Mullid kütusevoolikus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mullid kütusevoolikus
Tere!
Millest on põhjustatud mullid kütusevoolikus? Kui kapoti lahti teen, siis ühes läbipasitvas torus on näha, kuidas üpris suured õhumullid koos kütusega mootorisse jooksevad. Kas tegu võib olla mingis filtris või laseb kütusepump õku sisse? Tegu siis 81kw Golfiga (kõrgsurvepump).
Mootor töötab iseenesest hästi, ei turtsu ja pöörded ei kõigu. Samas vaatasin seda täispaagiga. Võimalik, et kui kütusepaak tühjaks hakkab saama, tekivad probleemid
Millest on põhjustatud mullid kütusevoolikus? Kui kapoti lahti teen, siis ühes läbipasitvas torus on näha, kuidas üpris suured õhumullid koos kütusega mootorisse jooksevad. Kas tegu võib olla mingis filtris või laseb kütusepump õku sisse? Tegu siis 81kw Golfiga (kõrgsurvepump).
Mootor töötab iseenesest hästi, ei turtsu ja pöörded ei kõigu. Samas vaatasin seda täispaagiga. Võimalik, et kui kütusepaak tühjaks hakkab saama, tekivad probleemid
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:39, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
Kas äkki on tegemist hoopis tagasivooluga? tee enne see selgeks.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mullid kütusevoolikus
kui kapoti lahti teen siis kohe ees vasakul on kaks voolikut, üks läbipasitev, kus kütus sees ja seal mullid
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
Ja need mullid teevad sulle midagi siis? ei lase öösel magada? põris tõsiselt, ära pabla iga asja kohta.Nitro kirjutas:kui kapoti lahti teen siis kohe ees vasakul on kaks voolikut, üks läbipasitev, kus kütus sees ja seal mullid
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mullid kütusevoolikus
ok, ehmatasin korraks ära.
Muidu nr. 14 (fuel filter) -> nr. 11 (injection bump) liikuv heledas voolikus

Muidu nr. 14 (fuel filter) -> nr. 11 (injection bump) liikuv heledas voolikus

Viimati muutis Nitro, 05 Sept 2012, 12:09, muudetud 3 korda kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
See on kütuse peale vool, kuid alles enne pumpa ju. Pole probleemi
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mullid kütusevoolikus
Kas kusagil manuaalis on korralikult ära näidatud, kus miski asi kapoti all asub ja auto juures üldse on?
Pole ühtegi manuali näinud
Pole ühtegi manuali näinud
Viimati muutis Nitro, 05 Sept 2012, 12:10, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
Miks sa seda kõige teadma pead kui sa remondist niikuinii midagi ei jaga. Siis parem hoia üldse salt kapoti alt eemale on minu nägemus asjast. Muidu me ei jõua siin neid sinu teemasid üldse ära lugeda ja mõistatada mida sa tegid ja mis su probleem.
Ära võta südamesse.
Ära võta südamesse.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mullid kütusevoolikus
leian, et elementaarsete asjadega peaks kursis olema - remontima ma ei hakka, kuid lihtsama vea võiks ikka ise üles leida
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
generaator näeb välja samasugune natuke 20 aastat tagasi.Nitro kirjutas:leian, et elementaarsete asjadega peaks kursis olema - remontima ma ei hakka, kuid lihtsama vea võiks ikka ise üles leida
mootori blokk näeb samasugune välja nagu 50 aastat tagasi.
kõrgsurve pump on nagu kõrgsurve pump ikka.
Küünlajuhtmetega läheb selle mootori juures raskeks.
Hammasrihm on katte all seda sa niikuinii ei näe.
Radiaator pole aastatega ka oma asukohta muutnud.
Aku on nagu aku ikka ainult erinevate tootjate oma ja erineva mahutavusega.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mullid kütusevoolikus
vaatasin just, et Timing Belt Cover puudu (ülemine pilt nr 17)
Viimati muutis Nitro, 05 Sept 2012, 12:39, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
Said vastuse kütuse vooliku mullide osas. Paneks teema lukku.
guugle muudes piltides abiks.
guugle muudes piltides abiks.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mullid kütusevoolikus
Said auto juba kätte, autoteema tehtud???:D
Mul ostust saadik need mullid sees, täispaagiga ka ära ei lähe, samas ei morjenda ka kuidagi.
Mul ostust saadik need mullid sees, täispaagiga ka ära ei lähe, samas ei morjenda ka kuidagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mullid kütusevoolikus
sama siin.romeoD kirjutas:Said auto juba kätte, autoteema tehtud???:D
Mul ostust saadik need mullid sees, täispaagiga ka ära ei lähe, samas ei morjenda ka kuidagi.

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mullid kütusevoolikus
sain jah auto kätte.
tegu peaks olema mingi Comfort paketiga. Hollandi päritoluga, läbisõit keritud (kontrollisin Saksa Autost, 100 000 tagasi keritud ehk praegu ees 191 000. Aga vahet eriti pole.
Vead -
keset esiklaasi kild küljest,
sidur võtab alles väga üleval,
turbo miskipärast viliseb või on see rihma libisemise hääl? on see normaalne?,
kõrvailstuja peegli korpus natuke katki.
Sõitsin linnas ringi, üsna korralik tundus, ei kolise, ei tossa.
Vbolla on mootor natuke kohv, ei julgenud enne rihmavahetust väga paarutada. Käigud läksid kõik ilusti sisse. Keskmine kütusekulu linnas 15km sõitu - 5l/100km
tegu peaks olema mingi Comfort paketiga. Hollandi päritoluga, läbisõit keritud (kontrollisin Saksa Autost, 100 000 tagasi keritud ehk praegu ees 191 000. Aga vahet eriti pole.
Vead -
keset esiklaasi kild küljest,
sidur võtab alles väga üleval,
turbo miskipärast viliseb või on see rihma libisemise hääl? on see normaalne?,
kõrvailstuja peegli korpus natuke katki.
Sõitsin linnas ringi, üsna korralik tundus, ei kolise, ei tossa.
Vbolla on mootor natuke kohv, ei julgenud enne rihmavahetust väga paarutada. Käigud läksid kõik ilusti sisse. Keskmine kütusekulu linnas 15km sõitu - 5l/100km
Re: Mullid kütusevoolikus
See jutt kirjuta ikka oma auto teemasse. Sinna sebi paar pilti ka ja kena algus tehtud
Edaspidi saad autoteemas ka head nõu kysida, et miks salongivalgustus põlema ei lähe, kui juhiuks avada jne 
e: ja sinna saad ka kõik oma tuunimisplaanid ka yles kirjutada


e: ja sinna saad ka kõik oma tuunimisplaanid ka yles kirjutada

Viimati muutis romeoD, 05 Sept 2012, 22:44, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mullid kütusevoolikus
No üldiselt õhk diisli süsteemi pääseda ikka ei tohiks. Kui mullid liiguvad pumba poole, siis enamasti on mõni voolik filtri (või muu otsa) külge halvasti ühendatud. Vbl on vooliku ots vanadusest veninud/lõhenenud... Teate küll mis juhtub piduriga kui õhk torusse satub - sama on pihustiga... selle vahega, et pihusti "õhutab" end ise.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
Ega ei ole see asi nii hull ikka midagi. Ajad siin noore autoomaniku paanikasse nüüd. Vaata iga teine diisel mullid sees. Kõrgsurve pump siiski neid mulle pihustiteni ei lase.grahv kirjutas:No üldiselt õhk diisli süsteemi pääseda ikka ei tohiks. Kui mullid liiguvad pumba poole, siis enamasti on mõni voolik filtri (või muu otsa) külge halvasti ühendatud. Vbl on vooliku ots vanadusest veninud/lõhenenud... Teate küll mis juhtub piduriga kui õhk torusse satub - sama on pihustiga... selle vahega, et pihusti "õhutab" end ise.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
ASV mootoriga Leonil (81kw), on ka selline suurem mull läbipaistvas voolikus ja nii vist juba pool aastat või enam ja kõik töötab ja sõidab.
Viimati muutis R36, 06 Sept 2012, 20:28, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Mullid kütusevoolikus
natuke olen linnas sõitnud (viisin parklasse hooldust ootama). Mingit turtsumist ei olnud. Suuremat mure tegi peaaegu täiesti läbi sidur (pmst vahetab käike siis kui jala pedaalilt võtan, väga harjumatu - pole varem sellise autoga sõitnud) ja turbo vilistamine (siiski mitte väga valju aga varem ma VW sellist asja küll kuulnud pole)... loodan, et on viga pigem kusagil lõdvikus, sukas või vaakumvoolikus. Esmaspäeval selgub tõde, et kui palju mul see kõik maksma läheb. Uus sidur vist on juba ca 400 euri .?
Aga fakk, kõige rohkem ajas marru see, et autotooja toonitas, et Saksas sõitnud auto puhul võib seisukorda hinnata nii, et 190 000 km läbisõit on võrdne kui see JAGADA 2-ga, ehk siis ca 90 000 km oleks nagu sõitnud meie teedel. Siiski läbisõit üle 300 000 km ja sisukord ka vastav... ok kere korras
Nagu öeldakse - Eks esimene vasikas läheb ikka aia taha... järgmine kord olen targem. Loodetavast annab ikka käesoleva masinaga paar aastakest sõita.
Aga fakk, kõige rohkem ajas marru see, et autotooja toonitas, et Saksas sõitnud auto puhul võib seisukorda hinnata nii, et 190 000 km läbisõit on võrdne kui see JAGADA 2-ga, ehk siis ca 90 000 km oleks nagu sõitnud meie teedel. Siiski läbisõit üle 300 000 km ja sisukord ka vastav... ok kere korras
Nagu öeldakse - Eks esimene vasikas läheb ikka aia taha... järgmine kord olen targem. Loodetavast annab ikka käesoleva masinaga paar aastakest sõita.
Viimati muutis Nitro, 06 Sept 2012, 20:42, muudetud 5 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
Seoses siduriga kontrollida juba ära ka Kahemassiline hooratas, juhul kui on.
See 2-ga jagamine on rohkem müüginipp aga korralikumad on nad üldjuhul küll, aga kuna sul on 300 000, siis isegi Saksa ei aita sind, sest sellise läbisõiduga masinal kuluvad osad, mis isegi saksas kuluksid.
See 2-ga jagamine on rohkem müüginipp aga korralikumad on nad üldjuhul küll, aga kuna sul on 300 000, siis isegi Saksa ei aita sind, sest sellise läbisõiduga masinal kuluvad osad, mis isegi saksas kuluksid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 14 Jaan 2011, 21:22
- Auto: golf syncro 1,9td variant
- Asukoht:
Re: Mullid kütusevoolikus
rako kirjutas:Ega ei ole see asi nii hull ikka midagi. Ajad siin noore autoomaniku paanikasse nüüd. Vaata iga teine diisel mullid sees. Kõrgsurve pump siiski neid mulle pihustiteni ei lase.grahv kirjutas:No üldiselt õhk diisli süsteemi pääseda ikka ei tohiks. Kui mullid liiguvad pumba poole, siis enamasti on mõni voolik filtri (või muu otsa) külge halvasti ühendatud. Vbl on vooliku ots vanadusest veninud/lõhenenud... Teate küll mis juhtub piduriga kui õhk torusse satub - sama on pihustiga... selle vahega, et pihusti "õhutab" end ise.
Mis neist mullidest siis saab? Kuidas pump neid kinni hoiab?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mullid kütusevoolikus
81kw minuteada pole kahemassilist. võin eksida loomulikult 

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Mullid kütusevoolikus
Minul lõppes suvel see mulli teema peaaegu tee peale jäämisega. Kevadel ei pööranud ka üldse tähelepanu mullidele, sest auto sõitis ilusti. Ühel esimesel soojal päeval (ca +25 kraadi) aga auto hakkas jukerdama. Kapoti all käis vinge mulli sõda.
Nimelt tagasivoolu klapp otsustas kuumema ilmaga hakata üpris räigelt õhku küttesse laskma.
Pärast selle vahetust on mullid praktilselt kadunud ja nii nagu tundubki õige.
Et kui vähegi kahtlane tundub, tasub elementaarsed asjad üle käia/ära vahetada.

Pärast selle vahetust on mullid praktilselt kadunud ja nii nagu tundubki õige.

Et kui vähegi kahtlane tundub, tasub elementaarsed asjad üle käia/ära vahetada.