Head foorumlased, nüüd oleks küll teie nõu vaja.
Nimelt minu T4 hakkas ühel hetkel imelikku vibra tegema, tühikäigul ja ka sõites...ca 100 km hiljem hakkas tagurdades või mootoriga madalatel käikudel pidurdades kostuma kahtlast raginat/kraginat, nagu raud käiks vastu rauda...kiirendades lööb kogu masinasse värina sisse, samas mootori jõudlus pole nagu muutunud. Ise kahtlustan, et käigukastis või siduris mingi kamm aga äkki oskab keegi kohe öelda, milles võib asi olla...oleks vea otsimine veidi lihtsam.
Tänud juba ette asjalike vastuste eest!
T4 2,5 TDI 75kw kahtlased hääled ja vibra, andke abi!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: T4 2,5 TDI 75kw kahtlased hääled ja vibra, andke abi!
vat ei oska öeldagi, igatahes see vibra tekkis hektega, hommikul jäi masin seisma...õhtul uuesti käivitades oligi vibra sees...
sai veel bussiga väike tiir tehtud ja ilmnesid uued sümptomid...mootoriga pidurdades ja ka tühikäigul kostab heli nagu keegi klopsiks puuhaluga vastu bussi põhja, kiirendusel heli kaob peaaegu täielikult...kloppimine on sünkroonis mootori pööretega...hakkan ise ka juba kahtlustama, et asi äkki hoorattas kui tal on kahemassiline hooratas, siis sobiks sümptomid ka asjaga, kahemassilisel lihtsalt siis üks pool surnud aga kuidas sai see nii äkki juhtuda?
sai veel bussiga väike tiir tehtud ja ilmnesid uued sümptomid...mootoriga pidurdades ja ka tühikäigul kostab heli nagu keegi klopsiks puuhaluga vastu bussi põhja, kiirendusel heli kaob peaaegu täielikult...kloppimine on sünkroonis mootori pööretega...hakkan ise ka juba kahtlustama, et asi äkki hoorattas kui tal on kahemassiline hooratas, siis sobiks sümptomid ka asjaga, kahemassilisel lihtsalt siis üks pool surnud aga kuidas sai see nii äkki juhtuda?
Viimati muutis kagu82, 06 Sept 2012, 17:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: T4 2,5 TDI 75kw kahtlased hääled ja vibra, andke abi!
foorumlastele, eriti sarnase isendi omanikele teadmiseks
probleem oli mootoripadjas...hakkasin ise ka kahtlema, et ülekandes ega mootoris ei saa asi olla, kuna tühikäigul seistes ja rattaid kahelepoole välja keerates heli muutus, siis sain aru, et peab padi olema, mootor oli nii palju paremast otsast alla vajunud, et toetus juba alt poolteljele...aga asi sai lahendatud - uued pooltelje kaitsekummid, mootoripadi, uus rihm(selle oli vastu põhjakaitset ära rikkunud) ja masin jälle nagu uus
T4 on muidu ehituselt väga lihtne ja kõik sõlmed on väga hästi läbi mõeldud, ka hoolduse ja remondi kohapealt aga arusaamatul põhjusel minu jaoks on mootori üks ots pandud padja otsa rippuma aga mitte toetuma, ja kogu seda raskust peab taluma 1 kaheksane polt...arusaamatu!
probleem oli mootoripadjas...hakkasin ise ka kahtlema, et ülekandes ega mootoris ei saa asi olla, kuna tühikäigul seistes ja rattaid kahelepoole välja keerates heli muutus, siis sain aru, et peab padi olema, mootor oli nii palju paremast otsast alla vajunud, et toetus juba alt poolteljele...aga asi sai lahendatud - uued pooltelje kaitsekummid, mootoripadi, uus rihm(selle oli vastu põhjakaitset ära rikkunud) ja masin jälle nagu uus

T4 on muidu ehituselt väga lihtne ja kõik sõlmed on väga hästi läbi mõeldud, ka hoolduse ja remondi kohapealt aga arusaamatul põhjusel minu jaoks on mootori üks ots pandud padja otsa rippuma aga mitte toetuma, ja kogu seda raskust peab taluma 1 kaheksane polt...arusaamatu!