoodi e bayst nagu mina oma jubinad sain ja läks mul 70 eur kanti koos vajaliku lisakaabliga et vajalik PIN kood kätte saada ja muidugi tera lõikamine kah seal sees. eks tal see hind 80 sest eks inimene tahab väikse teenustasu kah asja eest saada. ise tehes saab sutsu odavamalt.
nagu aru saan siis sul ainult 1 võti ongi st varu võti puudub ja tahad teist saada juhuks kui peaks nn põhi võti ära kaduma?
Ei mul ikka terve komplekt olemas, mis tehasest kaasa antakse- kaks klappvõtit ning miskine koodiga plastmassjurakas( võtmekeele tegemiseks vist?).
Probleem aga ongi selles, et mõlemate klappvõtmete tööraadius on maru lühike- kesklukustus toimib vaid auto kõrval seistes. Mingi aeg lasen aga arvatavasti golfi vennal selle puldi ära teha, enne tahaks aga vist tuled korda saada. :spin:

see pin kood 7 kohaline? kui jah siis sul õnneks läinud et sul see alles(teatud ajani anti see kood kaasa, enam mitte, vist oli kuni 2005) ja vajalik jah näiteks võtme sobitamiseks. Enamustel see kadunud kellele tehasest kaasa antud. Nimetatakse seda SKC koodiks. st sul pole isegi siis vaja kaabliga tahhoka kallale minna et sealt see kood välja lugeda. Piisab ainult VAG com kaablist et immoga asi tuttavaks teha :lol: :lol: minu masinal oli näiteks tegelt lausa 3 võtit autoga tuttavaks tehtud, sain aga ostes 1.
Viimati muutis copilot, 02 Sept 2012, 15:54, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Tore, et see sulle nalja teeb. :D
Vaatasin, on jah 7-kohaline. Auto eelmine omanik on mul õnneks kohati päris hoolas olnud. :wink:
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas copilot »

tibullus kirjutas:Tore, et see sulle nalja teeb. :D
Vaatasin, on jah 7-kohaline. Auto eelmine omanik on mul õnneks kohati päris hoolas olnud. :wink:
eks ma üritan positiivne olla jah :D kui vag com sul olemas, asja jagad, saad ka ise tehtud. telli aint võti ebayst, kellegi kaudu ikka saad? muidu olemas ka õpetused netis kuidas panna pult kaugemalt toimima st vastuvõtmine paremaks teha. selle peale ei ole mõelnud?
Viimati muutis copilot, 02 Sept 2012, 16:04, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas R36 »

Võtmeid ei telli ebayst, liiga kallis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

golfi_vend kirjutas:Võtmeid ei telli ebayst, liiga kallis.
Oled vaadanud ka üldse, palju see kallis on ebays? :-)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: G4 võti

Lugemata postitus Postitas R36 »

Muidugi
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Elektroonika”