Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
Autoks siis Vento Vr6 2.8 128kw '93a.
Nimelt on mure selles et mootor nagu jukerdab vahepeal natuke. Tühikäik on normaalne aga vahete vahel kiirendamisel nagu putertaks natuke. Kui siis nagu rohkem vinti anda siis nagu läheb normaalselt edasi. Ja mõnikord ühtlaselt suuremal kiirusel sõites käivad nagu jõnksud läbi (asi ei saa tees ka olla sest soome kiirteed suht head).
Ei oska nagu hetkel viga paremini kirjeldada aga ehk keegi oskab midagi arvata kel sama viga olnud
Lugupidamisega
Indrek
Nimelt on mure selles et mootor nagu jukerdab vahepeal natuke. Tühikäik on normaalne aga vahete vahel kiirendamisel nagu putertaks natuke. Kui siis nagu rohkem vinti anda siis nagu läheb normaalselt edasi. Ja mõnikord ühtlaselt suuremal kiirusel sõites käivad nagu jõnksud läbi (asi ei saa tees ka olla sest soome kiirteed suht head).
Ei oska nagu hetkel viga paremini kirjeldada aga ehk keegi oskab midagi arvata kel sama viga olnud
Lugupidamisega
Indrek
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:31, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
Vaata kõrgepinge osa üle (küünlad-juhtmed-jagaja) - see sul vist veel vanema tüübi mootor e. jagajaga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
kütusefilter läheb lähipäevil vahetusse siis saab hiljem selle välistada.
Jagajat minu meelest ikka ei ole mu autol vaid on süütepool kuue juhtme jaoks.
Kuna asun soomes siis on suht nadi mul kontrollida neid juhtmeid(tester on mul kül käepärast aga mis see takistus neil olema peab). võimsluse tekkimisel viskan küünaldele pilgu peale.
Ise millegi pärast kahtlustan kütusepumpa sest mulle tundub et tühjema poolse paagiga teeb nagu rohkem kui siis kui paak üle poole täis.
Jagajat minu meelest ikka ei ole mu autol vaid on süütepool kuue juhtme jaoks.
Kuna asun soomes siis on suht nadi mul kontrollida neid juhtmeid(tester on mul kül käepärast aga mis see takistus neil olema peab). võimsluse tekkimisel viskan küünaldele pilgu peale.
Ise millegi pärast kahtlustan kütusepumpa sest mulle tundub et tühjema poolse paagiga teeb nagu rohkem kui siis kui paak üle poole täis.
Re: Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
vaata süütejuhtmeid pimedas kas lööb kusagilt sädet üle. teise asjana võid pihustada neile vett ja vaadata kas mootor hakkab putterdama
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Re: Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
Filter sa vahetatud ja küünlad kontrollitud. Kuuenda silindri küünal tahtis puhastamist (oli nagu mingi katlakivi kiht peal). Nüüd paistab asi toimivat praegu 

Re: Väike mure 2.8 Vr6 mootoriga
pole siia ammu viitsinud kirjutada aga minu mured lahenesid siiski kütuse pumba vahetusega